Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Siterer Victorfinne:
Ble nettopp feridg med Metal Gear Solid 3: Snake Eater ! For et fantastisk spill. Kan lett se hvorfor folk elsker det så høyt. Tror faktisk det har klart å kapre en plass på listen min over beste spill som er laget.
Gjennomførte det for ørtende gang i går. Har du spilt noen andre spill i serien?
We managed to avoid drowning!
  • 0
Ble ferdig 100% på The Legend Of Spyro: The Eternal Night. Veldig bra spill jeg anbefaller dere å spille det. Det er en skikkelig fin spilleopplevelse. Og hvis du vil ha et spill som varer en stund så er dette virkelig spillet for deg. Så jeg anbefaller å spille dette spillet og alle andre Spyro spill i serien.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
South Park: The stick of Truth. VAr at utrolig artig spill, men mye kunne ha blitt gjort anderledes, for å få enda bedre rpg opplevelse. Synes at det var et bra spill, og levde opp til fansen.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Fullførte akkurat Stick it to the Man på PS4. En stilig liten opplevelse med veldig kult animasjonskonsept. Musikken er god og passer bra til den useriøse stemningen. Passe langt og morsomt klassisk gameplay med ny vri.

Det eneste negative var at humoren virkelig ikke falt meg i smak. Nesten provoserende, lite gjennomtenkt og "straight-forward" sarkasme mot forhold i samfunnet som typiske veganere har en tendens til å irritere seg over. Det er som om spillet reflekterer en arrogant holdning i en personlighet som er veldig politisk korrekt, slik at mange av spøkene kun består i å snakke ned om dyreplageri, sløs av jordens ressurser, forurensning, sexisme, intoleranse, undertrykkelse, osv. Hvis spøkene hadde vært litt dypere og gjennomtenkte, og kanskje med litt fytt i, ville de vært morsomme.
  • 0
Aliens: Colonial Marines

Et av fjorårets dårligste spill!
Men er det så dårlig som alle sier?

Vel, etter at de har patchet spillet et par gange, satt jeg meg ned for å se på enda et makkverk fra Gearbox. Spillet lider av mange problemer...da snakker jeg først å fremst om elendig AI, svak optimalisering og mye dårlig design valg. Til tross for dette har spillet et helt greie kontrollere, fungerende stemmeskuespill på noen av karakterene og sjeldent men noen få detaljerte deler av spillet. Jeg må også si at de første 4 kapitlene i spillet er den dårligste delen, spillet tar seg kraftig opp etter dette. Med halve kapittel 5 som har et svak hint av riktig retning med skrekk. Men resten av spillet føles som et lavt budsjetts Call of Duty der du skyter det som er å skyte. Det irriterer meg fordi spillet hadde et stort budsjett! Hovedgrunnen for meg å spille igjennom det var: Historien! Historien er til tider interessant og passer egentlig fint inn i universet. Men akkurat når spillet blir interessant er det ferdig. : /

Men det fungerer, spillet fungerer og det er helt grei underholdning. Jeg kan se for meg at om du spiller spillet sammen med andre via COOP. Kan du kanskje finne deg 6 timers underholdning (Det er ca. 6-7 timer langt) Jeg er svært skuffet over Gearbox som viser fingeren til alle Alien fans der ute, og ikke respekterer universet nok til å lage noe bra ut av det. Jeg har heldigvis troen på Creative Assembly som arbeider med Alien: Isolation, dette spillet virker som det alle fans av serien har ønsket seg.

3/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Fullførte Dark Souls 2 tidligere i dag. Er nok det beste spillet i serien for min egen del. Er fortsatt rom for forbedringer, men spillet er uten tvil et av de beste sålangt i år.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
I dag fullførte jeg Stick It to the Man. Jeg lastet det først og fremst ned fordi spillet var gratis på PlayStation 4 for dem som har PlayStation Pluss. Spillet overrasket meg stort. Det er utrolig morsomt, og inneholder masse bra puzzel-elementer.

8/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Rundet nettopp Klonoa: Empire of Dreams på Wii U virtual console (originalt GBA)
Bra puzzle-platformspill.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Tok endelig tak i The Walking Dead E1.

