Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Batman: Arkham Asylum. Episk avslutning til et episk spill Gleder meg sykt mye til Arkham City ^^
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Darksiders

Da jeg satte meg ned for å spille Darksiders trodde jeg det var et ordinert "hack and slash" spill. Begynnelsen er ikke noe særlig spesiell, og jeg var veldig usikker på om hvordan spillet ville utvikle seg.

Så feil kan man ta. Etter en ganske så ordinær sekvens hvor du slakter fiender etter fiender begynner ting å skje. En stor verden åpner seg opp foran dine øyne, og du kan begynne å utforske.

Samle nye items, oppgradere våpen, lære nye spells, ja her er det mye å gjøre. Spillet inneholder flere "templer" i ekte Zelda stil, hvor puzzles spiller en stor rolle.

Darksiders har lånt litt her og der, og blander forskjellige spillsjangere. Spillet er tydelig inspirert av tidligere "hack and slash" spill, og man kan ikke unngå å tenke Zelda når man vandrer rundt i "templene" eller får nye items.

Med en spennende historie, knakende godt stemmeskuespill, gode kontroller, heftig grafikk og varierende gameplay stiller Darksiders seg godt plassert på favorittlisten min.
En herlig blanding av mye forskjellig, som er støpt sammen på en fantastisk måte.
Bortsett fra en litt kjedelig start, er det ikke mye å trekke fra.

9/10
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Darksiders

Da jeg satte meg ned for å spille Darksiders trodde jeg det var et ordinert "hack and slash" spill. Begynnelsen er ikke noe særlig spesiell, og jeg var veldig usikker på om hvordan spillet ville utvikle seg.

Så feil kan man ta. Etter en ganske så ordinær sekvens hvor du slakter fiender etter fiender begynner ting å skje. En stor verden åpner seg opp foran dine øyne, og du kan begynne å utforske.

Samle nye items, oppgradere våpen, lære nye spells, ja her er det mye å gjøre. Spillet inneholder flere "templer" i ekte Zelda stil, hvor puzzles spiller en stor rolle.

Darksiders har lånt litt her og der, og blander forskjellige spillsjangere. Spillet er tydelig inspirert av tidligere "hack and slash" spill, og man kan ikke unngå å tenke Zelda når man vandrer rundt i "templene" eller får nye items.

Med en spennende historie, knakende godt stemmeskuespill, gode kontroller, heftig grafikk og varierende gameplay stiller Darksiders seg godt plassert på favorittlisten min.
En herlig blanding av mye forskjellig, som er støpt sammen på en fantastisk måte.
Bortsett fra en litt kjedelig start, er det ikke mye å trekke fra.

9/10


Har vurdert å kjøpe det, men nå er det nesten avgjort
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har vurdert å kjøpe det, men nå er det nesten avgjort


Anbefales på det sterkeste :]

Fant tilfeldigvis spillet på Gamestop for 150kr. Hadde ikke hørt så mye om spillet fra før, men tok sjansen allikevel. En avgjørelse jeg overhodet ikke angrer på.
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Citerer RockFuzzEleven:
Har vurdert å kjøpe det, men nå er det nesten avgjort


Anbefales på det sterkeste :]

Fant tilfeldigvis spillet på Gamestop for 150kr. Hadde ikke hørt så mye om spillet fra før, men tok sjansen allikevel. En avgjørelse jeg overhodet ikke angrer på.


Jeg spilte demoen en god del.

Hvorfor jeg aldri kjøpte det, kan jeg ikke svare på Det bare ble sånn.

Hvor lang tid brukte du på å gjennomføre det?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Hvor lang tid brukte du på å gjennomføre det?


Jeg brukte rundt 15-16 timer.
Man kan gjøre unna spillet mye fortere, men jeg tok meg tid til å finne alle ekstra gjenstandene, så det gikk en del timer til ren leting.
Er du glad i å utforske kommer du nok til å bli sittende ganske lenge.
Hei.
  • 0
Mass Effect 2, for tredje gang på xbox flere ganger på pc !
  • 0
Siterer Babalu:
Citerer RockFuzzEleven:
Hvor lang tid brukte du på å gjennomføre det?


Jeg brukte rundt 15-16 timer.
Man kan gjøre unna spillet mye fortere, men jeg tok meg tid til å finne alle ekstra gjenstandene, så det gikk en del timer til ren leting.
Er du glad i å utforske kommer du nok til å bli sittende ganske lenge.


