Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

360'en ødelegger diskene =(


Det står i instruksjonsmanualen at man ikke skal bevege konsollen mens det er en disc inni. Lurer på om det kan være en medvirkende faktor her? Det er tross alt noe som er svært lette å forglemme seg på.
  • 0
En venn av meg hadde Ultimate Alliance, som faktisk herpa 360
En Fuego!
  • 0
Har merka noen riper i GTA, det funker fremdeles men jeg er redd for at det er like før et eller annet skjer

Jeg får vel prøve å ha 360'en horisontalt, jeg har ikke så veldig lyst til at noen spill skal bli ødelagt.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Samme her, mine xbox riper opp spillene mine ..
Så jeg skal prøve og ha den loddrett nå etter, skal kjøpe meg ny xbox 360 så snart jeg har penger.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Hmm xboxen min har rippa opp en del spill gjennom tidene blant annet: Halo 3 special utgaven. Der kom det faktisk en stor sprekk inerst inne på cden og helt ut på det blanke Så jeg kjøpte det på nytt. Call of duty 4 cden min ser ut som den har vert i krig men funker briliant. + at det har aldri kommet opp feil meldinger mens jeg har spilt det. Nå er battelfield bad company også ødelagt.. Jeg kan kanskje spille 2-4 min multiplayer så kommer det en skummel lyd fra xboxen også "Cant read cd blabla. Så det undrer meg hva xboxen driver med engang iblant med disse lydene som høres ut som den spiser cden. Også har jeg lagt merke til at nesten alle cdene mine har en perfect ring med riper rundt cden 1 i midten og 1 nesten yterst. Men fortsatt er det noen cder jeg har som er helt 100% clean so ... wtf Battelfield Cden min har jeg vasket med zalo 5 ganger med håp at den vil fungere men det samme skjer hver gang. Så kan noen si meg om jeg burde prøve tannpasta??? det høres litt scary ut.
  • 0
Myratir.
Du burde prøve tannpasta!
Ta litt tannkrem på spillet, også smører du tannpastaen i ring rundt cden.
Også tar du og lar det være i 5 min, så skylder du det av med varmt vann
Det virka på spillet mitt engang
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Riper maskinen opp spillene, er det BRUKERFEIL.. ikke rør på maskina, og ikke åpne luke mens maskinen er på vei til å skru seg av. sånn gjør du: åpne luke, ta spillet pent ut, deretter skru av maskina... la maskina stå på jevnt underlag og ikke flytt på den når den er på...

Dere må behandle boksen pent...
  • 0
Siterer FrankyTheSiNaTrA:
Microsoft har uansett advart sine kunder om å flytte på XBoxen mens det er en disc inni . Man skal også unngå å ha Xboxen på gulvet, siden man kan riste på "innvollene" hvis man går forbi.


Det kan faktisk være sant , men jeg har en tv -bord og den står på dørmatte ( fordi under putter xboxen ) så teknisk sett så har jeg ikke på gulvet
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Xbox'en min lagde en rar lyd mens jeg spilte GTA IV, så jeg prøvde å finne ut hva det var ved å snu på xbox'en. Da hørte jeg et *skrkkkk* og skvatt litt, slo av xbox'en, og tok ut GTA IV CD'en. Det var to lange riper rundt hele disken. Kan fortsatt spille det men det har stoppa opp noen ganger med advarsler der det står *The disc is dirty or destroyed*. Jeg blir utrolig redd for at den er ødelagd når det kommer opp, men det hjelper alltid med å ta CD'en ut av xbox'en og så inn igjen.
  • 0
Jeg kjøpte meg sonic unleashed igår fra gamestop og når jeg prøvde den så funka den fint til jeg kom til et sted og skulle forvandles til varulv. Da kom det "this disc is unreadable". Når jeg tok ut discen hadde den 2 bitte små ripper litt yterst på cd'en og noe små riper som man neste ikke kan se. (trenger sterk lys).

Jeg kjøpte et annen spill brukt og den har flere riper, men det funker fint.

Skal jeg sende xbox på rep eller??
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Tror det ja...