Interessant point-and-click spill, med karakterer og historie som jeg synes er bedre enn i selve serien (som jeg ikke liker). Det eneste store problemet var at man ikke får nok tid til å tenke over og begrunne for en selv de valgene en tar. Når valgene har så mye å si for hvordan karakteren din oppfører seg videre i spillet, skulle man hatt mer tid til disse valgene. Man ender opp med å ikke kunne forsvare for en selv de handlingene karakteren din gjør, selv om de er basert på dine valg. Ellers har den korte tiden også en fordel, fordi jeg har en tendens til å bruke lang tid på slike beslutninger. Så på grunn av den korte tiden man fikk til valgene, varte ikke episoden åtte timer for meg, som den gjerne kunne ha gjort.

Får se om jeg skaffer flere episoder. Point-and-click blir også fort kjedelig, synes jeg.
  • 0
GTA: San Andreas

Fy faen for et vanskelig spill.

Når jeg var ferdig med oppdraget; "freefall" føltes det helt merkelig. Jeg trodde nesten at det var en drøm.
We managed to avoid drowning!
  • 0
Dead Space - 8/10

Shadow Warrior - 7/10

Sleeping Dogs - 6/10
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Sleeping Dogs - 6/10


Var det så dårlig?
  • 0
Siterer SirThomas:
Var det så dårlig?


Det hadde mange problemer. Mengder med bugs, horribel bilfysikk, kjedelig by og en story som ikke traff meg i det hele tatt.

Likevel fant jeg en viss underholdningsverdi i det. Slåssingen var kul.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
horribel bilfysikk


Verre enn Watch Dogs?

Siterer RockFuzzEleven:
Likevel fant jeg en viss underholdningsverdi i det. Slåssingen var kul.


Haha, kommer du til å kjøpe oppfølgeren på tilbud tror du?
  • 0
Siterer SirThomas:
Verre enn Watch Dogs?


Ja.

Siterer SirThomas:
Haha, kommer du til å kjøpe oppfølgeren på tilbud tror du?


Vi får se.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fullførte endelig Dragon Age Origins: Awakening etter og ha startet spillet på nytt,sist jeg spilte det så slutta jeg før jeg fikk tatt bossen i spillet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Dead Space 2 - 9/10

Kjenner jeg gleder meg til å begynne på treeren.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Batman: Arkham Asylum

Veldig bra og underholdende spill. Grafikken, kampsystemet, stemmeskuespillet, designet på verden og mange andre detaljer var i topp klasse. Stilen på spillet (karakterene, omgivelsene, osv.) likte jeg også svært godt. Syntes dette var enda mer underholdende enn det andre spillet, som jeg begynte på først. Gleder meg stort til Arkham Knight nå.

9/10
  • 0
Watch Dogs

+ Grei grafikk, den mest levende byen i et sandkassespill, sideoppdragene, hackingen, interessant rollegalleri, passende musikk og generelt sett god lyd, ekstremt tilfredsstillende å knerte folk som prøver å hacke deg.

- Middelmådig historie, elendig kjørefysikk, Aiden Pearce er den kjedeligste hovedpersonen siden Connor fra AC3, spillet når aldri sitt fulle potensial, for langt for sitt eget beste, halvgjorte snikeelementer.

6/10
  • 0
Pushmo/Pullblox, på 3DS. Arbeider med oppfølgeren på Wii U nå!
  • 0
Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut - 9/10

Ganske fantastisk.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Metro 2033

Ganske bra. God historie...

7/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Etter å ha fullført videregående fikk jeg plutselig litt tid på henda til å spille igjen..

Saints Row 4

Ganske gøy, synd story-oppdragene ødela mye av moroa.

7/10

Rouge Warrior

Ha. Ha.

2/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Rouge Warrior

Ha. Ha.

2/10


Haha, spilte du virkelig i gjennom hele?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Haha, spilte du virkelig i gjennom hele?


Neida, spilte tre kvarter og ga opp. Fy faen for noe møkk! Ikke rart Mickey Rourkes karriere har gått i dass når han skriker "Suck my hairy balls! Hallulujah! Knock knock, motherfucker!!" i et videospill mens han skyter fiender.. Goddamn
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!