Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Siterer Grallen:
Fullførte akkurat Portal 2 Nå blir det trophyhunting til jeg finner noen å spille Co-op med


Jeg og en annen venn av meg har hjulpet en venn av meg å fullføre Co-op på Portal 2
Var helt for jævelig vanskelig noen ganger!
Etter vi hadde spilt Co-op hadde han 72% av trophiene tror jeg :-p
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Metro 2033

Et veldig undervurdert spill.
  • 0
Forrige helg spilte jeg gjennom Halo: Reach og Halo 3: ODST. Sistnevnte ble jeg faktisk skuffet over, selv om jeg likte det godt da det kom ut. Reach ble jeg veldig positivt overrasket over, etter å ha mislikt det i en lengre periode. Anser nå Reach som et fullverdig medlem av Halo-familien, noe jeg ikke har gjort på en god stund.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Nå må jeg bare finne ut hva det neste spillet jeg skal runne bli. Holder en finger på Deus Ex: Human Revolution.
  • 0
Runnet nettopp legend of zelda spirit tracks på 3dsen min. Et veldig bra spill anbefaler det til alle som har 3ds eller ds.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Runnet Ratchet & Clank: A Crack In Time for andre gang i går.

Slår ihjel tiden før jobb med litt BC2. Kanskje jeg burde spille mer Bioshock?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Kanskje jeg burde spille mer Bioshock?


Definitivt!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Rundet nylig Borderlands
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Singularity (PS3).

Utrolig kult spill. Skummelt og atmosfærisk, men også flotte utskytninger. Kule våpen blandet med mulighetene til Time Manipulation Device, og du noe herlig foran deg. Hadde satt pris på enda fler oppgraderinger til TMD, men jeg koste meg uansett. Det å stoppe tiden rundt en mektig kar med en minigun, løpe rundt han for så å skyte av hodet hans med pumpehagle er akkurat så moro som det høres ut. Syntes likevel første halvdel var best. Da var spillet på sitt skumleste, og jeg skvatt ved flere anledninger. Hadde alltid våpenet klart, man vet aldri hva som er rundt neste sving. Brydde meg ikke så mye om historien, men skytesekvensene og atmosfæren er nok til at jeg kommer til å gjennomføre dette flere ganger.

8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Xenoblade chronicles.

Et av de beste spillene jeg har spilt. Har noen få irritasjons momenter, men spillet har så utrolig mye innhold og en god historie. Gir det en svak/lav 10/10.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
GTA San Andreas, nok en gang. Blir aldri lei dette spillet!
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Starfox 64 3D har jeg fullført 4 ganger i dag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Resident Evil 5

Betraktelig kortere enn forgjengeren. Kan vel ikke kalles for et skummelt spill. Gåteløsning er mangelvare, Action derimot er det nok av.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves

Bra spill. LItt frustrerende noen ganger tho.
  • 0
Ble i går ferdig med Bayonetta. Veldig annerledes og kult spill, men det hadde også noen kjedelige og frustrerende sekvenser. Basert på første gjennomspilling, vil jeg gi det en sterk 8er.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Bastion

New game plus på Bastion er greit tidsfordriv. Fikk med meg de siste achievmenta i samme slengen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fullførte Portal for andre gang igår, men denne gangen på PC. Selv om jeg huksa alle oppgavene, var det en moro opplevelse.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fullførte nettop DSiware spillet Crystal monsters.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Resistance 3

Fin opplevelse. Liker våpenhjulet, samt co-op mulighet.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
gjennomførte nettopp portal 2...anbefales^^
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Gears of War 3

På Normal.
  • 0
  • Solx
  • Solx
Finally, Final Fantasy VII has been completed \o/

I got seriously sad when I found out you can't beat Sephiroth, then continue walking around leveling... he was way too easy

(Hvorfor Engelsk? Hvorfor ikke Zoidberg?)
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Da har jeg gjennomført The Witcher 2 og gud for et kongespill. Elsker det rett og slett - anbefales
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • 192
  • 192
Siste jeg fullførte var King's Bounty: The Legend. ufattelig bra spill, som nesten ingen har hørt om
Get ready for a better you
  • 0
Fullførte Assassin's Creed: Brotherhood

Fikk ikke fullført det da det kom, kjøpte for to uker siden. AC er elsk, rå slutt, kan ikke vente til neste spill!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!