Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Tomb Raider

Fantastisk.

10/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Tomb Raider


Installerte det igjen, spilte de første to timene for noen måneder siden og fant ikke spillet interessant Gleder meg til å spille det nå
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Installerte det igjen, spilte de første to timene for noen måneder siden og fant ikke spillet interessant Gleder meg til å spille det nå


Er hvertfall ett herligt spill.
Rainbow Mushroom
  • 0
The Testament of Sherlock Holmes - herlig! <3 Trist det er over :/
  • 0
Saints Row IV. Veldig gøy,skal definitivt spille meg i gjennom en 2 omgang!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
A link between worlds på hero mode. En av få spill i serien jeg har klart å fullføre mer enn en gang.
  • 0
Bravely Default: Et utrolig bra turbasert RPG.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Remember me. Et helt greit tidsfordriv.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spelunky

Etter 74 timer klarte jeg endelig å fullføre alle brettene i spillet. Game of all time.

10/10
  • 0
Assassin's Creed IV: Black Flag. Tror jeg fant mitt Game of the Year 2013. Har ikke prøvd noe annet som var like underholdende som dette. Jeg har fortsatt til gode å få spille Last of Us, men å se Assassin's Creed serien vinne tilbake litt av den tapte æren er rett og slett for stort for meg. Til jeg har fått prøvd Last of Us, er dette soleklart GOTY for min del.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tror jeg fant mitt Game of the Year 2013.


Da er vi to! Og jeg spilte også The Last of Us >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Da er vi to! Og jeg spilte også The Last of Us >)


Er bare så utrolig mye å like ved det. Er spesielt glad i soundtracket, elsker følelsen det gir deg når man bordrer skip etter skip.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Professor Layton and Pandora's Box Et sjarmerende og morsomt spill. Forventer å skrive en anmeldelse i løpet av helgen.
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Hotline Miami for Playstation Vita. En surrealistisk og kortvarig spillopplevelse med old-school grafikk og gameplay. Jeg elsket det.
  • 0
Mass Effect (PC)

Etter å ha prøvd Mass Effect 2-demoen for lenge siden, har jeg hatt denne serien i tankene. Endelig fikk jeg kjøpt eneren, og det er på mange måter et minneverdig spill. Karakterene man møter gjennom spillet, det utrolig detaljerte universet, den intense historien, muligheten for et romantisk forhold og de tunge valgene man må ta, er noe av det som gjør dette spillet så særegent. Ellers føler jeg at kampsystemet er knotete til tider, og i de første timene var spillet veldig vanskelig selv på normal vanskelighetsgrad (muligens på grunn av klassevalget). Det som trekker karakteren min ned et hakk er rett og slett all tråkkingen man må gjøre hele tiden. Det er ikke noe form for rask transport til og fra oppdrag, som gjør at jeg antagelig brukte timesvis bare på å gå. Likevel, et veldig bra spill. Gleder meg til å prøve de to oppfølgerne.

8.5/10

The Last of Us

Ikke mange spill har satt i gang følelsene mine slik The Last of Us har gjort. Det var et øyeblikk i Rogue Galaxy som var veldig følelsesladet for meg, men jeg har aldri spilt et spill med en slik karakterutvikling og rørende historie. Spillet stiller spørsmål over hvilke valg som virkelig er gode eller dårlige, og utfordrer spilleren til å fundere over slutten. Ellie er en fantastisk karakter som kommer med de morsomste og mest rørende utsagn. Joel er en hardbarket og brutal type som jeg dessverre har litt blandete følelser for. Jeg føler med han gjennom store deler av spillet, men måten han oppfører seg på frustrerer meg til tider. The Last of Us er ikke langt fra å være et mesterverk, men jeg kan ikke unngå å trekke litt for usannsynlige snikesekvenser der karakterene roper og snakker med hverandre et par meter fra fienden. Og "clicker" er en utrolig irriterende fiende. Uansett er dette et spill som må oppleves, og muligens en av de beste spillene jeg selv har opplevd.

9.5/10
  • 0
Tomb Raider (2013) på Xbox 360. Et veldig bra spill selv om det kan bli litt over the top til tider. Alle mekanikken er utrolig godt balansert og gameplayet er fint. Absolutt det beste TR spillet jeg har spilt.
  • 0
Tales of Vesperia

Anmeldelse kommer i nær fremtid.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tales Of Xillia
  • 0
Fullførte nettopp Metal Gear Rising: Revengance. Helledussen, dette er fett. Dritkul action og greier. Bosskampene Spoiler:med unntak av den Metal Gear Excelsus-greia, noen burde hatt sparken for den er blant de feteste kampene jeg har vært borti i min tid som spiller, og gud hvor tilfredsstillende det er når du endelig får knerta de. Spesielt sistebossen, for den er beint igjennom brutal. Et strålende actionspill, og helt klart ett av mine favorittspill fra 2013.
Let the voice of love take you higher
  • 0
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Et av tidenes beste håndholdte spill.

9.5/10
  • 0
Var nok Walking Dead! Fy søren for et bra spill. Trodde aldri det kom til å røre på følelsene mine så mye som det gjorde. Veldig bra! 8/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
De 3 siste jeg fullførte var:
God Of War:Ghost Of Sparta
God Of War: Chains Of Olympus
God Of War 3

Nå blir det en lang GOW pause før jeg skal spille Ascension
  • 0
Tearaway

Et av Vitaens absolutt beste spill. Designet i Tearaway er noe av det beste jeg noensinne har sett i et spill. Takk for en god spillopplevelse MM!

9/10
  • 0
Octodad: Dadliest Catch

Veldig underholdende, men kan til tider bli litt ensformig, i tillegg er det veldig kort.

7/10
  • 0
Hei sveis, lenge siden sist, fantomena!

Siste spill jeg gjennomførte, var Assassin's Creed IV: Black Flag. Utrolig stilig spill - kanskje jeg anmelder det en gang om ikke så lenge?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!