Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Metro: Last Light (PC)

Et av årets beste spill uten tvil. Last Light er en god del bedre enn 2033. Last Light byr på en veldig bra historie, herlig atmosfære/stemning, lekker grafikk og god spillbarhet. Det eneste negative er at teksturene kan være litt dårlige, noen bugs her og der og litt. Men ellers et utrolig bra spill.

8/10
  • 0
I de siste ukene har jeg gjennomført følgende:

- Mass Effect 3
- Dishonored
- Dishonored: The Knife of Dunwall
- God of War: Ascension
- Far Cry 3
- Max Payne 3
- DmC: Devil May Cry
- Hitman: Absolution


Litt mindre i backloggen...
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
dragon age 2.
  • 0
Episode 5 av The Walking Dead-serien. Skjønner hvor all lovprisingen kom fra, for å si det sånn. Fantastisk spillserie. Langt bedre enn TV-serien, iallfall. Kan virkelig ikke vente til sesong 2.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hitman: Absolution (PC)

En del dårligere enn forgjengerne. Altfor lineært, ingen særlig åpne områder, idiotisk poengsystem, Contracts modusen er en smule unødvendig føler jeg, kort (brukte 8 timer ifølge Steam) og elendig forklednings system. Det positive er at grafikken var vakker, historien var bra og at det var ganske underholdende til tross feilene.

6.5/10
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fullførte Far Cry 3. Et av de bedre skytespillene jeg har spilt på lenge. Deilig med et annet utgangspunkt enn "vi må stoppe russerne fra å drepe alle med atombomber" og massiv militærmønstring. Liker ikke hvordan hovedkarakteren går fra ei lita jente til å bli en hardhaus av en kriger. For å være mer presis, hvor fort og enkelt det går. I tillegg er det alt for kort, er ferdig med det meste i løpet av 24 timer. Men det er godt brukte 24 timer. Sterk 7/10.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Call of Juarez Gunslinger. En nesten fem timers lang skytefest, som ser herlig ut, for knappe hundrelappen, 9/10.
  • 0
Metro: Last Light

Snakk om brå slutt...

8/10
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Bastion

Ganske bra Action RPG Spill som gir deg en hel del utfordringer, og jeg må si jeg digger stemmen til han som er narrator Vil anbefale spillet til alle, mye kule taktikker du kan kjøre ettersom de har gjort det mulig for deg å velge hva våpen og supereffekter du kan bruke, de har også gjort det slik at du kan velge vansklighetsgrad mens du spiller ved å gjøre gudene "sinte" og da får du mer xp og penger til å oppgradere etc.

Ikke helt sikker på hvor lang tid det tok, var av og på med spillinga, men jeg tipper kanskje en 10 timer.
  • 0
Resident Evil 6 (PC)

Fullførte kun Leon/Helena og Chris/Piers sine campaigns da Jake og Ada sin ble altfor kjedelig og jeg visste allerede hva som kom til å skje.

Men det var et utrolig bra spill, men som sagt ble det kjedelig etterhvert så jeg gjorde bare 2/4 campaigns. I tillegg var det en del dårlige teksturer.

7/10
  • 0
Red Dead Redemption Undead Nightmare

UN er en alternativ hendelse i RDR universet. Historien er kort, og har et par kjedelige og repeterende oppdrag. Jeg brukte ca. 8 timer på å fullføre det og det var med hjernedød lekking i den åpneverdenen. Det er heller ikke mye som får meg til å ha lyst å spille det igjen. Noe som trekker ned.

Sterk 6/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
BioShock Infinite

Var Magiskt, helt elsk. Fulførte det i et sett kunne ikke legge det fra meg.

9/10

Tomb Raider (2013)

Savner litt den gamle Tomb raider jeg. Likte kamp flyten, bra grafikk og god historie. Hadde hørt mye bra om dette spillet og sett en del reviews, for meg ble det ikke helt det beste hadde kanskje høyere forventninger.

7/10
You got me on milk and alcohol
  • 0
Doom 3
Ok spill, med utdatert grafikk. Overraskende lette bosser. En smule ensformig.Blir godt å legge dette spillet vekk for nedstøvning.
6/10 (siden Doom I og II følger med)
-Kill -Loot -Return.
  • 0
BioShock (andre gang)

Orker ikke å skrive noe annet enn at dette er det beste og mest gjennomførte FPS-spillet laget og et av de beste spillene jeg hvertfall har spilt. Atmosfæren, settingen, historien og stemningen er i øverste klasse.Spoiler:Opplevelsen går litt ned etter den helt syke twisten, dog. Hindrer tier'n.

