Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Call of duty 4 Endelig er jeg ferdig med det
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Det siste spillet jeg gjennomførte var Call of Duty 4, for en uke siden.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Hmm, det siste var Sid Meiers Pirates... Gamle 360 versjonen.. Før det så var det Mercenaries 2
@chubbyviking
  • 0
Gjennomførte Resident Evil 4: Wii Edition i dag. Genialt spill, men det at du får RPG mot sistebossen er litt synd, blir alt for enkelt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg gjennomførte sist The Thing på PC
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Ratchet & Clank: Quest for Booty
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Naruto: Ultimate Ninja Storm
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gears Of War 2 i forgårs
I suck.
  • 0
Star Wars: The Force Unleashed
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Saint's Row 2
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ble ferdig med Crysis på søndag. Kjøpte meg Crysis Warhead idag. Har lyst til å vite hva som skjer med prophet eller hva han heter.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Fallout 3 og Saint's Row 2. Saint's Row 2 var ganske imponerende syntes jeg! Men ble skuffet over slutten på Fallout 3, tho....
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Ble ferdig med CoD4 for 2 uker siden på hardened, spille på veteran nå.
Sitter fast på den banen i Tsjernobyl på slutten der, Relly Hardd
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer 99aveth:
Fikk på Torsdag 100% game progress på GTA IV
http://www.youtube.com/watch?v=jKd7e9x9LU8
Dæven, det var imponerende.

Selv rundet jeg Little Big Planet i nå nettopp (singleplayerdelen). Det var dritfett, men 3'siste bane var dritvanskelig...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer thraxes:
Ble ferdig med Crysis på søndag. Kjøpte meg Crysis Warhead idag. Har lyst til å vite hva som skjer med prophet eller hva han heter.


Må skuffe deg, og si at Crysis Warhead følger en annen historie enn i Crysis. Men bortsett fra det er det et bra spill.

Gjennomføre Dawn Of War 1 Winter Assualt sist, fy for et makk verk innen Warhammer serien. Styr langt unna spillet
Tungur Knivur
  • 0
New Super Mario Bros (Igjen)

Men ellers mangler jeg bare noen bosser på Kingdom Hearts 1..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
f.e.a.r og mount & blade
BF2....
  • 0
"Storyen" i Little Big Planet
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Storyen i Saints Row 2, altså ikke 100% men alle oppdrag og alle nabolag
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Gears of War 2. Har nå så smått begynt på Insane difficulty, dvs. at jeg snart er ferdig med act 1 på Insane.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Rundet Fahrenheit på skolen i dag. Et veldig annerledes spill, men jeg likte det likevel. Har hørt at det finnes forskjellige slutter, også, så det kan godt hende at jeg kjører igjennom det en gang til (ikke at det tar så lang tid. Spillet var skuffende kort).
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
COD 5
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!