Jeg brukte en 18 timer på hele spillet, og dvs full gamerscore
  • 0
Pokemon White

Tok meg over 30 timer, og jeg var avhengig fra starten av. Dette er det beste Pokemon eventyret siden Gold, og det sier sitt. Fantastisk grafikk, kult nytt look på kampene, herlig musikk, kule Pokemon (men navnene er helt jævlige) og like mye mystikk som før. I tillegg var handlingen for første gang interessant: Team Plasma var troverdige skurker som faktisk gjorde det de gjorde basert på en troverdig tankegang. Pokemon White beviser at Pokemon er tidenes aller beste spillserie, og bare perfeksjonerer noe jeg trodde allerede var perfekt. Et fantastisk spill fra begynnelse til slutt.

9/10, sterk
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Operation Flashpoint: Dragon Rising

Ble aldri begreistret for dette spillet, men måtte da fullføre det når jeg først satt med det i hendene mine. Var ofte på brinken til å kaste håndkontrollen igjennom vinduet da spillet ofte virket ubalansert og lite rettferdig. Men ett helt middelmådig spill helhetlig sett.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • Zook
  • Zook
Portal 2

Jævlig bra.
You're sleeping over, right?
  • 0
Minecraft

Gravde ut hele skitten.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Medal of Honor

For 3 gang.
  • 0
Siterer Noral:
Minecraft

Gravde ut hele skitten.


Haha, konge!

Tok en kjapp gjennomgang av Amnesia: The Dark Descent igjen. Det var ikke fullt så skremmende denne gangen, siden jeg nå vet hvor alt det skumle skjer, men til gjengjeld ble det litt lettere å fokusere på historien denne gangen. Spillet har fortsatt sjarmen, og forblir et fantastisk spill.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Portal ;D Holder på med CoD 2 nu ;P
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Amnesia: The Dark Descent


Mer som "Amnesia: The door simulator".
  • 0
Siterer Zyrocz:
Mer som "Amnesia: The door simulator".


Hva skal det bety? Vil heller kalle det "Amnesia: The fear simulator" fordi dette er et av de få spillene som faktisk klarer å formidle frykt, kontra den tradisjonelle "skvette scene frykten" som ikke egentlig er frykt, men at man i en refleks blir skremt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Zyrocz:Mer som "Amnesia: The door simulator".

Hva skal det bety? Vil heller kalle det "Amnesia: The fear simulator" fordi dette er et av de få spillene som faktisk klarer å formidle frykt, kontra den tradisjonelle "skvette scene frykten" som ikke egentlig er frykt, men at man i en refleks blir skremt.


Da har du nok ikke prøvd Fatal Frame. Minst 10x skumlere enn Amnesia!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva skal det bety?

Amnesia er et spill som handler om å åpne dører og samle tennvæske. Av og til møter du på et monster, men så lenge du snur deg mot en vegg så bryr ikke detseg.
  • 0
Siterer fantomena:
Da har du nok ikke prøvd Fatal Frame. Minst 10x skumlere enn Amnesia!


Det er forsåvidt sant at Fatal Frame er skumlere, men det er ikke mye. Ble omtrent like redd av å spille Amnesia, som Fatal Frame.

Siterer Zyrocz:
Amnesia er et spill som handler om å åpne dører og samle tennvæske. Av og til møter du på et monster, men så lenge du snur deg mot en vegg så bryr ikke detseg.


Jeg går utifra at du har fullført spillet med slike påstander? Men for alt jeg vet kan det være du snakker sant. Har hørt folk som har spillt gjonnom spillet, og møtt på monstre der de ikke skulle være, og i noen tilfeller ikke møter ett eneste monster. Monstrene har en tendens til å glitche seg noe drøyt. Og det med å snu seg mot en vegg, det funker bare i noen få tilfeller, de fleste gangene jeg har gjort det, har jeg blitt drept. Men der igjen, så kan det være fordi jeg ikke har gjemt meg godt nok.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg går utifra at du har fullført spillet med slike påstander?


Sovnet rundt 3-5 timer inn i spillet.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Sovnet rundt 3-5 timer inn i spillet.


Så du fullførte altså aldri Amnesia?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Sovnet rundt 3-5 timer inn i spillet.


Da blir det bare dumt med slike påstander. Sure, det suger å åpne dører, men prøv ivertfall å fullføre det før du kritiserer det noe mer.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Mortal Kombat...siste bossen er HELT SYKT vanskelig ._.

og hvorfor er fortsatt zyrocz på dette forumet..han hater jo alt alle skriver XD
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
World Of Warcraft

Jævlig enkelt spill, tok meg 2 dager med spilletid for å klare det 100 %.
Men dumt at spillet ikkje har like bra grafikk som Call of duty
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!