Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Battlefield 3

Spilte den p åeasy for å bli fort ferdig med den. Og den var bedre enn jeg trodde. Litt kort, men oppdragene var virkelig gode.
  • 0
God of war: Chains of Olympus (remake til ps3)

Koset meg veldig med dette spillet! Flott at det kom til ps3

God of war: Ghost of Sparta (remake til ps3)

Også ett kjempe spill! Flott at de pusser opp slike spill til ps3.
  • 0
Tipper jeg er forumets første til å fullføre Uncharted 3: Drake's Deception. Kan helt klart si at dere som har bestilt det her, har noe å se frem til. Garantert et av de beste spillene jeg har opplevd i år, så langt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ble nettopp ferdig med Uncharted 2: Among Thieves for andre gang. Hadde glemt hvor bra dette er. Utrolig tight gameplay med variasjon i store grader. Mye mer variert enn Drake's Fortune, som hadde litt for stort fokus på utskytning. Selv om det samme kan sies om Among Thieves, får vi servert mye mer og bedre klatring og utforskning, og grafikken er toppen på kransekaka. Dette er den beste grafikken jeg har opplevd, noensinne. Hvertfall til jeg får spilt Uncharted 3. Historien er også mer spennende og involverende denne gangen, og Nathan får virkelig kjørt seg gjennom de 9-10 timene man bruker. Det er utrolig mange øyeblikk i Uncharted 2. Kapittelet hvor du og en tibetaner ved navn Tenzin utforsker en stor snødekt hule er utrolig minnesverdig, og de største actionøyeblikkene har også mye verdt å huske, spesielt når du er på et tog i høy fart og når du blir jaget av et helikopter i Nepal. Lydbildet er også helt perfekt, sammen med karaktergalleriet. Nathan, Elena og Sully er tilbake, sammen med nykommeren Chloe og briten Harry Flynn, som snakker herlig britisk.

Flott historie, velutviklede karakterer, tightere og mer variert gameplay, store øyeblikk og god lengde gjør Uncharted 2 til et av de beste spillene jeg har vært borti. Et par frustrerende kameraproblemer hindrer toppkarakter, men dette er likevel et mesterverk alle burde oppleve.

9/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Battlefield 3

Var overraskende bra, med en bra historie, og svært underholdende gameplay.

Lagt til 2011-10-30 11:40:
Siterer Predator:
Uncharted 2: Among Thieves


Har spilt gjennom det 1 gang. Og jeg husker nesten alt.
Elsker det!
Utrolig synd at jeg ikke får lov til å kjøpe det, pga at PS3'en står i stua. Får altså ikke lov til å spille voldsspill i stua der alle reker rundt dagen lang ...
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Uncharted 2: Among Thieves
Har spilt gjennom det 1 gang. Og jeg husker nesten alt.
Elsker det!
Utrolig synd at jeg ikke får lov til å kjøpe det, pga at PS3'en står i stua. Får altså ikke lov til å spille voldsspill i stua der alle reker rundt dagen lang ...


Bare fullført Uncharted 2, 1 gang?

Uncharted 2 er det spillet jeg har fullført flest ganger i helle mitt liv!
Jeg skal fullføre det engang til, og da tror jeg at jeg har fullført det 40 eller 50 ganger!

Sykt bra spill!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Enig, men har det jo ikke. Spilte det hos en kompis.
Ja, jeg elsker det!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Batman: Arkham City. Kan ikke si jeg er helt fornøyd. Ikke et dårlig spill, men langt, langt i fra en 9/10 i mine øyne. Jeg kan vel si noen ting jeg syntes var kjipe:

For kort
Kjip slutt
Vanvittig lett (angrer på at jeg ikke valgte hard)
Kjedelig by (ja)
Lame og statisk Batman

Hadde kanskje fått en bedre opplevelse dersom jeg hadde engasjert meg mer i sideoppdragene. Jeg rushet egentlig bare igjennom historiedelen og begynte knapt med Riddler-gåtene og sideoppdrag. Fikk heller aldri spilt som Catwoman. Da jeg innstallerte spillet for første gang og deretter lastet ned Catwoman-DLC'en, ble plutselig all game data "corrupted". Dette førte til at jeg måtte reinnstallere spillet. Etter det turte jeg ikke å laste ned Catwoman igjen! Men allikevel, historiedelen er da spillets hoveddel, og den kunne vært mye bedre imo.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Ine
  • Ine
Fullførte Batman Arkham City for en knapp uke siden. Litt skuffet. Syntes slutten var kjip - eller - den kunne vært ganske kul, om bossen ikke hadde vært en Spoiler:jævla klump. Som vanlig.. Historien var ikke akkurat enkel å følge, og ikke særlig interessant. Da vi ble vist Hugo Strange-traileren for noen måneder siden, håpet jeg på at Batmans egentlige identitet skulle bli et stort tema. Men neida. Alt for å gjøre historien intens og spennende, Rocksteady.

Kjedelig by var det også. Det føles som om den er der bare for å dra ut spillet så mye som mulig. Hadde også håpet på noe nytt i kampsystemet, men det føltes veldig likt som i forgjengeren. Litt lettere å komme seg frem enn tidligere, men ikke uten noen kameraproblemer.

+ Spoiler:Ra's al Ghul var en sinnsykt kul boss. Fantastisk grafikk i tillegg.

