Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ferentus


Er det noen av dere som noen gang har spilt Ferentus? Som noen vet så ble det nedlagt. Jeg har grunner til å tro at det snart kommer opp igjen. Hvis du går på www.ferentus.com kommer det opp at du må ha brukernavn og passord for å få tilgang til siden. Jeg tror derfor at utviklerne har startet på igjen og at vi atter en gang kommer til å få spille Ferentus.
For de som ikke vet hva Ferentus er så er det et veldig bra gratis RPG spill som ble lagt ned for en stund siden
  • 0
hva er Ferentus? kan du fikse litt på førsteinnlegget?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
hva er Ferentus? kan du fikse litt på førsteinnlegget?

Det er gjort. Jeg misforsto litt
  • 0
Jammen hva er Ferentus? Er det et spill el noe?
  • 0
Ja, hva er ferentus? xD
Square Enix.
  • 0
Ferentus er et gratis nettspill (RPG)
  • 0
hva er det ferentus går ut på?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
hva er det ferentus går ut på?

Det er et helt vanlig online RPG der du ska gå opp i nivå for å bli sterkere og lære deg nye ting. Er det noen her som har hørt om det?
  • 0
Det ser ganske jalla ut som du sier men det er ganske bra. har noen screenshots liggende av det også men jeg har det ikke på noen nettside så jeg kan ikke få lagt dem ut. Anyway er det et veldig bra spill
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Det ser ut som om det er veldig grind-basert? Eller tar jeg feil?

Det er ikke akkurat orginalt for MMO's å satse på grinding som drivende element idag, men jeg likte Knights Online så jeg burde egentlig være stille her
  • 0
Ser ut som en litt oppdatert versjon av RuneScape. Uff, jeg liker ikke det der dessverre
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Det er ikke en oppgradert versjon av Runescape. Ferentus er mye bedre spillmessig og grafikkmessig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!