Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


  • Zook
  • Zook
Batman: Arkham Asylum

Ja, har somlet utrolig mye, og tatt pauser på opptil nesten to dager. Men et utrolig bra spill var det. Kommer definitvt til å runde det flere ganger.
You're sleeping over, right?
  • 0
Runnet Uncharted: Drake`s Fortune for ca. 5 minutter siden.

Åå, for et konge spill! Nå gleder jeg meg bare enda mer til 2èrn
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Ble ferdig med fallout 3 for en uke siden. Glemte litt denne tråden.
Utrolig flott historie men litt trist!
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves

Wow. Da de første anmeldelsene tikket inn tenkte jeg at dette må være fanboy-journalister. Nå som jeg har fullført spillet må jeg si: Det er, uten sidestykke, det beste action-adventure-spillet jeg noensinne har spilt. Ikke bare knuser det Uncharted ned i støvlene, det har en story og design verdig en Oscar, og overgår selv Indiana Jones-filmene i denne sjangeren. Tomb Raider kan gå og legge seg for lengst.

Kontrollene er fantastiske (med et par små unntak), og for de av dere som har spilt Uncharted er 2'eren en fantastisk forbedring når det gjelder variasjon. Fra snøstorm i fjellene, til Amazonas jungel, fra krigsherjede byer til tog (jupp). Masse farger og strålende atmosfære. Musikken er enestående, det samme er dialogen. Fiendene er svært underholdende å slåss mot, selv om man nok vil irritere seg grønn over shtogunneren. Han kommer til å drepe deg mange ganger, vær du trygg.

Uncharted 2 seiler opp som min store favoritt til å vinne Game of the Year 2009, og er så nær en 10'er som overhodet mulig. Igjen; WOW!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
det siste spillet jeg gjennomførste er halo 3 ODST.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves

Ble gjennomført i dag tidlig. Jeg er rett og slett veldig imponert over dette spillet. Uncharted 2 har alt og jeg klarer nesten ikke å tenke på de negative sidene. Dette er virkelig et fantastisk spill, og det beste spillåret 2009 har å by på.

Uncharted 2 er virkelig et av de beste action/Adventure spillene jeg noen gang har prøvd, og jeg gir det selvfølgelig 10.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Uncharted 2. Gir det 8/10
  • 0
  • Zook
  • Zook
Uncharted 2: Among Thieves

Årets spill! Jeg trodde det kom til å være bra, men det viste seg å være mye bedre enn jeg hadde våget å håpe på. Dette er Hollywood-action på sitt aller beste. Perfekt action hele veien, dugelig historie og flotte karakterer. Puzzles'ene var akkurat passe vanskelige, gameplayet sitter som det skal og grafikken er helt sinnsyk! Herlig med varierte omgivelser, i motsetning til forgjengeren.

Karakter? Er usikker. Sier bare at dette er et av de gøyeste spillene jeg noensine har spilt. Et must for alle PS3-eiere!
You're sleeping over, right?
  • 0
Fullførte Uncharted 2: Among Thieves for 1 min siden!

Dette var søren meg en fantastisk opplevelse! Hadde aldri visst at det skulle bli SÅ utrolig bra! Jeg gir dette spillet en solid 10/10 for dette er det beste spillet jeg har spilt på ei lang,lang stund og jeg kommer fortsatt til å spille dette spillet igjen og igjen, med Tweaks denne gang
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Fullførte nettopp Uncharted 2: Among Thieves på hard. Tok meg 10 t og 30 min og er uten tvil den beste, mest spektakulære og episke spillopplevelsen jeg har hatt noensinne. Ikke bare er Uncharted 2: Among Thieves årets beste spill, det er også ett av de beste spillene noensinne! Anmeldelse kommer opp så snart jeg får spilt litt co-op og multiplayer
  • 0
Runna Resistance 2 i går. Bra spill, selv om jeg ikke er helt fan av FPS... Så nå blir det Trophy- sanking i en stund framover
Knurr...
  • 0
Runna Uncharted 2: Among Thieves for andre gang i dag Jævla bra spill!
  • 0
jaja, mens allle koser seg med å runde Uncharted 2, koser jeg meg med å endelig ha runda Kingdom Hearts 2 på hrad, ganske stolt
  • 0
Uncharted 2. Det var heftig. Skal sette meg ned med det igjen nå snart for å prøve å skaffe meg mer trophies
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Oioioi! Mange som har runnet Uncharted her

Virker som at det et bra spill.

Ser det har fått flotte terningkast overalt.

--------

Må komme med noe jeg også da Driver på med Medieval II: total war (som vanlig) og erobrer Europa og Det nære Østen for ente gang xD Denne gangen med perserne Forbereder meg på å ta imot den mongolske invasjon som er like rundt hjørne. De skal ikke få sende Islam tilbake til steinalderen som de gjorde i historien. Det skal være sikkert ig vist

Vel, jeg runnet også Halo: ODST her om dagen. Veldig bra spill, akkurat som de andre Halo-spillene. Likte de nye modefkasjonene på noen våpen Lyddemper på pistol og maskinpistolen helt rått.
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Runnet Halo: ODST selv i natt, vedder på at jeg kommer til å drømme om det. Drømmer nesten alltid at jeg er i spill etter å ha spilt noen timer i strekk før jeg legger meg. Anyways, syntes spillet ble litt tamt og enkelt, men ble så glad i den pistolen at den gjorde opp for det.
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
mange som rundet CoD4 som siste spill her, ser jeg! Jeg rundet nettop Uncharted 2 i går, så nå bærer det rett til onlinen! Jeg vant faktisk spillet i en konkurranse i platekompaniet på Ski Storsenter!
Kålroten
  • 0
Zelda - Majoras Maske. Gøy med retro-spill!
  • 0
Uncharted 2 Fantastisk spill
Shitting dick nipples
  • 0
Det tror jeg var Assasien Creed Fint spill!
  • 0
Nettopp runda Brütal Legend på hardeste vanskelighetsgrad
Siste kampen var hard
Knurr...
  • 0
Assassins Creed
For andre gang, som en forbredelse til neste måned

Også fikk jeg og min lillebror omsider 100% på lego batman,
han var rimelig skuffet fordi det hele var over,
men jeg derimot sier ikke nei til 1000 ekstra gamerscore.
  • 0
Xmen Origins: Wolverine

Uten tvil det beste film til spill, spillet jeg har vært borti.
Eneste jeg finner å hakke på er at det er for kort.
Jeg somlet ganske mye, samlet dogtags og diverse,
men likevel var jeg igjennom på ca fem timer med 700 lagt til på gamerscoren

Karakter: 8/10
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer TommyK:
Assassins Creed
For andre gang


Uff, at du gidder. Var så vidt jeg gadd i spille igjennom historien én gang...
You're sleeping over, right?
  • 0
.
Siterer Zook:
Uff, at du gidder. Var så vidt jeg gadd i spille igjennom historien én gang...


Hehe, var et par år siden sist nå så da var det greit.
Hadde vært bedre om man kunne skippe de jævla samtalene med den skjeggebusen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!