Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gode nedlastinger fra PSN?


Siterer Love-PlayStation:
For dere som har CoD:
Map packen er VEL VERDT pengene. Hu og hei, kjøp i vei.


Greit å ha "game of the year edition" og ikke gi noe som helt for mapsa.^^
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Last ned the last man det er konge
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Hva koster det? Hva skjer i spillet?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hva koster det = ? for meg, fordi jeg fikk det gratis når jeg fikk min PS 3 til jul var på 160 GB.

Uansett hva som skjer i spillet er at du skal redde menensker rundt over hele jorden for å ikke bli spist opp av romvesner. De bruker noen klassiske gamle toner og låt.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Kjøp Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle-Cars
Just kill him with your awesome
  • 0
Kjøp:
Silent Hill - 9/10
Burnout Paradise - 10/10
Warhawk - 8/10
WipEout HD - 9/10
Flower - 9/10
Megaman 9 - 9/10

Styr unna:
Echochrome - 3/10
Elefunk - 5/10
Linger in Shadows 4/10

og hvis man vil ha noe snålt
Noby Noby Boy - 8/10
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Noby Noby Boy lastet jeg også ned, og det var så snålt at det var ikke gøy en gang. Det eneste som var bra var at det var så billig også var det enkelt å få trophies
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Hvor f**n ble det av Silent Hill nå, da? Man kan ikke finne det på PSN lenger. Kjipt!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Hæ? Har de fjerna Silent Hill? Da er jeg glad jeg kjøpte det i tide!
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Er Linger In Shadows verdt et kjøp om man er ute etter spillegleden og ikke trofèene?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Paisley:
Er Linger In Shadows verdt et kjøp om man er ute etter spillegleden og ikke trofèene?

Absolutt ikke siden det ikke akkurat kan kalles et spill. Det eneste du gjør er å kontrollere hva som vises, etter det jeg vet. Jeg tror ikke man finner noen spillglede i det... "spillet" desverre
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Takker for svar BrUs.

Hvilke av PixelJunk spillene vill dere anbefale meg? Og er Noby noby Boy et spill med spennende konsept som er verdt en titt?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
  • GTY
  • GTY
Hej Norske kammerater;) eller oppstyr norske venner;) her er GTY fra Denmark. håber ikke det gør noget at jeg kommer ind i jeres samtale. men kunne ikke undgå at se jer skrive om spil der er værd at købe. har selv købt silent hill 1, da mit originale ikke længere virker på PS1
I will be back for more gaming
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Paisley:
Takker for svar BrUs.

Hvilke av PixelJunk spillene vill dere anbefale meg? Og er Noby noby Boy et spill med spennende konsept som er verdt en titt?

Har ikke PixelJunk selv, men har hørt at det er et av de beste spilla på PSN, mens Noby Noby Boy visstnok skal være merkelig og... Jeg vet ikke helt, men PixelJunk istedenfor Noby Boy IMO

...og ja, velkommen GTY
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
  • GTY
  • GTY
Mange tak BrUS, så godt at Steve Vice, anbefaldte nogle spil. men er der nogle spil som er i den samme stil Resident evil 5, God of war eller Grand theft auto. forventer ikke der er. kunne bare være fedt, hvis der lige var kommet et lille spil fra Rockstar, Santa Monica eller Capcom som havde det samme Gameplay;)
I will be back for more gaming
  • 0
Siterer Paisley:
Takker for svar BrUs.

Hvilke av PixelJunk spillene vill dere anbefale meg? Og er Noby noby Boy et spill med spennende konsept som er verdt en titt?

Jeg har PixelJunk Monster og Noby Noby Boy, og jeg kan trygt si at PixelJunk Monsters er et trygt kjøp (vel og merke hvis trophyene ikke betyr noe. De er ikke veldig enkle for å si det sånn). Noby Noby Boy har enkle trophies, men er litt for spesielt. Ville uten tvil gått for PixelJunk Monsters, og hvis du ikke bryr deg om trophyene heller er det ihvertfall ingen tvil

Og, ja velkommen GTY
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Det som er dårlig er at man ikke kan laste ned ting til Oblivion....
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Ja. På den amerikanse PS Store kan man jo laste ned Shivering Isles da...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Lastet med Noby Noby Boy i dag, og jeg har ikke helt forstådt hva poenget med spillet er? Er det slik at Boy skal bli større og lengre slik at Girl skal vokse og besøke venner på andre planeter?

Og hvordan i all verden blir man større? Skal man spise ting eller hva? De gangene jeg spiser ting (L2) promper boy dem bare ut! Og hvordan blir man lengre.

Enklere sagt: Er det noen som kan forklare meningen og kontrollene til dette kunst verket (kan ikke kalle dette et spill)

¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Du må dra de to joystikkene fra hverandre. Da blir han lengre . Og ja, "spillet" er veldig snålt og sært, men det er jo litt småfestlig i små doser
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Forresten, jeg sendte en mail til PS sin support mail angående hvorfor Silent Hill er borte, og dette var svaret:

"Hi,

Thank you for your mail.

Unfortunately we are unable to confirm right now as to why this was
removed, but as soon as we get confirmation of its return we will put an
update on the PSN.

Kindest Regards,

Playstation Ireland
Customer Service Team
www.scee.com"

Hmm, vi får bare vente og se
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer Jonas A D:
Du må dra de to joystikkene fra hverandre. Da blir han lengre . Og ja, "spillet" er veldig snålt og sært, men det er jo litt småfestlig i små doser


Men skal man spise noe med L2 knappen? Og hvordan i all verden kan man vite når man er nøyaktig 765 m lang?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Du må bare prøve deg fram. Du spiser med L2 ja. For å få 765 m må du bare øke deg oppover til du nærmer deg 700, så tar du bare litt og litt hele tiden.
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Kan forresten anbefale alle å kjøpe Wipeout: Fury tilleggspakka! Den er skikkelig bra
Ære være Naughty Dog!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!