Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


  • Los
  • Los
Dragon Age: Origins

Slutten var kul! Tok dragen selv, and it was awesome! Spoiler:Men syntes de tekstboksene på slutten var litt....meh.. De gjennopprettet egentlig det meste til slik det var før.. Alt i alt er det et veldig bra RPG-spill! Og jeg likte det. Men jeg tror DA2 går mer i min rettning, så for meg tror jeg det blir bedre.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Los, lille gut. Nå er det vel på tide med alle DLC-ene da? Som Witch Hunt, som utdyper hva som skjer med Morrigan.
  • 0
Runna netopp Portal, et spill som følger med i The Orange Box.

Brukte 4 timer presis, kort og billig, men rått! Skal anmelde det snart. Så klart har jeg enda igjen noen achivements og advanced maps og slikt, men storyen er runna .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siste spillet jeg gjennomførte er The Legend of Zelda: Ocarina of Time. En tidløs klassiker jeg nesten bare må bringe fram hvert år og spille fra begynnelse til slutt, i likhet med de fleste andre Zelda-titler. Denne gangen kan jeg si meg svært fornøyd med å ha gjort det hele med kun tre hjertebiter, noe som gjorde det hele en god del mer utfordrende og spennende. Spesielt godt fornøyd med å ha slått Ganondorf, da ethvert angrep fra ham skader for mer enn de tre hjertene jeg var utrustet med. Anbefaler enhver å forsøke det samme, det er langt ifra så vanskelig som en skulle forvente, mener jeg iallefall selv. De andre som spilte med meg var derimot ikke helt enig .
Square Enix.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Ash Ketchum:
Runna netopp Portal, et spill som følger med i The Orange Box.

Brukte 4 timer presis, kort og billig, men rått! Skal anmelde det snart. Så klart har jeg enda igjen noen achivements og advanced maps og slikt, men storyen er runna .


Billig? Portal er jo en genistrek fra start til slutt. Syns også lengden er perfekt. Kunne ikke tenkt meg 10-15 timer akkurat.
You're sleeping over, right?
  • 0
Enig med Zook. Håper ikke Portal 2 blir for langt.
  • 0
Siterer Zook:
Billig? Portal er jo en genistrek fra start til slutt. Syns også lengden er perfekt. Kunne ikke tenkt meg 10-15 timer akkurat.


Med "billig" mener jeg prisen på spillet. Altså, vi kjøper The Orange Box for 99kr, og den "boksen" inneholder 5 spill. 99kr = 100kr, 100kr / 5 = 20kr. Altså, det er mer enn verdt pengene. Kunne gjerne betalt 100 for kun Portal.

Som du sier syntes ikke jeg heller Portal skulle vært så mye lengre, kanskje en time til på historien. Men ikke mer, vi har jo også "Advanced Maps" og "Challanges". Men i forhold til andre spill, er Portal kort.

Portal 2 blir vell rundt samme lengden tenker jeg, kanskje litt lengre. Har foressten klart alle "Advanced Maps" og nå .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Gjennomførte nettop Halo reach, uten tvil det beste Halo spillet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Gjennomførte nettop Halo reach, uten tvil det beste Halo spillet.

Så fort? Var det lengre enn de andre Halo spillene? Siste spill som jeg runna var mafia 2. Hadde ikke så store forventninger til det, men jeg ble positivt overrasket.
  • 0
Lengden på historien er ganske lik Halo 1,2 og 3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Demon's Souls, fjerde gang på rad nå.
"Objection!"
  • 0
Assassin's Creed II for andre gang. Venter i enorm spenning på Brotherhood nå
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Halo: Reach solo på Normal. Fantastisk gjennomført historie og kampanje. Nå går det i Legendary.
  • 0
Runna Metro 2033 for ikke så lenge siden. Vil gjerne ha en oppfølger. Nå, med en gang.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Rundet Sonic adventure DX i går.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Halo reach på legenarisk.
Per aspera ad astra
  • 0
The Force Unleashed faktisk. Vet ikke hvorfor jeg plukket det opp igjen, men det har i alle fall blitt drastisk dårligere siden det kom ut
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Halo: Reach.
  • 0
Siste fullførte Red Dead Redemption
Mange timers nytelse var det
  • 0
Kan si at Halo: Reach ikke var en nytelse.
  • 0
Ble ferdig med Call of Duty 3 i går, faktisk et ganske artig spill.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har ikke giddet å runne Mafia II enda (selv om jeg kjøpte det like etter release). Nå har har jeg riktignok et problem med å runne spill, i en del tilfeller går jeg lei, selv om jeg samtidig foretrekker lange spill utrolig nok.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Jak & Daxter: The Precursor Legacy og Guitar Hero 2 på ekspert
Rocktober
  • 0
Fullførte nettopp Medal of Honor på PC.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!