Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Shank

Absolutt verdt å sjekke ut hvis du er fan av beat-em'up sjangeren ;)
  • 0
Star Wars KOTOR 2 for, um, 12 gang eller noe
  • 0
  • Zook
  • Zook
God of War III for andre gang. Dritfett spill, men det når ikke opp til forgjengerne med tanke på hvor mye lettere og kortere det er. Flere puzzles hadde gjort susen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Dead space.
Ikke så aller verst.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Runnet for noen få minutter siden Crysis for 40 gang. For 18 gang på vanskeligste.
  • 0
Red Dead Redemption. Mangler fortsatt et par småting på 100%, tror jeg har 94% nå. Vet ikke om jeg gidder å gjøre de siste småtingene med det første, startet heller på Bioshock 2.
  • 0
Sly collection med alle platina trophy
The cake is a lie
  • 0
Siterer fantomena:
Runnet for noen få minutter siden Crysis for 40 gang. For 18 gang på vanskeligste.


Du gleder deg vel til Crysis 2?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer fantomena:Runnet for noen få minutter siden Crysis for 40 gang. For 18 gang på vanskeligste.

Du gleder deg vel til Crysis 2?


Jepp!
  • 0
Assassin's Creed: Brotherhood for ca en time siden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Alan Wake og en av tilleggspakkene. Fantastisk og undervurdert spill. Anmeldelse kommer i løpet av uka.
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Alan Wake og en av tilleggspakkene. Fantastisk og undervurdert spill. Anmeldelse kommer i løpet av uka.


Endelig noen som liker Alan Wake her.
  • 0
Fantomena: Ja, alt for mange som bare tenker meh om hele greia, men den historiefortellingen og presentasjonsteknikken som blir brukt i Alan Wake er gull!

Trenger både den siste tilleggspakken og en oppfølger.
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Fantomena: Ja, alt for mange som bare tenker meh om hele greia, men den historiefortellingen og presentasjonsteknikken som blir brukt i Alan Wake er gull!

Trenger både den siste tilleggspakken og en oppfølger.


Det er 2 utvidelelser. Den ene følger gratis med og heter The Signal, den andre koster 540 poeng heter The Writer. Fikk kjøpt the Writer for 200 poeng i jula.
  • 0
Jeg har store planer om å kjøpe meg Alan Wake... Har en krøllete umerket 500-lapp i lommeboka, som venter på å bli brukt.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fullførte BioShock i stad, etter 15-20 timer. For et sinnsykt herlig spill. Anmeldelse coming up.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fullførte storyen på Read dead redemtion, begynt på svært etterlengtede Mafia II
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer bent_a:
Jeg har store planer om å kjøpe meg Alan Wake... Har en krøllete umerket 500-lapp i lommeboka, som venter på å bli brukt.


Dersom du er over 18 eller har foreldre som lar deg bestillle ting på nett, sjekk ut denne: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/660025/Alan-Wake/Produ
ct.html


Runna forresten Batman Arkham Asylum for første gang for et par dager siden. Har 96% og mangler bare et par medaljer på challenges før jeg har 1000/1000.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Dersom du er over 18 eller har foreldre som lar deg bestillle ting på nett, sjekk ut denne: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/660025/Alan-Wake/Produ
ct.html
Utsøkt pris.

Jeg bestiller 90 prosent av spillene på play.com el amazone.co.uk. Thanks anyway.
Runna nylig singularity.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Dersom du er over 18 eller har foreldre som lar deg bestillle ting på nett, sjekk ut denne: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/660025/Alan-Wake/Produ
ct.html
Utsøkt pris.

Jeg bestiller 90 prosent av spillene på play.com el amazone.co.uk. Thanks anyway.
Runna nylig singularity.


Tenkte bare du skulle slippe å bruke hele den krøllete femhundrelappen din på spillet
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Du tenker på alt!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det siste jeg spilte igjennom var Super Metroid, og Super Castlevania Iv, arbeider meg igjennom Super Scribblenauts nå om dagen da.. "Pregnant giant rainbow colored super satan" ftw!
  • 0
Gjenomførte nettop MafiaII og kan ikke si noe annet at det spillet er mesterlig utført. Latterlig at det bare skulle få 7/10 av GR.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer toiletgamerduck:
Gjenomførte nettop MafiaII og kan ikke si noe annet at det spillet er mesterlig utført. Latterlig at det bare skulle få 7/10 av GR.


Det fikk 9/10: http://www.gamereactor.no/anmeldelser/121765/Mafia+II/

7 er imo en mye mer rettferdig karakter. Generisk og uferdig spill. Helt utrolig at det ble utsatt så mange ganger, jeg skjønner ærlig talt ikke hva som tok så lang tid.
You're sleeping over, right?
  • 0
God of war III, herre for et episk spill
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!