Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Elkjøp kupper GTA IV Collectors Edition


Hvis du er en av de som går å sikler på GTA IV Collectors Edition så kan du være nødt til å handle det hos en Elkjøp butikk. Den norske importøren KE Media skal nemlig ha lovet bort alle collectors editions og mesteparten av de vanlige spillene til elgiganten.

Dette kjenner jeg virkelig gjør meg forbanna, hater Elkjøp og nå ser det jammen meg ut som at hvis jeg skal få meg den fete utgaven med bag og bankboks må jeg ta turen ned til dem. Mer sannsynlig blir det at jeg bestiller fra Play.com og betaler toll enn å gi Elkjøp mine surt fortjente ståler.

Dessuten er det jo rimelig kjipt for de som ikke har en Elkjøp i nærheten men alikevel er lystne på spesialutgaven av GTA IV...
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Har ikke noen spesiel trang til å ha collectors edition..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hehe, nei alle har jo ikke det. Personlig hadde jeg pre-ordra hos Spaceworld, men det ser dårlig ut nå når KE Media horer seg ut på denne måten.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Visste ikke at det fantes en Collector's Edition engang. Når jeg ser hva det skal koste og hva du får skal jeg greie meg lenge uten. Egentlig gidder jeg ikke å hisse meg opp over dette.

Lagt til 2008-04-09 21:50:
En og anna Collector's Edition skal jeg nok takle at Elkjøp får eneretten på. Men hvis dette utvikler seg og at Elkjøp greier å kaprer de vanlige utgavene av spill også blir dette skummelt. Jeg skal nok greie å få tak i det her jeg bor, men liker ikke helt tanken. Får de enerett er det veldig lett for de å skru opp prisen også.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
kan aldri se for meg at Elkjøp for monopol på salg av spill! spaceworld for å ta et eksempel, er en god butikk der spill er et satningsområde! jeg tror dessuten at fortsetter dette vil nok konkuransetilsynet ha noe de skulle sagt!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Elkjøp din slue jævel
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Hvis jeg må til elkjøp, da klarer jeg meg uten.. Hehe
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Stjeler heller fra gamle damer en å handle på Elkjip!/Jeg komer aldri til å kjøpe det der.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Elkjøp meg i rumpa.... Eneste grunnen til at jeg er der nå for tiden er at det er GR der...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jeg kjøper ikke lenger fra Elkjip. No way!

Lagt til 2008-04-10 10:36:
Siterer Caveman:
kan aldri se for meg at Elkjøp for monopol på salg av spill! spaceworld for å ta et eksempel, er en god butikk der spill er et satningsområde! jeg tror dessuten at fortsetter dette vil nok konkuransetilsynet ha noe de skulle sagt!


Spaceworld er vel den dyreste spillkjeden i Norge. De tar 599 kr for GTA 4, mens jeg kjøper GTA 4 for 499 kroner på en mye bedre butikk. Spaceworld tar uhørte priser for spill!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg digger elkjøp. I byen min koster omtrent samtlige spill 600kr over alt, bortsett fra på elkjøp der de sjelden tar over 400

Jeg har forhåndsbestilt den vanlige versjonen for lenge siden, så sånnsett er det det samme for meg. Men elkjøp er Grisebra!
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer Quade:
Jeg digger elkjøp. I byen min koster omtrent samtlige spill 600kr over alt, bortsett fra på elkjøp der de sjelden tar over 400

400KR for spill på Elkjøp? I Levanger det? Har jeg aldri kommet over..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Quade:
Jeg digger elkjøp. I byen min koster omtrent samtlige spill 600kr over alt, bortsett fra på elkjøp der de sjelden tar over 400

Jeg har forhåndsbestilt den vanlige versjonen for lenge siden, så sånnsett er det det samme for meg. Men elkjøp er Grisebra!


Elkjøp er billige på spill ja, men her i byen har de lusen service. Absolutt Spill er like billige, og litt billigere på noe (maks. 399 kr på PC-spill f.eks.), og de har god service. Da er det ikke rart jeg velger dem!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Dårlig gjort da! hvis de nesten er de eneste som får det, kommer det til å selge det kjempe dyrt!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer Kronoz:
400KR for spill på Elkjøp? I Levanger det? Har jeg aldri kommet over..


