Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate KOTOR 3 tråden


  • LuXe
  • LuXe
Jepp, EA avslørte nettop at Bioware er igang med å utvikle KOTOR 3. For de som ikke kjenner serien, er dens fulle navn "Star Wars: Knights of the old republic", og det første og andre spillet kom begge på både xbox og PC.

Tatt fra Yayo's blogg;
http://gamereactor.no/blog/yayo/10548/#composeform

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92630http://www.
gamer.no/artikler/nytt_knights_of_the_old_republic_bekreftet/4853
8


Electronic Arts har virkelig servert mange gode nyheter de siste dagene. Nå kommer kanskje den aller beste: BioWare er nemlig godt i gang med et nytt Star Wars: Knight of the Old Republic. Det melder Eurogamer.
Kamp i det første Knights of the Old Republic.
Kamp i det første Knights of the Old Republic.

Selskapet har i tillegg planer om et uannonsert onlinespill, noe som trolig betyr at det neste Knights of the Old Republic følger i samme enspillerånd som sine to forgjengere.

Det blir altså ingen MMORPG, som det tidligere har blitt hintet om.

Rollespillet vil komme ut i løpet av finansåret 2009, det vil si en gang før april neste år.

BioWare sto for øvrig bak utviklingen av det første Knights of the Old Republic, mens oppfølgeren ble utviklet av Obsidian Entertainment.


Så hva tror dere om dette? Hvor tett vil spillet følge oppimot orginale og oppfølgeren? Vil historien følge Revan, eller vil vi se nye karakterer komme til live? Jeg mener å tro at siden dette er Bioware, og ikke Obsidian, så blir nok dette betraktelig bedre enn toeren!

Jeg må si at jeg mildt sagt gleder meg enorm til dette kommer
  • 0
  • RDB
  • RDB
Gaaah!
Skulle akuratt til å lage tråd om det selv.
http://gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=3181&page=7&las
t=2008-02-13+15%3A14%3A35


Gleder meg uansett noe ekstremt til dette. Er veldig spent på hvilke endringer de gjør i forhold til det originale spillet. Eller om det kanskje er helt likt det første, bare med bedre grafikk (håper ikke det).

Tipper vi får se fra det nå på GDC.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Tror faktisk at de vil videreføre systemet for samtaler fra Mass Effect og ikke ta det gamle "pick a response" systemet fra Kotor 1/2. Husk at Bioware er skikkelige spilldevs RDB, de har aldri laget noen dårlige rehash spill bare for pengenes skyld.

Jeg har stor tro på Bioware denne gangen. Måtte de ikke skuffe meg
  • 0
AHHH dette er jo helt Orgasmisk...
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vel, vi må belage oss på en rimelig lang ventetid tho, men jeg har god tro på at det kommer til å bli verdt det!
  • 0
Da er jo spørsmålet: kommer det på xbox denne gangen og? Håper isåfall det, siden jeg ikke har en skikkelig PC.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
  • RDB
  • RDB
Tipper nok at de bruker alle triksene de lærte i Mass Effect, ja. Men når kommer til ting som kampsystem så er jeg veldig i tvil.
Følger de det gamle konseptet? Blir det mye mer action-fokusert? Noe helt originalt? Er det jeg er mest nyskjerrig på akuratt nå.
Og så selvfølgelig hvilken maskin spillet kommer til (selv om jeg er temmelig sikker på at det er 360).

Spillet blir nok storartet uansett hva som skjer, så jeg skal nok ha meg det når det kommer ut.
  • 0
NICE
dette ser jeg frem til.

Siterer Magga360:
Da er jo spørsmålet: kommer det på xbox denne gangen og? Håper isåfall det, siden jeg ikke har en skikkelig PC.


ja, håper det jeg også
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer LuXe:
Vel, vi må belage oss på en rimelig lang ventetid tho, men jeg har god tro på at det kommer til å bli verdt det!