7/10
Riddle me this
  • 0
Battlefield 3

Litt skuffet over hvor kort singleplayeren var. Hadde forventet bittelitt mer. Online derimot
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Batman: Arkham City

Mye bedre enn forgjengeren, men historien var litt kort.
  • 0
Siterer fantomena:
Mye bedre enn forgjengeren


Såååå uenig
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Sonic Generations, gir spillet 9/10 for øyeblikket, men skal spille det en god stund til, så kan hende karakteren forandres.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Uncharted 3
Ja da kom det endelig, spillet jeg har ventet mest på i helle år!
Resultatet er en blanding av følelser, jeg vet ikke om det er gode eller dårlige følelser..

Men det jeg satt stor pris på var hvor mange små nye grafiske detaljer som har kommet, dette er det peneste spillet til PS3 og og jeg vil si det er rett bak The Witcher 2 når det kommer til grafikk.

Historien er god, men jeg er usikker om den topper Uncharted 1 og 2 sin historie del...det er ikke like mange overraskende øyeblikk i dette spillet som de andre..



Gameplayet har også forandret seg siden sist, det har blitt mer realistisk, jeg gleder meg til å teste online når jeg først får spillet...

(Jeg låner spillet av Elkjøp, siden de ikke har fått inn CE som jeg bestilte )

Any ways, spillet er bra, det er det nest beste spillet som har kommet ut i år, og nest peneste spillet!
(beste spillet til PS3..i år)

Jeg vurderer å skrive en anmeldelse av spillet etter jeg har testet spillets online del.
Siterer fantomena:
Batman: Arkham City

Mye bedre enn forgjengeren, men historien var litt kort.


Ikke akkurat enig....men det er jo din menig....
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Zook
  • Zook
Uncharted 3

Årets spillopplevelse for meg hittil. Gleder meg fremdeles til å spille Saints Row 3 og Skyrim, men jeg tviler på at de kommer til å toppe dette.

Syntes det var bedre enn forgjengerne på flere måter: Bedre historie og mer karakterutvikling, mer cinematiske cutscenes, lekrere grafikk og bedre lyd (duh), og enda mer intensitet i skytesekvensene. Ser ut til at utviklerne var inspirert av flere gamle actionfilmer, inkludert Indiana Jones and the Last Crusade og 007: The Living Daylights. Ganske fett! Digget spillet fra start til slutt, og de 9 timene gikk veldig fort.

Uncharted 4 i november 2013, da!
You're sleeping over, right?
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception

Visste at dette kom til å bli sinnsykt bra, men jeg ble slått i bakken likevel. Dette var rett og slett et mesterverk, fra start til slutt. Det overgikk Among Thieves på absolutt alle punkter: Historien er mer spennende, det er bedre karakterutvikling, gameplayet er enda tightere, utskytningene er mer varierte og mer underholdende, gåtene er genuint vanskelige og jeg måtte tenke mye på flere, noe jeg aldri måtte i Drake's Fortune og Among Thieves og det er enda flere minnesverdige og fantasiske hendelser. Nærkampsystemet var jeg ikke noe særlig fan av i både eneren og toern, men nå er det utviklet seg til å bli utrolig fett. Det minnet meg om Arkham Asylum, med flytende angrep, mulighet til å ta flere på en gang og bruke omgivelsene til å ta fiendene. Lydbildet er som alltid fantastisk, musikken er konge, og grafikken er....ord kan ikke beskrive det.

Spoiler:Jeg elsket de psykadeliske, trippete sekvensene hvor Nate er drugga ned, de var utrolig intense og kule. Men det som gjorde mest inntrykk, var ørkensekvensene, da spesielt når Nate bare går rundt i ørkenen i dagesvis. Makan til bra design og atmosfære.

Det er egentlig bare et ord som kan beskrive Uncharted 3: Perfekt.

10/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Portal 2

ok, jeg elsket portal 1, jeg trodde ikke nr. 2 skulle være like bra!
men der tok jeg grundig feil!

Portal 2 er fantastisk på alle måter!
Jeg har enda ikke greid COOP men jeg tror den også er like nra som selve historie delen!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
gåtene er genuint vanskelige


LOL
You're sleeping over, right?
  • 0
Siste var Uncharted 3: Drakes Deception. Årets spill, så enkelt er det. Hadde det ikke vært for at sistekapittelet og slutten føltes så rushet så hadde det vært en 10/10, men det er fortsatt et fantastisk spill. Syntes dog Among Thieves var litt bedre, men det er et av favorittspillene mine ever.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Zook:
LOL


Slet du ikke med noen av dem?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Slet du ikke med noen av dem?


Ikke engang jeg slet med dem.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Uncharted 3!

Et fantastisk spill som stiller veldig høyt på min liste over årets beste spill. Det får 10/10 fra meg.

Siterer Predator:
Slet du ikke med noen av dem?


Vet at det ikke var rettet mot meg, men jeg slet ikke med noen av gåten ihvertfall, men de var fremdeles veldig bra lagt opp og man måtte jo selvsagt bruke hodet litt. Men jeg slet ikke med dem.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Virkelig INGEN som hadde problemer med det Spoiler:puslespillet eller whatever i det chateu..et? Jeg ble gal, klarte ikke å se sammenhengen i det hele tatt. Måtte ty til hint.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Battlefield 3

Mye bedre enn storyene du får servert i Cod spillene og mye bedre enn BC2 campaignen.
Litt kort, ja, men synes det går greit, er tross alt online man er ute etter

Noen av oppdragene var sinnsykt fete også!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Slet du ikke med noen av dem?


Løsningen står jo i notatboken, så nei, det ble aldri særlig vanskelig
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!