Xboxen min har bare laga riper i et spill i løpet av 1 år.
Det var Halo 3.
Kompissen m in klarte å dytte til 360 ien min
Dermed var Halo 3 ødelagt men så dro jeg til sverige og fikk Halo 3 legendary edition og XBL vision cam for tilsammen 500 kr.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
men hvorfor skal jeg sende xboxen til rep. når bare sonic ikke funker?? burde jeg ikke få erstatning av butikken?? de små ripene var der når jeg kjøpte det (altså skjekket når jeg var i butikken)
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Hvis ripene var der når du kjøppte det.. så sier det seg selv xD
Dra til butikken og forlang nytt
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Ved mindre du kjøpte det brukt da (Noe jeg tviler på siden det er ganske nytt).

Hvis ikke så tror jeg garantien er der fortsatt...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
kjøpte den ikke brukt. Ringte han å spørte om de hadde fått inn sonic unleashed og de sa vi skal skjekke siden vi har fått inn en pakke med spill. (nye)
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
360en min har blitt helt merkelig og kan ikke spille gamle xbox spill lenger
jeg har prøvd og oppdattere den men det fungerer ikke jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger det er bare ikke det samme lenger.
  • 0
Siterer Nathan Hale:
360en min har blitt helt merkelig og kan ikke spille gamle xbox spill lenger
jeg har prøvd og oppdattere den men det fungerer ikke jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger det er bare ikke det samme lenger.


ring microsoft
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Hei. Du har bevegd 360'en når den har vært på. Da hører du bråk og disken får runde sirkler, det er egentlig din egen feil, men det skjedde med meg og meg eg maste om og få en ny disk så fikk jeg det, men du kan ikke holde på og gå opp med spill hele tiden og få nytt.
Skate fast, wreck shit
  • 0
Lagt til 2009-03-03 13:48:
.

Du burde prøve tannpasta!

Ta litt tannkrem på spillet, også smører du tannpastaen i ring rundt cden.

Også tar du og lar det være i 5 min, så skylder du det av med varmt vann

Det virka på spillet mitt engang</quote><quote author="333-half-evil">Myratir.

AHAHAHAHHHHHHhahahaha§ KONGE ! ikke mangel på fantasi hvertfall!
  • 0
haR levert min osså til rep. oO
  • 0
Synes det er provoserende mange som nevner dette som en brukerfeil. Jeg er helt overbevist om at det i mange tilfeller er det, men å insinuere at dette utelukkende er det er bare tull. I mange tilfeller tror jeg det dreier seg om fanboys som nekter å vedkjenne seg at Microsoft ikke har bygget en perfekt konsoll.

Har selv opplevd å få ripet opp spill på min Xbox360. I mitt tilfelle var det Gears of War og Mass Effect som har vært ofrene. Dette til tross for at min Xbox360 står horisontalt, med god ventilasjon og null vibrasjon. Sendte min Xbox360 til reparasjon og de byttet disk-stasjon. Jeg var heldig for jeg fikk også erstattet de ødelagte spillene. Senere har jeg også vært nødt til å bytte strømforsyning til min Xbox360. Jeg påpeker at ripingen skjedde under spilling når jeg satt helt normalt i sofaen. Jeg danset ikke rundt med konsollen eller forsøkte å imitere et jordskjelv for å skape vibrasjoner i 360'n.

Har i etterkant kjøpt en elite. Det skal innrømmes at jeg ikke har hatt noen problemer med den og nyter fortsatt mange gode spill.
  • 0
Det er ikke vits å sende xboxen på reprasjon om du har klart å skumpe bort i xboxen mens den er i gang.
Det er bare sånn den dritten er laget.
Kameraten min klarte så vidt å skumpe til xboxen mens den var i gang, pluttselig legger han merke til at spillet ikke funker, han tar ut spillet, en perfekt sirkel av ripe rundt spillet og vips så funker ikke spillet lenger.
Bytt Xboxen mot en ps3 å få spill opplevelsen til å bli mye bedre. Microsoft ødelegger alt for folke nå!!
  • 0
Heh har fått enda et problem med Xbox 360. Trykker jeg på start knappen, skjer det ikke en dritt. Så jeg må trykke og trykke og trykke på den helt til den starter, kanskje vri litt på ledninger (alt er plugga til seff) ...
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!