Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Ble ferdig med ME1 i går (male Shepard, paragon) på PC og Castle Crashers på Steam med Green Knight.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
The Fractured Asshole. Tok sin tid men nå er det gjort. Bra for det det var men på ingen måter bedre enn Stick of Truth.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Yakuza Kiwami
Ble ferdig med dett for noen par dager siden. Meget bra god historie, en histoire som har nok av twister og du bare lurer på hva som skjer videre. Historien er å mye mer følese ladet når du ar spilt igjennom 0 å ( noe jeg gjorde tidligere i år), skal også sies at endingen og credit sangen er veldig bra. Gode karakterer og du kan ikke noe annet å like/ ha sans for både Goro Majima som en karakter ,samt hovedkarakterne og ikke minste Haruka.
Nå venter jeg bare på Kiwami 2 som vist er i følge mange det beste i serien det virker og være 0, 2 og 5 som er mest populært der med noen som å liker 4 best, uansett selv om det er mange spill jeg er spendt på i år så har Kiwami 2 fort blitt det spillet jeg gleder meg mest til.
Jeg tror jeg liker 0 et hakk bedre rett og slitt fordi du har to spill bare karakterer, men Kiwami har også en fordel av å være kortere selv om du for pengene absolutt vært ved tanke på side aktivter og side oppdrag.

Danganronpa trigger happy havoc
Startet på dette i september i fjor, men da tok jeg bare de første to kapitelene + proglogen. Nå tok jeg å fullførte resten. Jeg har gjerne den fordleen i spill at det ikke tar meg lange tiden å huske hva som skjedde sist gang jeg spilte spille, eller åssen gameplayet funger, i de fleste tilfellet. Uansett godt spill, men en haug av varierte karakterer, det å sette sammen ltrådene å få løste mordene er bra, liker musikken, mye sjarm, god historie som holder deg interresert så og si hele veien, selv om jeg kan se at den taper seg kanskje litt mot slutten, men allikevel veldig bra. Godt spill, tror fremdeles jeg fortrekker vlr når det kommer til visuelle noveller.
Jobber meg igjennom nr 2 , og de nye elementene som er lagd under mord løsningene syns jeg gjør at det hitill virker et lite hakk bedre
  • 0
Dragon quest 8
Betemte meg for å prøve å ta slutten av dq 8 i dag, å det ble jeg rundt 60 timer brukt, meget bra.
Mye sjarm, mye humor, grei historie, gode karakterer. Godt spill, krever litt grinding da, heldigvis finnes det steder man kan grinde mye exp fort. Veldig godt spill, følte det var greit å få dette fullført før dq xi. Liker man jrpg, så anbefales dette.
Danganronpa 2 goodbye despair. Hakke bedre enn danganronpa 1. Mye varierte karakterer, god musikk, mye sjarm. Ganske god historie, med en del gode twister. Liker man visuelle noveller anbefaler både 1 og 2 . Følte å at spillet trials var hakke mer vanskelig enn nr 1. Solid spill. Tror dog det havner på andre plass i forhold til de få visuelle novellene jeg har spilt. Har også litt humor.
  • 0
Det siste spiltet jeg fullførte var Mass Effect 2 på Origin med importert fil fra ME1 og alle DLC Spoiler:jeg måtte omstarte det siste oppdraget forsdi jeg valgte en feil og den svakeste ble drept med uhell.
Amazing game ass.
Holder på med ME3 nå for tiden.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
Siterer Madzen:
Det siste spiltet jeg fullførte var Mass Effect 2 på Origin med importert fil fra ME1 og alle DLC Spoiler:jeg måtte omstarte det siste oppdraget forsdi jeg valgte en feil og den svakeste ble drept med uhell.
Amazing game ass

Bra du likte mass effect 2. Spilte du uten noe som helst hjelp? Paragon eller renegade? Overlevde alle companions? Klarte du holde lojaliteten til alle? Uansett, spillet er fantastisk og siste oppdraget er pure gull , endingen er også meget bra, hadde ikke vært like bra hadde du ikke vist det kom en nr 3. Bra du likte det, kos deg med mass effect 3.
  • 0
Return to castle wolfenstein.
Brukbart spill, liker nok new order bedre. Men, utfordrene, spesielt de siste 2-3 missions. Vanskelig greit level design, grei nok historie for å være et fps. Dog mission 3 og spesielt første del av mission 3 , er ikke spesielt morsomt, vil du ha et ok fps så var dette ganske bra. Musikken er også mer en brukbar. Alt i alt anbefales om man vi ha et litt eldre fps spill. Noen deler av noen baner må tas i stealth.
Siterer Xtord:
Siterer Madzen et siste spiltet jeg fullførte var Mass Effect 2 på Origin med importert fil fra ME1 og alle DLC Spoiler:jeg måtte omstarte det siste oppdraget forsdi jeg valgte en feil og den svakeste ble drept med uhell.
Amazing game ass
Bra du likte mass effect 2. Spilte du uten noe som helst hjelp? Paragon eller renegade? Overlevde alle companions? Klarte du holde lojaliteten til alle? Uansett, spillet er fantastisk og siste oppdraget er pure gull , endingen er også meget bra, hadde ikke vært like bra hadde du ikke vist det kom en nr 3. Bra du likte det, kos deg med mass effect 3.

