Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Har endelig kommet skikkelig i gang med A Storm of Swords.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Leste The Mortal Instruments: City of Ashes i løpet av et par timer. Oppfølgeren til City of Bones. Ganske awkeward. Prøver å være litt dypere enn hva den får til.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har ikke lest mye i det siste, men har startet opp med A Clash of Kings samtidig som jeg leser til teoriprøva. Må tross alt ta den snart.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Enig. Det er en spennende bok for litteraturglade, og spesielt hvis man interesserer seg for tematikken som tas opp. Da er den uvurderlig.


Fikk den i dag, skal begynne om litt. Ser veldig frem til den!
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hehe, da bør du glede deg. Fortell meg hva du synes etter å ha lest den da!


Will do.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Leser nå Assassin's Creed: Brotherhood.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Akkurat nå synder jeg ved å ta en titt på the satanic bible.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har begynt på Metro 2033.
Elsker spillet og har store forhåpninger til boken.
  • 0
leser gjennom verdensliteratur mesterverket Den Guddomelige Komedie i forbindelse med skole, nydelige saker av kjære Dante
Living so the last night feels like a past life
  • 0
leste ferdig Alan Moore's mesterverk Watchmen for ørtende gang, går bare ikke an å bli lei så fantastisk litteratur.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Splaat:
Har begynt på Metro 2033.
Elsker spillet og har store forhåpninger til boken.

Jeg bestilte den igår.
I mellomtiden leser jeg Skyggerom av Jan- Erik Fjell.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Går fortsatt i A Clash Of Kings.
  • 0
Leser Pompei - Dag 2 nå.
  • 0
Har akkurat bestilt meg første bok om dr. Hannibal Lecter, Red Dragon. Gleder meg vilt til å lese boken (-:
  • 0
Steve Berry. in the shadows of the templar
  • 0
  • Play
  • Play
Nettopp bestilt alle utgitte volum av A Song of Ice and Fire. De skal nok koses med i løpet av sommeren og utover.
  • 0
Siste bok(serie) jeg leste var Legenden om Darren Shan, skrevet av Darren Shan.
Leste hele serien først på norsk og så engelsk. Elsker den.
Det er 12 bøker i serien, om du leser dem kommer det til å ta deg med på en fantastisk reise, anbefales på det sterkeste!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
The Hunger Games: Catching Fire
Etter å ha lest rundt 100 sider eller noe sånt så gleder meg mer og mer til filmen i November
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Nå leser jeg Stalins kyr av Sofi Oksanen. Hun vant NRL for den siste boken i denne trilogien.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Anbefaler alle å lese We Need To Talk About Kevin av Lionel Shriver. En utrolig sterk historie om en mor som kjemper en hard kamp mot en sønn som ikke kan føle emosjon. En gutt som til slutt begår en skolemassakre. Utrolig mye følelser og tanker i denne boken, som påvirket meg noe ekstremt.

Denne må leses, og den må selvfølgelig leses på engelsk!
  • 0
Ble akkurat ferdig med Djevelkysset av Unni Lindell. Ikke min favorittkrim av henne.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Sitter på do og leser på baksiden av shampo-flaskene, teller det?
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Siterer Herr_Oynisse:
Sitter på do og leser på baksiden av shampo-flaskene, teller det?


Nei, dessverre. Sjampoflasker er ikke bøker.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nærmeste jeg har kommet bok på lenge hvertfall :/
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Har ikke lest noe særlig på en stund, men har begynt de siste dagene å ta opp igjen A Clash Of Kings Får se hvor langt jeg kommer siden den ikke ligger på topp prioritering siden jeg må øve til teoriprøva til bil-lappen.
  • 0
Nå leser eg Dragonball Z, elsker den serien.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!