Dårlig gjort å avsløre spillet så tidlig, ja.
Men det er jo smart, òg. God tid til å få spillet j**** overhypet.
Se for eksempel på MGS4: Ble avduket for fire år siden, og er kanskje det mest antisiperte PS3-spillet til evar.
  • 0
Overraskelse at LuXe kom med tråden
Ja, det blir noe å glede seg til dette, håper bare EA ikke er for opptatt med å rushe ut spillet og komme med 5 tilleggspakker senere.
Vil at BioWare skal bruke så lang tid som de trenger, for da vil spillet bli mesterlig.

Både Mass Effect, KOTOR 1 og 2 var gode, så satset på at dette også vil bli i ypperste klasse, tho jeg ønsker meg en kampsystem mer ala Mass Effect, og ikke et mer turbasert som i tidligere KOTOR spill.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Magga360:
Da er jo spørsmålet: kommer det på xbox denne gangen og? Håper isåfall det, siden jeg ikke har en skikkelig PC.

De siste Bioware spill inkludert kotor 1 og Mass Effect har blitt sluppet først til konsoll, så til PC litt senere, så siden kotor fanbasen faktisk finnes på konsoll-delen, så har jeg stor tro på at dette også kommer til konsoll.


Siterer The Heretic:
Overraskelse at LuXe kom med tråden

Hehe, hva mener du med det?
  • 0
Siterer LuXe:
De siste Bioware spill inkludert kotor 1 og Mass Effect har blitt sluppet først til konsoll, så til PC litt senere, så siden kotor fanbasen faktisk finnes på konsoll-delen, så har jeg stor tro på at dette også kommer til konsoll.


Poeng. Isåfall:
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer LuXe:
Hehe, hva mener du med det?


Han mener vel at du er GR's største(?) KOTOR fan

Jeg liker Mass Effect veldig godt, og da har jeg vel troa på at jeg liker dette også. Aldri spilt forgjengerne, tho' og det er vel noe man absolutt bør gjøre? Jeg jubler ikke akkurat, men jeg vil tro at det har kommet enda et spill jeg legger til i overvåknings-lista mi.
  • 0
Siterer LuXe:
Hehe, hva mener du med det?

Du likte Kotor godt og hadde rekord med å speedrunne det på noen timer (Husker ikke hvor mange).
Regnet med at du gledet deg stort til KOTOR 3 isåfall, og kom til å være en av de første som ville laget en tråd om det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer The Heretic:
Du likte Kotor godt og hadde rekord med å speedrunne det på noen timer (Husker ikke hvor mange).

Rundt 6 timer

Men ja, det er sant. Jeg har en merkelig fascinasjon for KOTOR. Elsker rett og slett serien. Har brukt alt for mye tid på å runde spillet mange ganger og oppdage hemmelige ting/quests.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer The Heretic u likte Kotor godt og hadde rekord med å speedrunne det på noen timer (Husker ikke hvor mange).
Rundt 6 timer

Men ja, det er sant. Jeg har en merkelig fascinasjon for KOTOR. Elsker rett og slett serien. Har brukt alt for mye tid på å runde spillet mange ganger og oppdage hemmelige ting/quests.


recorden min er 8,36 timer
men det er jo fortsatt ganske bra det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg trodde Bioware holdt på med Mass effect 2 og 3... Jaja! Det blir fett det her!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har aldri prøvd noen av KOTOR spilla, men jeg syns de høres ganske bra ut. Men ble ikke dette spillet annonsert for over en måned, eller var det bare et rykte da?
Mvh. Julenissen
  • 0
Wohooo..!
Gleder meg allerede helt sykt! Skal garantert ha dette!
KOTOR 1 var utrolig bra, men 2`ern var jeg litt skuffa over, så bra det er Bioware!
  • 0
Nice, gleder meg til spillet kommer ut. Da skal jeg vurdere sterkt å kjøpe det.
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
2eren var bra. passe helt ihop med story,n.. og var i grunn kraftig forbedrett
Bygones
  • 0
gode nyheter det her
Jeg synes også 2eren var bra tror jeg skal kjøpe dette!!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Steike dette er bra nyheter. Har ikke første spillet, men har det andre. Ekstremt bra. Håper det kommer til xbox 360.
We could have arranged to have you carried
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!