Jeg brukte litt Steam giude, Wiki og Gamefaq, Paragon og jeg fikk medaljen "No One Left Behind" selv om jeg ikke rekrutterte den aller siste. Spoiler: Ble offer for slave handel.

Lagt til 2018-08-05 15:17:
..... Og er ferdig med Mass Effect 3 nå.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
Spilte gjennom DMC2 i dag og det var litt av en merkelig opplevelse. Alt var så rart at jeg fremdeles ikke skjønner hva som foregikk mellom start og slutt.

Utrolig enkle boss, tåpelig historie, og masse rart med spillet som vil ta år og dag å skrive det ned... Uansett, må få tak i Platinum i det spillet så må nok pine meg gjennom et par runder til
Siterer Ayub Dizaei:
Uansett, må få tak i Platinum i det spillet så må nok pine meg gjennom et par runder til

Uff høres ikke morsomt ut, må du ikke fullføre det 4 ganger eller noe for platinum ? Uansett lykke til, er vel ikke så mange som kan skryte seg av et dmc 2 platinum når du eventuelt får det.
  • 0
Siterer Xtord:
Siterer Ayub Dizaei:Uansett, må få tak i Platinum i det spillet så må nok pine meg gjennom et par runder til
Uff høres ikke morsomt ut, må du ikke fullføre det 4 ganger eller noe for platinum ? Uansett lykke til, er vel ikke så mange som kan skryte seg av et dmc 2 platinum når du eventuelt får det.


Fullføre 3 eller 5 ganger, avhengig av om jeg spiller på den vanlige måten eller ved bruk av juks...
Siterer Xtord:
Return to castle wolfenstein.
Brukbart spill, liker nok new order bedre. Men, utfordrene, spesielt de siste 2-3 missions. Vanskelig greit level design, grei nok historie for å være et fps. Dog mission 3 og spesielt første del av mission 3 , er ikke spesielt morsomt, vil du ha et ok fps så var dette ganske bra. Musikken er også mer en brukbar. Alt i alt anbefales om man vi ha et litt eldre fps spill. Noen deler av noen baner må tas i stealth.

Omg elsket dette spillet, en av mine top 10 beste fps spill der ute, synd vi ikke får remaster til nyeste konsoller men skal være ærlig og si at det spiller ingen rolle ettersom spillet er billig å få tak i på den originale xboxen. Var best til den utgaven også med tanke på prologe missionen.
Gaming is in my DNA
Siterer Ayub Dizaei:
Fullføre 3 eller 5 ganger, avhengig av om jeg spiller på den vanlige måten eller ved bruk av juks...

Skjønner så det finnes altså en jukse metode.

Siterer Mats2468:
Omg elsket dette spillet, en av mine top 10 beste fps spill der ute, synd vi ikke får remaster til nyeste konsoller men skal være ærlig og si at det spiller ingen rolle ettersom spillet er billig å få tak i på den originale xboxen. Var best til den utgaven også med tanke på prologe missionen.

