Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


The lord of the rings return of the king til GC.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Halo 3.

Det er så fetteh langt å kjøre på siste mission. Lol.
  • 0
Melty Blood: Act Cadenza til PS2.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Crysis 2 for 9 gang.
  • 0
Portal 2 - Jammen på tide må jeg si. Noe så awesome har jeg ikke sett på lenge! Herlig! Nå skal jeg achievementhunte før jeg går i gang med Total War: Shogun 2, og Brink.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer fantomena:
Crysis 2 for 9 gang.


Gadd ikke èn gang
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Portal Første gang, 'twas pretty awesome.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fullførte Sniper: Ghost Warrior i går. Brukte kun 4,5 time, og det var på hard
Let the voice of love take you higher
  • 0
Brink- Runent begge kampanjene inkludert what if oppdragene tok rundt 5 timer.
  • 0
AC: Brotherhood!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Fullførte nettopp Red Dead Redemption etter rundt 24 spilte timer.

Herregud, for et spill. Dette var fantastisk på absolutt alle punkter. Til tross for noen småseige kontrollere (var vanskelig å klatre en stige en gang i blant), er spillet så inni helvetes bra at jeg må gi det toppkarakter. Historien er vanvittig spennende, karakterene er interessante og fulle av liv, og hovedpersonen John Marston er en realistisk og passende hovedrolle som du virkelig får sympati for og bryr deg om. Dette hjelpes også av helt fabelaktig stemmeskuespill. Må nevne historien igjen; den er interessant fra første til aller siste oppdrag, hvor jeg satt med frysninger og klarte ikke å fjerne øynene fra skjermen.

Må også skryte grenseløst av selve verdenen. Dette er den beste åpne verdenen jeg har vært borti, og slår motstandere som Cyrodiil fra Oblivion og Capital Wasteland fra Fallout 3 glatt. Den er så variert og full av liv. I det ene øyeblikket kan du ri på prærien i det klassiske western-landskapet, mens i det neste er du i solfylte Mexico, full av kaktuser og støv. Og rett etter der er du oppi de fjellene, og store skoger med flere lag av snø på bakken, mens du blir jaktet på av en vill grizzly bjørn. Det er helt sinnsykt hvor imponerende dette faktisk er.

For ikke å snakke om autensiteten! Nesten ingen karakterer snakker likt; alle har sin egen særegne dialekt. Og når du er i Mexico, snakker faktisk innbyggerne meksikansk! Jeg elsker det! Og det er så utrolig interessant å bare ri rundt, for du finner garantert folk som trenger din hjelp, enten det er en som har blitt ranet, en som blir jaget av ulver, eller til og med en kannibal som prøver å ta deg. Det er helt overveldende.

Actionsekvensene er også utrolig godt satt sammen og er aldri kjedelig. Det tok litt tid å bli vant til å sikte skikkelig inn, men etter en time eller to gikk det flytende. Dead Eye systemet fungererer fantastisk, og dekningssystemet er flott. ALT virker i Red Dead Redemption.

Og Strangers! For noen fantastiske sideoppdrag! De hadde faktisk litt mening, og folka som ga deg oppdragene, var enten gale eller bare noen i desperat nød. Favorittoppdraget mitt på den fronten er nok "I Know You".

Nå skal jeg ikke ta helt av her, men å kalle Red Dead Redemption et mesterverk et å underdrive. Jeg er forelsket i prærien, i John Marston, i historien, i realismen, i autensiteten, absolutt alt. Red Dead Redemption suser såvidt inn på topp 10 lista mi, og det sier vel egentlig sitt.

Knallsterk 10/10.

Neste spill? Vel, jeg har jo Red Dead Redemption: Undead Nightmare liggende i hylla mi. Mitt eventyr i det fantastiske ville vesten er definitivt ikke over enda!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Predtaor: For en fantastisk oppsummering av det beste spillet ever! Nøyt hver time jeg også!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Ikke enig med 10/10. Gidde selv spillet 7/10.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Red Dead Redemption: Undead Nightmare DLC

God underholdning, men ganske få interessante sidequest, og slutten var forferdelig dårlig. Grei nok til DLC å være, men ikke et must.

6/10
Riddle me this
  • 0
Holder på med Undead Nightmare selv nå, spilt cirka halvannen time. Hvor lenge varer det?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Holder på med Undead Nightmare selv nå, spilt cirka halvannen time. Hvor lenge varer det?


cirka 5-6 timer!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Portal 2: Flott spill, men det var altfor kort. 9/10

Metro 2033: Veldig spennende og dystert, men bugs og slikt ødela litt av opplevelsen 8/10
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fullført Red Dead Redemption: Undead Nightmare etter ca. 7 timer. Grei underholdning dette, men synes at det var for stor fokus på action, spesielt på slutten. I originalen hadde du flere varierte aktiviteter å gjøre, men her var det bare å drepe zombies. Sideoppdragene var heller ikke noe særlig interessante, med unntaket av et hvor du skal jakte ned Bigfoot lignende skapninger. Historien var heller ikke så spennende og fantastisk som originalen, og slutten var billig og kjedelig. Men for all del, til å være DLC er dette absolutt gode saker. Grei lengde, kule våpen, et litt mer useriøst tak på verdenen i Red Dead Redemption, og det funker. Liker også at du faktisk måtte skyte zombiene i hodet for å drepe dem, det satt jeg pris på. Alt i alt er Undead Nightmare en morsom og underholdende DLC, med mye bra å hente. Men den er langt fra perfekt.

7/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Harry Potter og Ildbegeret

På GameBoy var dette spillet heeeeeelt elendig. 2/10.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ratchet & Clank: A Crack in Time

Overraskende bra. Faktisk det beste i trilogien imo, og en verdig avslutning. Ekstremt lett, da. Jeg spilte på hard og det var aldri noen utfordring.
You're sleeping over, right?
  • 0
Harry Potter og Føniksordenen

Forferdelig. Runnet det på PSP og makan til dritt skal man lete lenge etter. Og kan si at jeg nå har runnet vhert eneste Harry Potter spill som er kommet ut (unntatt Lego Harry Potter).

2/10
  • 0
Batman: Arkham Asylum

Det var en fantastisk opplevelse, fra å være forvirrende i starten til å være et mesterverk.
Jeg hadde aldri trodd at Batman kunne være bra, da filmene ikke falt i smak, men jeg har nok aldri tatt så feil.

Eneste jeg kan finne som trekker ned er dårlig stemmeskuespill, og at det skulle vært en liten minimap fremme hele tiden i et hjørne.

9/10
En sterk 9 fra meg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mass Effect

Et av de beste rollespillene som finnes. Utrolig spennende og er et must hvis du liker RPG spill.

9/10
Per aspera ad astra
  • 0
Faktisk var det siste jeg spilte gjennom var Final Fantasy 13

Mange sier det var dårlig som f, men jeg måtte bare ha min eegen mening på det. Jeg syntes det var ganske bra faktisk.

Hm... Gir det 8/10
  • 0
Siterer Predator:
Red Dead Redemption
*snip*


Absolutt enig, til punkt og prikke. Deffinitivt ett av favorittspillene mine i nyere tid.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!