Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste bilspill til 360: Din mening


Når ble Mass Effect et bilspill?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer orophin:
Mass Effect.

fordi det er et spill der du ikke får alt sammen i fanget men at du må finne noe selv og at det blir konsekvenser når du gjør noe eller sier noe feil.


Tror du bør lese overskriften igjen
  • 0
Har ingen av dere kjørt rundt i DENNE eller!?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer The Heretic:
Har ingen av dere kjørt rundt i DENNE eller!?


Hehe, joda, har kjørt den på alle MEs planeter. men det er vel strengt talt ikke en bil
  • 0
Burnout serien er helt klart best!
No Remorse!
  • 0
Det beste bilspillet til Xbox 360 er definitivt Crash Time: Autobahn Pursuit.
cogitator
  • 0
Burnout Paradise ass!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
PGR serien klart
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Forza 2 er i mine øyner tidenes mest oppskryte spill. Er ok med biler, men det er 5 baner i hele spillet Prøver å av og til å få meg til å like det, men blir like kvalm vær gang. Har lyst å bruke plata til skjene brett. Beste må være Test drive unlimited. Hvilken frihet? Kan bare kjøre og kjøre og kjøre å stadig komme til nye plasser. Den perfekte bilspill opplevelesen
  • 0
DIRT og Test Drive Unlimited
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Spiller ikke bil spill egentlig men av det jeg har prøvd syns jeg Forza 2 og burnout paradise, er noe fine bil spill.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Forza Motorsport 2 må være det beste bil simulator spillet til Xbox 360 for tiden. hvis man liker bil simulator så er dette et spill som burde havne i cd skuffen på Xbox360ien din

Dette spillet har gitt meg bra mange timer underholdning på 360ien ;) ikke tvil om at dette er et bra spill
  • 0
Siterer JanJan91:
Forza 2 er i mine øyner tidenes mest oppskryte spill. Er ok med biler, men det er 5 baner i hele spillet Prøver å av og til å få meg til å like det, men blir like kvalm vær gang. Har lyst å bruke plata til skjene brett. Beste må være Test drive unlimited. Hvilken frihet? Kan bare kjøre og kjøre og kjøre å stadig komme til nye plasser. Den perfekte bilspill opplevelesen


det er nå flere enn 5 baner i spillet! synes spillet er konge
  • 0
Forza er det best bil spille jeg tror jeg har spill, har spillt noe gammelt ridge race greie til Ps1 men det er 9 år siden så jeg Syns Forza 2 er noe for dem som vil ha et bil spill.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Forza 2 har kanksje ikke verdens beste baner. Men det er alle mulighetene du har med bilene. Tweak dem så de passer deg og din stil, og lag spesielle paintjobs som gjør bilen "bare din".

Biler som disse finner du neppe i noe annet spill:

http://www.gamereactor.no/media/ug/50/45028.jpg

http://www.gamereactor.no/minebilder/Kniggeth/?id=44676
Never rub another mans rhubarb
  • 0
hva synes dere om oppdateringen til Paradise, med motorsykler?? synes det fungerte ganske så dårlig...
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
helt klart forza 2 som er best til nå.
ye
  • 0
Blir nok Forza2. Eneste jeg synes er minus er få baner og lite realistisk bilskader.
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Jeg står nå for mitt og sier at *Forza 2 er repetetivt, kjedelig og.. repetetivt.

Samme om det er ekstrem supertweaking. Jeg spiller hovedsaklig bilspill for kjøringen. Tweakingen er en bonus.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Gran Turismo 3: A spec helt klart!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer sirupkaramell:
Gran Turismo 3: A spec helt klart!


Les overskriften igjen. Beste bilspll til 360. GT 3 fnnes bare på PS2.
You're sleeping over, right?
  • 0
å? unnskyld
  • 0
PGR 4
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Project Gotham Racing 4 uten tvil!;)
  • 0
Det beste er helt klart Forza 2 hvis du har ratt. Hvis ikke står det mellom Forza 2 of PGR3 (Har ikke prøvd PGR4 eller DiRT utenom demoer, så de var ikke med i vurderingen)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!