LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Hvilket spill gjennomførte du sist?


      GTA V på PS4, like bra som jeg husker det!
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Dark Souls III

      Klasse. Vil påstå at det nesten er på høyde med eneren. Bunnsolid kampsystem og meget bra design. Sterk GOTY - kandidat for min del.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Middle Earth: Shadow of Mordor, ekstremt mye genialt og bra med dette spillet. Mangler litt variasjon egentlig. Kampene kan løses på forskjellige måter, men synes måten orkene graderer seg blir så ekstremt usaklig. Men for all del, kosa meg selv om jeg ikke klarte og leve meg 100% inn i spillet!
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Ratchet & Clank (2016)

      Artig gameplay, som alltid, selv om det føles litt sluggish til tider. Helt fantastisk pent å se på. Men fy, historien er dårlig, sånn skikkelig dårlig. Rusha, tilnærmet ingen karakterutvikling, tar for lang tid før man føler noe er på spill, plottwister ut av intet. Litt skuffa over at de hadde fjernet en del kule baner fra det originale, pluss et par gameplay - elementer. Spoiler poiler:Hadde håpa på at vi skulle få et gjennsyn med Giant Clank

      Pluss i margen for at Hard faktisk var utfordrende, i motsetning til de tidligere spillene.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Ratchet & Clank (2016)

      For det meste enig med Grallen. Jeg er skuffet over mangelen på Arena Battle. Det fantes riktignok ikke i det første spillet, men det har nærmest blitt en tradisjon siden Going Commando. Bortsett fra noen nye våpen er det ikke særlig mye nytt her. Formelen har vært den samme lenge og den funker. Skyt fiender med crazy våpen og se boltene fly. Oppgraderinger og gameplay gjør det verdt å spille. Denne "reimaginingen" av det første spillet er ingen A Crack in Time, men det er fremdeles et morsomt og verdig R&C spill.

      TLDR: Samme driten, bare penere
      • 0
      Ratchet and Clank
      Alt for kort, litt for tam historie, men gud så deilig å spille igjen!
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Ratchet & Clank

      Enig med det som er sagt tidligere. Det er ren glede å spille gjennom fordi dette er kjernen til det som gjorde forgjengerne til mine beste spillminner fra barndommen. Savner en del content. Arena ala Annihilation Nation burde ha returnert. Våpnene er ikke så mye nytt. Jeg synes Clank-puzzlene var uutholdelig kjedelige. De ordentlig massive kampene der spillet kaster et drøss av fiender mot skjermen var der, men altfor langt mellom. Bossene var så-så og det var indeed for kort. Dog runna jeg det i to sittings så skal ikke klage for mye. Det var et utrolig moro og fantastisk pent spill å se på.

      Btw, fikk RYNO før jeg starta challenge mode. Men når jeg starter så har jeg den ikke. Har alle kortene enda, men det står jeg må trade dem inn hos dealeren. Er det sånn det er for samtlige eller det spillet mitt som kuker? Er jo en bitteliten stund til man kommer til han.
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Siterer Cherno:
      Er det sånn det er for samtlige eller det spillet mitt som kuker?


      Var sånn hos meg også, men jeg tror challenge mode er litt bugga. En del av våpnene mine var i lavere level enn før challenge mode, og jeg hadde ca 60k mindre bolter.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Tomb Raider

      Om Rise of The Tomb Raider er så mye bedre, ut fra det jeg har hørt, så er det ikke tvil om hvilket spill jeg skal skaffe meg som neste!

      8/10
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Tomb Raider


      Kjøpte ikke vi begge det spillet i 2013, eller var det bare meg som skaffet det så tidlig?
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Kjøpte ikke vi begge det spillet i 2013, eller var det bare meg som skaffet det så tidlig?


      Du som kjøpte det til PS3, skaffet meg det aldri jeg, før det ble gratis med Xbox Live Gold.
      • 0
      Dark Souls III - Etter et ganske meh DS2 så er jeg glad serien kom tilbake med glans. Dette er min favoritt i serien, liker det bedre enn DS1 mest fordi bossene er mye mer spennende, og vanskligere. Men også fordi jeg syntes fiendene og områdene er mer varierte.

      Gleder meg noe inni granskæven til DLC.

      10/10
      The D' is silent.
      • 0
      Nå har jeg fullført Dark Souls III. En fantastisk god avslutning på serien.
      • 0
      The Walking Dead: Michonne

      Endelig ferdig med The Walking Dead serien fra Telltale Games. Vil ikke si det var noe særlig bra. 5.5/10
      Rainbow Mushroom
      • 0
      TTR: World Tour!

      Veldig overrasket, et artig spill, ikke så mye mer, men man kommer langt med akkurat det morsomme!
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Life is Strange

      Et vellaget spill med en del fin musikk. Jeg har aldri brydd meg stort om dramaserier, men det er gøy når en greit opptenkt handling kommer i en slags spillform en gang i blant.

      Lagt til 2016-05-09 20:01:
      Thomas Was Alone
      • 0
      Tropico 5, et artig spill. Bedre enn ventet.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Gjennomførte nylig to spill med utradisjonelle kontrollsystemer, nemlig Severed og Star Fox Zero.

      Hvis du fremdeles har en Vita anbefaler jeg Severed på det sterkeste. Måten kampsystemet implementerer touch-skjermen på er genialt. Det fungerer litt på samme måte som Infinity Blade hvor du må blokke fiendenes angrep og sveipe på deres svake punkt. Morsomt og krevende.

