Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Det siste spillet jeg fullførte var L.A. Noire, et utrolig kult spill som dessverre tapte seg litt med en del småting som ødela den totale opplevelsen litt. Men likevel et godt spill.

Nå er det heldigvis en stund til neste spill jeg skal kjøpe kommer, så jeg har litt tid til å fullføre noen av dem. Jeg har vært så uklok at jeg har begynt på noen spill og så begynt på et annet før jeg fullførte det første, så jeg husker jo ikke stort av hva som foregår. Men nå som det er ferie og hele pakka har jeg tenkt til å kjøre gjennom noen av dem i alle fall, som The Saboteur, Bioshock 2, inFamous og Brink. Vi snakkes, gutter, nå er det hjem for å bli ferdig med å male rommet så jeg kan få satt opp kommandosentralen igjen.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Metroid Prime: Corruption.

Et av de beste Wii spillene helt klart...ja i det hele tatt et av de beste FPS, eventyr spillene denne generasjonen. Forfriskende med et spill som ikke bare er korridorskyting, men som faktisk også krever litt retningssans og hjerneaktivitet.
This is great banter, it really is.
  • 0
Har spilt relativt mye de siste dagene, og har kommet gjennom spillene Ratchet and Clank: Quest for booty, Lego: Pirates of the Caribbean og L.A Noire.
  • 0
fra mobilen

Oot 3d
  • 0
Infamous 2 10/10
What is dead may never die
  • 0
Rundet The legend of Zelda ocarina of time nå nettop, en herlig opplevelse for å si det slik. Gjorde de fleste sideoppdrag og brukte til sammen 23 timer og 26 minuter.

Blir nok ikke lenge til jeg starter på Master quest.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det var vel InFamous. Deffinitivt et utrolig awesome spill. Kan ikke fatte at jeg ikke har skaffet det før nå. Det havner lett på topp 10 listen min.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
inFamous 2, denne gangen med evil ending. Likte good ending bedre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
NEW. Super Mario Bros for andre gang.
  • 0
Rundet Ocarina of time master quest nå nettop, brukte faktisk under 20 timer. Dog jeg innrømer bruk av walktrough.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Rundet Ocarina of time master quest nå nettop, brukte faktisk under 20 timer. Dog jeg innrømer bruk av walktrough.


Lol, hvorfor ikke bare bruke den innebygde noobtrough som er i spillet?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer sonic og link:Rundet Ocarina of time master quest nå nettop, brukte faktisk under 20 timer. Dog jeg innrømer bruk av walktrough.

Lol, hvorfor ikke bare bruke den innebygde noobtrough som er i spillet?


Er ganske sikker på at de ikke er tilstede i master quest, og om de var, så er walktroughs bedre, må ikke gå til tempel of time eller kokiri forest for å få hjelp.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ty the Tasmanian Tiger 2: Skogens Redning

Et awesome PS2 spill.
  • 0
Duke Nukem Forever

Kommer med en anmeldelse snart!
  • 0
Siterer fantomena:
Ty the Tasmanian Tiger 2: Skogens Redning

Et awesome PS2 spill.


Wastafarsk?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Zeit
  • Zeit
Runda; Medal of Honor (den nye), Hunted the Demons forge. Begge er til Pc. Just Cause 2 next!, lol
  • 0
Akkurat blitt ferdig med Saints Row 2 ( Brukte cheats på de siste 4 oppdragene, gikk lei av å dra til Friendly Fire for å kjøpe ammo hele tida xD)
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Rundet Max Payne for andre gang
Veldig bra spill.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Rundet Max Payne for andre gang
Veldig bra spill.


Min yndling!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
World's Hardest Game

Brukte bare 677 forsøk.
  • 0
Gjennomførte ikke BioShock da det kom ut for tre år siden, var litt yngre og mer lettskremt da lol...

For et fantastisk spill, virkelig fantastisk spill, kanskje ett av de beste jeg har spilt. Atmosfæren, historien, gameplayet, alt! Tror jeg fikk en dårlig slutt(?) siden jeg tok alltid adam fra de små jentene..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Zelda ocraina of time 3d
  • 0
Spillte gjennom Uncharted 2 for en stund siden, spiller for det meste Multiplayer spill. Men jeg er flink til å begynne på gamle spill, men så slutte å spille mitt inni som. Begynte på Kingdom hearts 2 og ratchet og clank før sommeren, tror jeg skal begynne spille dem gjennom snart.
  • 0
Siterer Cherno:
Citerer Dtno:Rundet Max Payne for andre gang
Veldig bra spill.

Min yndling!


Synest du det er bedre enn Max Payne 2 ? Max Payne 1 er bra, funket desverre litt dårlig på Windows 7 så ble litt ødelagt opplevelse. Selv liker jeg Max Payne 2 mye bedre. Synes saktefilm funker så mye bedre der. Liker også historien bedre.
  • 0
Fullførte nylig Alice: Madness Return og Fate/Stay Night for tredje gang.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!