Nice det, usikker om det når min top 10 fps men, ikke utenklig det. Men, seriøst det var et prolog oppdrag på konsoll. Kult
Metroid Prime 1 (Wii versjonen)
Tok meg noen dager ekstra. Det er litt på grunna av jeg hadde problemer med wii remoten på hytta. Uansett det tok meg bare 12-14 år etter jeg spilte metroid prime 2 for første gang før jeg endelig fikk fullført et metroid prime spill. Jeg var svært nær i fjor tror jeg, kan ha vært år før å få det til, men da røyk gamecuben den helgen jeg skulle prøve å ta innspurten. Et utrolig godt gjennomført spill selv om det er nå er over 15 år gammelt eller noe. En atmosfære som må være blant det absolutt bedre. Du skjønner også musikken har gjort noe riktig når du nynner etter den mens du spiller. God variasjon i fiender og bosser. God variasjon i våpen og utstyr. Det at du må sette sammen historien av å skanne er også kult. Spillet kan være noe lett hvis du spiller på normal , og spesielt hvis du har noe erfaring med serien fra før. At man ikke kan save det hvor man vil er greit, siden save plassene ikke er for langt unna hverandre og det å løpe gjennom en sone du allerede har vært innom går veldig fort, det samme gjelder backtracking noe som også er helt greit i dette spillet.
  • 0
Fullført også super mario Galaxy , manglet en stjerne for å komme til siste verden så ta tok jeg begge de to i dag. Fantastisk godt spill. Meget god musikk, gode baner/leveler, en bunnsolid platformer med mye sjarm. Sammen med portal 2 er nok dette min favoritt platformer, godt spill. Anbefales sterkt hvis man liker sjangeren. Noen baner er det å lett å bli litt stresset av hvor du må reagere kjapt og det er enkelig bare greit.
  • 0
Monster Hunter World. Dette spillet har bra holdbarhet, blir aldri helt ferdig med det. Dare I say beste spill i serien så langt.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Banner Saga Triolgien. Fikk fullført nr 3 på lørdag og på rundt 10 dager så runent jeg alle 3.
Veldig god triolgie. Mye varierte og gode karakterer. Spillet er ikke spesielt vanskelig på normalt. God historie. Spillet blir ganske så mørkt og dystert til slutt. Liker at spillet ikke nødvendigvis har permadeath, men at karakterene kan dø utifra valg du tar i løpet av spillet. Endingen på triolgien er også grei. Blir nok fort en gjennomgang til av alle tre en eller annen gang. Gode spill
  • 0
Phoenix Wright: Ace Attorney − Justice for All
Upopulær mening ser det ut som men , jeg likte dette bedre enn det første. Veldig bra. Med mye god twister. God dialog, har litt humor. Musikken er ok. Gode karakterer. Alt i alt et meget godt virtuell novelle , med 4 gode episoder i seg. Har også nr 3 så det blir nok spilt det å i løpet av året.
  • 0
Hitman Contracts. Hadde det først på PS2. Rundet gjennom HD-utgaven på Xbox360 for et par år tilbake, for så nå på PS3. Veldig god spill som har mye mer dialog-sekvenser i seg enn det er i Hitman (2016). Veldig kult hvordan utviklerne har bygget opp historien og blander mellom nåtid og fortiden. Anbefales!
Runnet shenmue 1 hd istad. Fremdels bra. Noe lei movement spesielt når du løper å skal svinge, men du blir vant til det. Combat er ok, noe dårligere en yakuza, men helt ok, det er heldigvis ikke så mye combat så det går greit det samme med qte sekvensene. Historien er bra nok. Liker amotsfæren, byen du er i ,at du må hjem og sove eller ta bussen etter hvert. Men, liker real time klokken. Veldig unikt, noe likheter kanskje til Yakuza, men det er i hvertfall ikke mange av den typen spill. Fikk også platinum, noe som var relativt lett. Dog skal du ha det noen tips l2 er til å zoome, tok meg litt tid før jeg fant ut. Godt spill. Blir vel 2 ern litt senere i år tenker jeg. Liker også karakterene
  • 0
Oida, i går fullførte jeg faktisk Lunar Lander som er en del av Atari Collection vol1 på PS4, men det kan kanskje ikke medregnes da det er fullført på noenn minutter. My Name is mayo er også fullført, men det siste skikkelig spillet jeg fullførte var å ta Platinum nummer 2 i Burnout Paradise. Tok platinum på det på ps3 back In the days også
Jeg har fullført 3 spill siden sist innlogging her på GR.

Postal 2 og dens DLC Paradise Lost og Dead Space 1 (som jeg fikk gratis av Origin).

Postal 2 er jo kjent som en spill historiens drøyeste spill for sitt blodige element, det ironiske er att det er en mest pasifistiske spill også og det er spilleren som bestemmer hvor voldelig det skal bli. Det har også en ny Historie utvidelse som er like bra som orginalen.

Dead Space 1 likte jeg veldig godt men det hadde litt problemer med skjerm problemer med og muse sensitivitet. En kamerat fikk til å spille det når jeg hadde besøk for tre uker siden. En verdig spirituelt oppfølger til System Shock 2. Altså Resident Evil med pervertert med Metroid Prime (kartet funksjonen).
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Spider Man

Et solid stykke spill, slutten var også enestående. Platinum fikk jeg å.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Så bra! Kommer du til å kjøpe utvidelsene da?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!