      Star Fox var helt ok. Kanskje litt bedre enn forventet. Bevegelseskontrollene var ikke helt min greie, men de funker greit. Ellers er det nok et middelmådig Star Fox spill. Glad jeg ikke brukte penger på det.
      • 0
      Uncharted 4

      Har egentlig ikke noe annet å si enn: holy shit!.

      Men skal prøve å utdype det litt mer. Først og fremst er spillet så pent, at gud vet hvor mange ganger jeg har stoppet opp for å ta skjermbilder. Stemmeskuespillet er upåklagelig, men hva kan man egentlig forvente når du har fuckings både Nolan North OG Troy Baker i hovedrollene. Humoren sitter løst, men er passende til enhver tid. Gameplayet er strøkent, med sinnsyk plattformhopping, intense kamper og actionsekvenser som blåser huet av deg. I tillegg til en veldig god historie som Spoiler:slutter helt perfekt. Det føles også helt riktig å avslutte her. Det vil nok serien tjene mer på, når det gjelder minneverdighet.

      Man kan si mye rart om Naughty Dog (eller kan man det?), men spill, det kan de i hvert fall lage. Det er nok kun Final Fantasy XV som kan stå i veien for dette som mitt GOTY, og selv FF-fanboyen i meg tror det skal bli vanskelig.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      Uncharted 4

      Det Glorfiendel sier over må jeg si meg enig i. Karakterene er kule, sekvensene er fantastiske, grafikken er helt UTROLIG, gameplayet er bedre og historien er perfekt for det siste spillet. Spoiler:Ikke noe overnaturlige greier i spillet. Det passet bra for denne historien . Områdene er også mye større i dette spillet. Heftige greier.

      Mitt favoritt spill i serien. GOTY 2016 akkurat nå, tviler noe andre spill slår det.

      Liker multiplayer så langt også.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      Minecraft Story Mode

      Det var en stund siden. Men det er den beste Telltale Games serien eg har spilt. 8.5/10
      Rainbow Mushroom
      • 0
      Siterer Akres:
      Minecraft Story Mode

      Det var en stund siden. Men det er den beste Telltale Games serien eg har spilt. 8.5/10


      Er vel det eneste spillet jeg ikke har spilt i denne sjangeren av Telltale. Godt å høre det er bra!
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Uncharted 4

      Siterer Glorfindel:
      Har egentlig ikke noe annet å si enn: holy shit!.


      Siterer albaga:
      Det Glorfindel sier over må jeg si meg enig i.


      Da er vi enige hele gjengen. Det første jeg kan si er at når jeg leste deres tilbakemeldinger, skjønte jeg ikke hvordan dere klarte å skrive så "mye", men her kommer mitt forsøk. For hva kan man si om dette spillet? Som albaga sier, historien kunne ikke vært bedre for det siste.

      Følelsene mine tok overhånd. Aldri har jeg har fått så mye følelser av å spille et spill før, og jeg tror aldri at ting jeg hørte på forhånd, har stemt like godt som det har gjort med Uncharted 4. Jeg har vokst opp med Naughty Dog, og de står bak det aller første spillet jeg fikk på Playstation når jeg var 6 år gammel - og Uncharted alene er 7 år av livet mitt. Gjennom hele eventyret har jeg hatt den konstante følelsen: Dette er det beste spillet jeg har spilt, noensinne.

      Nei, det finnes ikke noen tvil:

      10/10
      Siterer SirThomas:
      Uncharted 4

      Siterer Glorfindel:Har egentlig ikke noe annet å si enn: holy shit!.

      Siterer albaga et Glorfindel sier over må jeg si meg enig i.

      Da er vi enige hele gjengen. Det første jeg kan si er at når jeg leste deres tilbakemeldinger, skjønte jeg ikke hvordan dere klarte å skrive så "mye", men her kommer mitt forsøk. For hva kan man si om dette spillet? Som albaga sier, historien kunne ikke vært bedre for det siste.

      Følelsene mine tok overhånd. Aldri har jeg har fått så mye følelser av å spille et spill før, og jeg tror aldri at ting jeg hørte på forhånd, har stemt like godt som det har gjort med Uncharted 4. Jeg har vokst opp med Naughty Dog, og de står bak det aller første spillet jeg fikk på Playstation når jeg var 6 år gammel - og Uncharted alene er 7 år av livet mitt. Gjennom hele eventyret har jeg hatt den konstante følelsen: Dette er det beste spillet jeg har spilt, noensinne.

      Nei, det finnes ikke noen tvil:

      10/10


      Gutta!!!!! Dere frister meg alt for mye!
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Uncharted 4: A Thief's End

      Jeg hadde nettopp fylt 13 da jeg møtte Drake for første gang på jakt etter forsvunne skatter. Ble helt forelsket i gameplayet, storyen og ikke minst karakterene. Jeg fikk endelig vært Indiana Jones! Helt siden den gang har jeg kjøpt hvert spill i serien på release. En serie som bare har blitt bedre og bedre. Finalen hadde så latterlig mye å leve opp til og det gjorde den. Fy faen så bra dette var. Høyoktan hele veien gjennom de 14 timene som suste avgårde. Kom hjem fra perm for akkurat ett døgn siden nå.. Det sier litt.

      Er egentlig ikke noe å si som ikke allerede er blitt sagt. Utenom at i tredje akt følte jeg at spillet dro på lengden litt unødvendig. Var meget hvor mange bokser på hjul jeg måtte drasse rundt. Anyways. Dette er et mesterverk til de grader og Naughty Dog leverer atter en gang. Herregud så dyktige disse menneskene er. En tyvs slutt er det, og hvilken slutt det er.

      Den biljakten i Madagascar er kanskje noe av det sjukeste jeg har spilt noensinne. HOLY SHIT!



      10/10
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!