Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Banjo-Kazooie 3: Nuts & Bolts


Jeg er kjempe spent til Banjo. Det kommer til å bli en online del Caveman. Jeg gleder meg som et lite barn
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
herlig! jeg gleder meg masse!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Gleder meg urolig jeg og. Elsket kazooie/tooie å 64. Godt at banjo ikke har blitt et melke merke......
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg elsker banjoo spillene har to'ern og 1'ern har jeg på dataen
JEg har store forventninger for dette spillet ^^
I Newer Die, I Just Respawn :D
  • 0
Det som imponerer meg er at mange spill journalister er kjempe imponert over spillet. Han fyren i gamer.no sier han er mer spent på spillet en han var når Mario Galaxy kom.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Har ikke spillt de to andre spillene. Men utifra gameplay videoer, ser det ut som Nuts & Bolts blir veldig bra.

Liker også veldig godt den fargerike stilen.
Dtno!
  • 0
du må prøve de første spillene King_Jope! de er så bra!!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg liker blandingen av industri og fargerike miljøer. Det er som om man befinner seg på innsiden av en spesialkonstruert by, ikke en annen verden.

http://img.gfx.no/467/467285/21.788x394!.jpg
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Håper på at dette spillet blir en sterk oppfølger til de
to første banjo kazooie spillene, men tror
neppe det overgår det første.

ja,ja fint med farger og alt det der, men jeg
tror fortsatt spillet blir dårligere enn forgjengerne,
men vi får se.

Ta også en liten titt på denne:

http://www.youtube.com/watch?v=wBQxeZx-cdc&feature=related
Bolle?
  • 0
haha den var jævlig mosrom, selv om det var litt zero punctuation rip-off
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Gleder meg, men er ikke sikker på når jeg kan kjøpe det...
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Endelig kommer det, har venta lenge helt siden da jeg vant mot heksa i to'ern og da sa ho : See you later in Banjo Trehie eller noe sånt
I Newer Die, I Just Respawn :D
  • 0
  • kake
  • kake
kommer helt sikkert på ønske lista når jeg får 360(altså til jul(tror i alefall))
  • 0
14. November folkens! november blir dyrt Gears of War 2, Nuts and bolts, og er det ikke snakket om at gta download able content skal komme i november?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
1a, "just wait until banjo-kazooie 2" eller noe sånt
å d tok noen år før oppfølgeren kom
2a" just wait until banjo threeie" eller noe sånt
å det tok mange, mange år før det kom, men de holdt nå i værtfall det de lovte

Elsket 1a og 2a, gleder meg til 3a.
Trur at litt av sjarmen er bort, men jeg trur at fortsatt blir bra, 7/8 /10 trur jeg.
Håper 3a inneholder samme stil som de 2 første + kjøretøyene i tillegg, og ikke et 100% nytt konsept som jeg frykter litt.
  • 0
litt redd for at mye av sjarmen er borte jeg og! men det skal nok klare å underholde meg en god stund!;) for jeg syns fortsatt banjo-kazooie og banjo-tooie er morsomt!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Ser kjempegøy ut! et spill man kan holde på med lenge skal uansett ha det, men en ting skjønner jeg fortsatt ikke... hvorfor er det på 360 og ikke wii O.O Gleder meg uansett
  • 0
fordi microsoft kjøpte rare fra nintendo for ganske lenge siden! nintendo beholdt bare noen få rare-figurer ble igjen hos nintendo!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
SOm med mange andre spill-relaterte ting i høst var jeg først skeptisk til alle disse bilene i Nuts and Bolts, men etter å ha lest hva anmeldere synes, sett et par filmer om hvordan disse bilene/flyene/båtene blir brukt, så gleder jeg meg enda mer, og ser på Banjo-Kazooie Nuts and Bolts som en evt. stor-vinner hos Xbox 360 i November.

Rett og slett fordi det kommer til å bli et umåtelig bra plattform-spill på en konsoll som er alt for preget av FPS-spill.
  • 0
Noen som vet om det skal være en FPS-del i NB, som det var i Banjo-Tooie?
hvis ikke så er det sikkert med i remaken som kommer i 09...



EDIT: blir ingen FPS-del...etter det jeg skjønte etter å ha lest en anmeldelse... kanskje det kommer i en fremtidig patch?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Har kommet en demo på XBLMP nå, last ned FFS!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg syns det var bra jeg!

Veldig Mario feel på spillet egentlig, en slags genial barnslig humor. Demoen var lang også! Jeg håper noen jeg kjenner kjøper det, for da skal jeg låne det...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
vil ikke laste ned jeg vil ikke ødelegge forventningene til dette spillet før jeg sitter med det i konsollen!

får jo forresten ikke lasta ned heller da... fikk rrod i dag-.-
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Aaa, demoen vekker gamle minner! Soundtrack, design og m.m. er hentet fra de andre Banjo spillene. Det er lekent, og demoen hadde mye innhold. Men det beste av alt var designet. Alle verdenene (i demoen) var episke og fryktelig godt laget, samt det morsomme alle dyrene og "menneskene" i spillet, som er trekk-opp leketøy. Grafikken er også fryktlig bra!

Føler at Rare er på rett kjøl igjen, etter en litt lunken release av spill til Xbox 360.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!