9.5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
DiRT: Showdown

Det beste og gøyeste bilspillet eg har spilt hittil. Utrolig bra med mange forskjellige typer billøp, blant annet Rampage, Hard Target, Race-Off. Showdown er virkelig eit spill med stor forbedring fra DiRT 3. Mykje gøyere, fleire biler, kulere billøp, mange valgmuligheter.

9/10
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Bioshock Infinite ja. Fullførte dette i går. Vurderte å gjøre det før jobb men var smart og valgte kvelden som mitt valg. Dette er et spill jeg vil rangere som GOTY av det jeg har spilt så langt i år.

Spillmekanikkene sitter som støpt, alt er som et velsmurt maskineri. Siktet mitt sitter, noe som resulterer i mange hodeskudd. Å bytte mellom evner og våpen er deilig. Kamper på skylines er morro og intenst. Det viktigste er at slikt som dette flyter godt. Og det gjør det.

Vi tar for oss stemningen. Spillet er satt til en fiktiv by i skyene, så det er helt naturlig at spillet er normalt lyst. Dette er jo litt teit tatt i betraktning hvor klaustrofobiske det originale spillet og oppfølgeren føles. Men, noen deler av leveldesignet gir en den ekle følelsen. Jeg for eksempel tok meg i å skvette noe jævlig da Spoiler:jeg skrudde på heisen i Comstock sitt hus og det sto en siren som gikk amok i øra mine. Grafikken er forøvrig veldig god, med noe dårlige teksturer noen steder.

Til slutt så har vi historien. For en historie. Det skinner tydelig at Levine og gutta i studio har virkelig ønsket å lage en klassiker. Noe de etter min mening har klart. Jeg satt overveldet tilbake når sluttskjermen kom, tankene surret rundt og jeg ble usikker på hva som skjer. Tankene er noe samlet men er fortsatt en anelse usikker.

9/10 - Grunnen til dette er at man ikke kan unngå å sammenligne med originalen. Det første spillet i serien har mye mer å tilby. God og trykkende stemmning, og mer minneverdige fiender. B1 er et mye mer unikt spill på mange måter. Bioshock Infinite er dog mye bedre på slutten enn B1 er.

Lagt til 2013-06-06 10:22:
Anbefales i alle fall sterkt fra min side om du vil spille et godt spill, eller spille et skytespill som ikke følger den klassiske militærformelen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Deus Ex: Human Revolution, for andre gang.

Fabelaktig spill, med kul historie og gode valgmuligheter på hvordan man vil gå fram. Dessuten så er Adam Jensen badass.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Uncharted 3: Drake`s Deception

For eit spill! Atmosfæren, historien, personene... alt det gode i eit spill. Eg har ikkje spilt dei andre spillene men det holder med å spille 3ern, eit fantastisk spill. Eit slikt spill som dette vil eg bare gjennomføre fleire ganger, eg blir ikkje lei det. Utrolige oppdrag, med mykje spenning pluss grafikken er ikkje så verst den heller.

9.5/10
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Eg har ikkje spilt dei andre spillene men det holder med å spille 3ern


Nei. Bare nei.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer xXAkresSXx94:Eg har ikkje spilt dei andre spillene men det holder med å spille 3ern

Nei. Bare nei.


Jo, det holder med 3ern.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Jo, det holder med 3ern.


LesMiserable vet hva han snakker om, så du trenger ikke å diskutere det en gang, for det er udiskutabelt. Drake's Fortune er helt klart best.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Jo, det holder med 3ern.


Ikke når toeren er bedre.

Siterer SirThomas:
Drake's Fortune er helt klart best.


Du er også på viddene. 2>3>1.
  • 0
Akres er på trynet, SirThomas er på trynet OG LesMiserables er på trynet! Goddamn! Tre på rad!

The list goes like this:

3>2>1. Uncharted ble virkelig bare bedre og bedre for hvert spill. + at det Akres sier er bare foolish foolishness, ikke svar han.

Anyway, oppdaget at jeg hadde en save på Red Dead Redemption (sist spilt i januar) som jeg ikke hadde gjennomført campaignen på, så tok meg tid til å fullføre dette fantastiske, perfekte spillet. Slutten kommer til å gå ned i historien som en av de beste innen spill. 10/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Akres er på trynet, SirThomas er på trynet OG LesMiserables er på trynet! Goddamn! Tre på rad!

The list goes like this:

3>2>1. Uncharted ble virkelig bare bedre og bedre for hvert spill. + at det Akres sier er bare foolish foolishness, ikke svar han.


Nei. Og ikke gjør nicket mitt grammatisk riktig. Faq u.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!