Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Left 4 Dead tråden


Jepp, Valve og Turtle Rock Studios(CS: Condition Zero) jobber med et nytt spill, et zombie spill. Spillet lanseres høsten 2008. MAn kan enten spille som en av fire survivors, eller....en zombie Hurtige lav-helse zombiene blir kontrolert av AI`en, mens nemlig du, kan spille som en "boss" zombie som de er kalt. Dette er zombier med forskjellige egenskaper.

God link, masser av info ( dette er en fan made L4D side, men den er MYE bedre en den originale siden): http://www.left4dead411.com/

Gleder meg !
  • 0
Siterer Carne:
Jepp, Valve og Turtle Rock Studios(CS: Condition Zero) jobber med et nytt spill, et zombie spill. Spillet lanseres høsten 2008. MAn kan enten spille som en av fire survivors, eller....en zombie Hurtige lav-helse zombiene blir kontrolert av AI`en, mens nemlig du, kan spille som en "boss" zombie som de er kalt. Dette er zombier med forskjellige egenskaper.

God link, masser av info ( dette er en fan made L4D side, men den er MYE bedre en den originale siden): http://www.left4dead411.com/

Gleder meg !


kommer det på konsoll?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Ja, Xbox 360.
  • 0
da så, gleder jeg meg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg tror dette spillet vil feile.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Jeg tror dette spillet kommer til å bli knall bra. Leg liker hele konseptet med zombie survival spill, utrolig synd at zombie mod suger vilt. Definitivt noe jeg ser frem til
Bla bla bla...
  • 0
Så da spør jeg dere, hva i svarte er så nytt og spesielt med dette spillet?
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Så da spør jeg dere, hva i svarte er så nytt og spesielt med dette spillet?


konseptet på spillet er bra.
  • 0
Forresten synes jeg
"Left 4 Dead" høres ut som den nye "All Your Base Are Belong To Us"
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
tittelen på spillet har jo ikke noe å si om det blir bra eller ikke.
  • 0
Det skremmer vekk folk når det høres ut som det er laget av en japaner som slo opp et par ord i ordboka for å skrive navnet på spillet.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
hvis du synes det er skummelt er du er du litt pinglete
  • 0
Selve spillet ser jo ikke skummelt ut
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Må bare si jeg hater folk som bytter ut ord mot tall i titler for å gjøre det kult.
Det er jo helt 2talt idiotisk.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Yes, I h8 that 2.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Ser ikke det store problemet med tall i titler jeg... Det er jo ikke så vanlig at det gjør noe. Dessuten virker "Left 4 Dead" som tittel bedre en " Left For Dead"
Bla bla bla...
  • 0
Siterer Icecold:
Ser ikke det store problemet med tall i titler jeg... Det er jo ikke så vanlig at det gjør noe. Dessuten virker "Left 4 Dead" som tittel bedre en " Left For Dead"


Høres fortsatt ut som broken English
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Maybe... Men jeg synes "Left 4 Dead" høres bra ut
Bla bla bla...
  • 0
Det der er en tåpelig krangelxD

Uansett, må nok si meg enig i at tittelen kunne vært annerledes for min del. Left 4 Dead gir heller ikke grammatisk sett mening. Hadde det vært Left 4 Dieing? Skeptisk til det derre firetallet, uff. 4. *Grøss*.
Det kunne ha vært "Left to Die" eller no. MYE enklere, og det gir mer mening.

Så selve spillet, det synes jeg ser bra ut, og konseptet er også bra. Dette håper jeg kommer på pc, selvom jeg tvilerxD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Så selve spillet, det synes jeg ser bra ut, og konseptet er også bra. Dette håper jeg kommer på pc, selvom jeg tvilerxD


Det kommer til PC, ellers hadde ikke lagd denne tråden. Er ikke sånn veldig interesert i Xbox.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Citerer Icecold:
Ser ikke det store problemet med tall i titler jeg... Det er jo ikke så vanlig at det gjør noe. Dessuten virker "Left 4 Dead" som tittel bedre en " Left For Dead"


Høres fortsatt ut som broken English


Left 4 dead.. Broken english? Det er et ordspill.. Firetallet står som ''For'' og for at det er 4 spillere som kan spille sammen.
Musikk > Film > Spill
  • 0
Har et spørsmål: Hvor er det blitt av demoen på xbox live?
Etter at NEX kom så er ikke demoen der lengere
Ikke at det er så farlig for meg som allerede har lastet ed demoen, men jeg får ikke spilt den med venner når de ikke får lastet den ned
Noen som har et svar på hvorfor demoen er borte?
  • 0
Har spilt gjennom 2 av brettene på Left 4 Dead i coop nå (PC), Det ble igrunn ganske kjedelig etterhvert syns jeg. Brettene var veldig uengasjerende, og man går liksom bare fra en bølge med zombier til den neste, og det hele blir ganske så repeterende etterhvert. Det er desverre veldig lite kjøtt på dette beinet.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Left 4 dead er ett helt decent FPS hvis du spiller det alene men har du noen venner som kan joine morroa merker man testoseronet komme!

Valve har stengt Left 4 Dead demoen på grunn av at fullversonen har kommet ut, altså ikke mer en ett salgstriks.
  • 0
Hmm, lasta den ned dagen før NXE kom, så flaks for meg, men det er bare så synd at jeg ikke får testet den med 3 venner
Men hvis de har stengt demoen, hvorfor kan de som har lastet den ned fortsatt spille den da? Hvis de først skal stenge muligheten til å laste ned demoen, så kan de jo stenge hele demoen da?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!