Javisst! Kjøpte call of duty4 der for litt over en måned siden for 399. På freerecordshop og spaceworld koster det fremdeles 600, om jeg ikke tar feil.

Jeg var også innom for å kjøpe Oblivion for litt siden (kjøpte 360 ganske nettopp, så jeg har litt å ta igjen). Oblivion kostet i allefall 299. Det eneste problemet var at de bare hadde ett eksemplar igjen og det hadde de rotet bort. Jeg og halve butikkpersonalet lette en halvtimes tid, før jeg gav opp hele dritten. Men Det er en annen sak
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer Quade:
Javisst! Kjøpte call of duty4 der for litt over en måned siden for 399. På freerecordshop og spaceworld koster det fremdeles 600, om jeg ikke tar feil.

Jøss. Jeg bruker bare å dra ned på Spaceworld når jeg har fritime å kjøpe ting der, eller Free Record Shop..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hva er så galt med Elkjøp da??? De har jo alltid de billigste nye spillene...
Halo 3 til 399 når det kom, burnout paradise til 399 kr. når det kom, mens alle andre plasser måtte du punge ut 549 og oppover
Elkjøp, Lefdal og Game er jo de beste plassene å kjøpe spill da:
"Elkjøp: best priser på nye spill og stort ant. av dem, Game: Best priser på gamle spill, samt mulighet til å kjøpe/levere inn brukt spill + spesial tilbud, og lefdal: best utvalg av forskjellige spill." så ikke kom å si at Elkjøp er dårlig, de selger for eks. gears of war og dead rising til 299(dead rising selges også til 299 på lefdal) der + at de hadde det billigste tilbudet på 1 års live(kostet 499, mens ALLE andre steder kostet det 599, men nå koster det 549 istede for 499 der da )
Så vær så snill og si hvorfor dere ikke synest Elkjøp er bra, viss det ikke bare er dårlig Elkjøp alle andre plasser enn trondheim da

Å... Jeg må selvsakt ikke glemme Platekompaniet de ruler på tilbud på nye spill de også, men den verste butikken må vel være Spaceworld
Den eneste grunnen til at jeg drar ditt er for å hente GR eller kjøpe en film, men spill, ingen 360-spill koster under 599, tilogmed The legend of zelda:TP til Wii koster fremmdeles 599 etter nesten 2 år.
Heller nei vent, Free Recor Shop er verst på å sette ned priser.
Drar du ditt må du betale 699 for Gears of war dette er for dårlig
  • 0
Nå er ikke altid prisene det viktigste for å like en bedrift heller da...Kunde service er mye viktigere innenfor den skalaen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Men Elkjøp har jo glimmrende service da heller i hvertfall der jeg bor
  • 0
Kan hende, men her er det en annen historie...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nå er ikke altid prisene det viktigste for å like en bedrift heller da...Kunde service er mye viktigere innenfor den skalaen.


Så lenge noen står i kassa og tar imot penger så er jeg fornøyd. Og på elkjøp står det som oftest mange i kassa. Ok, de kan ikke en dritt, men jeg har stort sett satt meg godt inn i hva jeg kjøper, og da er det ikke så farlig. Pris, derimot, er viktig...jeg lever på stipend
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nå er ikke altid prisene det viktigste for å like en bedrift heller da...Kunde service er mye viktigere innenfor den skalaen.


Et godt poeng, men når er det gjelder spill så er ikke service så fryktelig viktig. Så lenge noen er der å selge spillet holder det lenge for meg.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Platekompaniet og Absoluttspill er de eneste butikkene i Norge jeg legger fra meg penger for spill. Resten kan gå og skyte seg bak låven. Spesielt Elkjøp og Spaceworld
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Skal innrømme at jeg legger igjen penger hos Spaceworld av og til. Det hender at noe interessant dukker opp opp på tilbud. Da jeg skulle ha meg Zack & Wicki hadde ikke jeg noe valg. Var den eneste butikken i hele Oslo som hadde tatt det inn.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer braxboy:
Hvis jeg må til elkjøp, da klarer jeg meg uten.. Hehe
Jaja.. Jeg har forhåndsbestilt det fra nettbutikken. Slipper å slepe meg dit da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!