Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gode/Dårlige spill til Playstation 3.


Anbefaler
-Skate
-Guitar Hero III: Legends of Rock
-Ratchet & Clank: Tools of Destruction
-Uncharted: Drake's Fortune
-Call of Duty 4: Modern Warfare
-Assassin's Creed

Styr unna
-Fifa 08
-Turok
  • 0
JtLoC anbefaler ikke:

Kane and Lynch!!
Fifa 2003 (LOL!)
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • 2mas
  • 2mas
Hehehehe ser at jeg ikkje er den mest poplulære personen i denne tråden.

Nei, altså jeg skal innrømme først at jeg har kanskje ikke den hele og fulle erfaring med spillet til å dømme det ned i sølen. Først vil jeg hvertfall si at jeg syntes spillet er ekstremt oppskrytt fra alle og enhver som har PS3. Noen jeg også spesielt hater er de forskjellige skytescenene i spillet, hater de intenst.

Dere får begynne å grille meg no

Også får vi vel også komme tilbake til det ordentlige topicet også.
"The world needs only one Big Boss!!"
  • 0
Siterer 2mas:
Nei, altså jeg skal innrømme først at jeg har kanskje ikke den hele og fulle erfaring med spillet til å dømme det ned i sølen. Først vil jeg hvertfall si at jeg syntes spillet er ekstremt oppskrytt fra alle og enhver som har PS3. Noen jeg også spesielt hater er de forskjellige skytescenene i spillet, hater de intenst.


DIN.......DEMON!

(Sorry for off-topic)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer 2mas:
Hehehehe ser at jeg ikkje er den mest poplulære personen i denne tråden.

Nei, altså jeg skal innrømme først at jeg har kanskje ikke den hele og fulle erfaring med spillet til å dømme det ned i sølen. Først vil jeg hvertfall si at jeg syntes spillet er ekstremt oppskrytt fra alle og enhver som har PS3. Noen jeg også spesielt hater er de forskjellige skytescenene i spillet, hater de intenst.

Dere får begynne å grille meg no

Også får vi vel også komme tilbake til det ordentlige topicet også.


Hm, du forklarte ikke så godt hvorfor du ikke likte det, bare at du hatet skytescnene. For jeg spørre hvorfor...?

On topic:

Anbefaler også:
-Devil May Cry 4

Lastet ned demoen til DMC 4 i dag, og det var veldig bra.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer 2mas:
Nei, altså jeg skal innrømme først at jeg har kanskje ikke den hele og fulle erfaring med spillet til å dømme det ned i sølen. Først vil jeg hvertfall si at jeg syntes spillet er ekstremt oppskrytt fra alle og enhver som har PS3. Noen jeg også spesielt hater er de forskjellige skytescenene i spillet, hater de intenst.


Ikke akkurat godt nok sagt hvorfor du hater/ ikke liker dette spillet, selv jeg som skal kjøpe det snart gleder meg syyykt!

Anbefaler ikke:

Fifa 08 !
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer 2mas:
Hehehehe ser at jeg ikkje er den mest poplulære personen i denne tråden.

Nei, altså jeg skal innrømme først at jeg har kanskje ikke den hele og fulle erfaring med spillet til å dømme det ned i sølen. Først vil jeg hvertfall si at jeg syntes spillet er ekstremt oppskrytt fra alle og enhver som har PS3. Noen jeg også spesielt hater er de forskjellige skytescenene i spillet, hater de intenst.

Dere får begynne å grille meg no

Også får vi vel også komme tilbake til det ordentlige topicet også.



You goddamn monster!!!
xO
  • 0
Styr unna!

-Harry Potter and the Order of the Phoenix.

Lastet ned demoen til det spillet i dag, fra PS Store.
Grafikken var kornete, stygg og karakterene så helt annerledes ut enn i filmen. Gameplayet var ekkelt, og det var ubehagelig å ta en enkel trylleformel. Stemmeskuespillet var også ekstremt repiterende og alle sa det samme hele tiden!

Nei, dette spillet kunne vi gamere klart oss uten. Tro meg.
  • 0
Enig. Prøvde demoen jeg også. Den sugde. En kompis kjøpte det på Wii og der var det om mulig bare enda dårligere. Nei, styr unna
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer Jonas A D:
Enig. Prøvde demoen jeg også. Den sugde. En kompis kjøpte det på Wii og der var det om mulig bare enda dårligere. Nei, styr unna


Er det noen som virkelig kjøper Harry potter spillen!?
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
kjøpte fangen fra azkaban på PS2 en gang og det var ganske kult første gangen (var lenge siden)
andre gangen ikke så kult og etter tredje gange solgte jeg det

Dessuten har jeg testa demoen til Uncharted og jeg syntes at de skytescenene var ganske fucked opp (unnskyld språket)
Så med fare for lynsjing holder jeg (på en måte) med 2mas
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Styr unna!

-Harry Potter and the Order of the Phoenix.


Har spillet selv - til PS2 - og jeg mener at det er helt greit. Enig med det at grafikken ikke er topp og sånn, men noe jeg stusset litt på er stemmene. De har andre stemmer, til og med på engelsk.. (Tror jeg.. Lenge siden jeg har spilt det )
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Anbefaler
-Stranglehold

Heftig action-spill med slow-mo sekvenser og godt gameplay.
  • 0
Er det noen som ikke liker Oblivion, Assasins creed og Devil may cry 4?
Jeg liker dem ikke for å si det sånn.
De har bra grafikk og det tekniske er jop der det skal, men jeg avskyr laaaaaaaaange sekvenser og middelalder design.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Er det noen som ikke liker Oblivion, Assasins creed og Devil may cry 4?
Jeg liker dem ikke for å si det sånn.
De har bra grafikk og det tekniske er jop der det skal, men jeg avskyr laaaaaaaaange sekvenser og middelalder design.


Kan bare uttale meg om Oblivion. Det kjøpte jeg til 360 for en stund siden. Var ikke lenge jeg holdt ut før jeg bestemte meg for å bytte det tilbake igjen. For det første følte jeg meg litt "lost" i spillet. Følte jeg ble slengt inni en historie uten å helt hvite hvem jeg var eller hvorfor jeg var havna der. Etter mye trasking i kjedelige ganger og huler kom jeg endelig på utsiden. Og ble litt motløs når jeg så det voldosmme landskapet uten å helt vite hva jeg skulle gjøre videre så jeg ga opp. Men middelalder design i seg selv er ikke noe problem for meg.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • 2mas
  • 2mas
Helt enig i at Potter spillet Order of the Phoenix søg så absolutt ingen anbefaling fra meg heller.
"The world needs only one Big Boss!!"
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Spill jeg har i hylla

Anbefaler
Assassins Creed
Burnout Paradise
Oblivion GotY
Ratchet & Clank

Midt på treet
Ghost Recon 2
Devil May Cry 4
Lost Planet
Untold Legends

Ikke å anbefale
Kane & Lynch
Marvel

Demoer

Anbefaler
Hevenly Sword
Bladestorm!!!

OK
Conan
Uncharted
Genji

NO!!!
Gundaman (Robotspill)
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Siterer Yoh:
OK
Conan
Uncharted <-----WTF
Genji


LULZ...
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Conan suger ..

"Jeg er en stor brutal mann med udugelige våpen, lav IQ, dårlig ordforåd og upresis kontroll. Znnnoooort! "
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
midt på treet:
Uncharted- kjedelig skyting og grafikk som gjør at hver gang du snur drake, deler skjermen seg.
Heavenly sword- av og til samme grafikkfeil og kort og repetetivt
Mvh. Julenissen
  • 0
Siterer wrecker:
Er det noen som ikke liker Oblivion, Assasins creed og Devil may cry 4?
Jeg liker dem ikke for å si det sånn.
De har bra grafikk og det tekniske er jop der det skal, men jeg avskyr laaaaaaaaange sekvenser og middelalder design.


Jeg har prøvd Assassins Creed, et spill jeg rett og slett digger. Et spill jeg falt for, ganske lett. Ellers har jeg ikke prøvd hverken Oblivion eller DMC 4. Oblivion er et rollespill (?), og jeg er ikke superfan av sjangeren. Har ikke så mye tålmodighet Har sett noen screenshots fra DMC 4, og det er ikke den type spill jeg helst spiller. Jeg synes at middelalder dessign er kult, og egentlig ganske fint.

Men jeg anbefaler Assassins Creed! Det eneste minuset i mine øyne - har ikke rundet det, har bare spilt noen timer, så utifra det må det være repetivt.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer larris:
Uncharted- kjedelig skyting og grafikk som gjør at hver gang du snur drake, deler skjermen seg.


Hva i helvete er det du snakker om?

Skytescenene er heftige, realistiske og vanvittig underholdene.

Deler skjermen seg når du snur Drake?
Skjønner ikke hva du sikter til, grafikken i Uncharted er noe av det beste jeg har sett, og når du snur kameraet en runde rundt, er det fullt av filmatiske effekter og nydelig grafikk.

Hvis du ser denne posten, vil jeg anbefale deg å forklare litt bedre hvorfor du ikke liker Uncharted: Drake's Fortune.
  • 0
Siterer wrecker:
Er det noen som ikke liker Oblivion, Assasins creed og Devil may cry 4?
Jeg liker dem ikke for å si det sånn.
De har bra grafikk og det tekniske er jop der det skal, men jeg avskyr laaaaaaaaange sekvenser og middelalder design.
Alle de er jo dritgode spill. Har bare Assasins Creed og Oblivion, men de to er skikkelig bra. Selv om Oblivion er mye fetere enn AC er AC kult fordet, men det blir litt repetivt i lengden. Oblivion er jo et av tidenes beste rollespill. Men selvfølgelig ingen har samme smak, og hvis du ikke liker middelaldermiljø er det jo ikke rart da
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer wrecker:
Er det noen som ikke liker Oblivion, Assasins creed og Devil may cry 4?
Jeg liker dem ikke for å si det sånn.
De har bra grafikk og det tekniske er jop der det skal, men jeg avskyr laaaaaaaaange sekvenser og middelalder design.


Oblivion er jo fantastisk! Klassisk spill av beste kvalitet!

Jeg skal snart kjøpe Game of the Year Edition til PS3.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Dra i dass:

Timeshift! Fy fader, det spillet likte jeg ikke i det hele tatt!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!