Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Ring of Death-tråden


ai da..
Lykke til hvertfall
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Fikk RRoD, ringte kundeservicen, fikk en lapp på døren 5 dager etterpå, og 7 dager etterpå kom 360'en tilbke med en 1 måneders xbox live lapp
I suck.
  • 0
de brukte 1 uke på å komme men de bruker maks 3 uker /15 arbeidsdager. Men jeg fikk ingen gratis lapp
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg fekk akkurat red ring of death men jeg slo xbox'en av og på og da virka den
I Newer Die, I Just Respawn :D
  • 0
ÅJA Red Ring Off Death, min plagsomme gamle fiende! Hadde 360'en i over 1 og et halvt år før RROD kom. jeg sente den på reperasjon, ventet i flere måneder, fikk den igjen, spilte i ca 1 måned RROD kom tilbake, sente den på reperasjon igjen ventet i flere måneder, fikk den tilbake spilte i en uke så kom RROD IGJEN , ventet i flere måneder fikk den tilbake, spilte i flere måneder (ENDELIG EN PAUSE FRA RROD!), fikk RROD sente den på reperasjon og ENDELIG fikk jeg en ny en (+ NFS: Pro Street) og så levde jeg lykkelig i alle mine dager...YAY!!! ...
  • 0
Jeg har en kamerat som fikk RRoD. Han puttet 360`en inni dyna mens den var på til den begynnte å "koke". Den funket etter det. Er det bare noe som funker midlertidig eller kommer ikke problemet tilbake?(det har jeg liten tro på).
  • 0
Siterer kneipen:
Jeg har en kamerat som fikk RRoD. Han puttet 360`en inni dyna mens den var på til den begynnte å "koke". Den funket etter det. Er det bare noe som funker midlertidig eller kommer ikke problemet tilbake?(det har jeg liten tro på).


Det er det dummeste du kan gjøre ja.. Det blir bare verre og det kommer definitivt tilbake.
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Siterer Metalizd:
Det er det dummeste du kan gjøre ja.. Det blir bare verre og det kommer definitivt tilbake.


hehe, ok Er jo ikke det dummeste en kan gjøre isåfall, vist det funker i en periode.
  • 0
Siterer kneipen:
Jeg har en kamerat som fikk RRoD. Han puttet 360`en inni dyna mens den var på til den begynnte å "koke". Den funket etter det. Er det bare noe som funker midlertidig eller kommer ikke problemet tilbake?(det har jeg liten tro på).


For noen så funker det bra, mens for andre så funker det ikke i det hele tatt, mens for resten så funker det en uke eller noe så for du RROD igjen
men for meg funka det og har ikke har RROD siden April ;)
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Jeg har fått rrod 2 ganger, da jeg satte i et splitter nytt army of two og et brukt skate, restarta maskina og alt funka fint! men hva skjer hvis det skjer 2-3 ganger til?
Can't hit what ain't there!
  • 0
Jaja...jeg trodde jeg var imun mot disse rrod greien, spesiellt etter å ha klart meg i over to og et halvt år med to konsoller(en amerikansk, en norsk) som aldri har sviktet meg... Men d måtte jo skje før eller siden... Vurdere heller kanskje å kjøpe en ny Arcade med hdmi inngang enn å sende inn på reperasjon, men men...

Spørsmål: Må jeg sende inn kablene til konsollen når jeg skal levere den inn til reperasjon? (Jeg kunne trenge strøm kablene fra den norske konsollen min som ble ødelagt på den amerikanske.)
  • 0
min 360 døde: 18:45 19.09.2008. R.I.P. jeg kjøpte den på ekspert rett etter at halo3 kom ut. hva er valg mulighetene da og hva må jeg ta med i butikken???
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Siterer TeaRunner:
Jaja...jeg trodde jeg var imun mot disse rrod greien, spesiellt etter å ha klart meg i over to og et halvt år med to konsoller(en amerikansk, en norsk) som aldri har sviktet meg... Men d måtte jo skje før eller siden... Vurdere heller kanskje å kjøpe en ny Arcade med hdmi inngang enn å sende inn på reperasjon, men men...

Spørsmål: Må jeg sende inn kablene til konsollen når jeg skal levere den inn til reperasjon? (Jeg kunne trenge strøm kablene fra den norske konsollen min som ble ødelagt på den amerikanske.)


Nei, som sagt før, det eneste du sender inn er selve xbox'en
Suit up!
  • 0
Siterer Ultimate Xeaon:
Jeg fekk akkurat red ring of death men jeg slo xbox'en av og på og da virka den


Da var du GANSKE heldig

Lagt til 2008-09-26 14:25:
Siterer TeaRunner:
Jaja...jeg trodde jeg var imun mot disse rrod greien, spesiellt etter å ha klart meg i over to og et halvt år med to konsoller(en amerikansk, en norsk) som aldri har sviktet meg... Men d måtte jo skje før eller siden... Vurdere heller kanskje å kjøpe en ny Arcade med hdmi inngang enn å sende inn på reperasjon, men men...

Spørsmål: Må jeg sende inn kablene til konsollen når jeg skal levere den inn til reperasjon? (Jeg kunne trenge strøm kablene fra den norske konsollen min som ble ødelagt på den amerikanske.)


Du må bare sende Konsollen, trenger ingen kabler ;)

Det fikk jeg beskjed om fra microsoft når jeg ringte inn ifjor
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Hvis man har ett hakk som blinker, hva er det som er galt da?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jeg burde få en microsoft achievement...
er nesten den eneste her som ikke har fått RRoD enda.

Så noe omtrent som dette hadde vært fint.

"Avoid RRoD for two years" - 100p
  • 0
Siterer TommyK:
Jeg burde få en microsoft achievement...
er nesten den eneste her som ikke har fått RRoD enda.

Så noe omtrent som dette hadde vært fint.

"Avoid RRoD for two years" - 100p

jeg har en release box som enda ikke har fått rrod men den bråker som den skulle vært 90% støvsuger
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
"Jeg burde få en microsoft achievement...
er nesten den eneste her som ikke har fått RRoD enda.

Så noe omtrent som dette hadde vært fint.

"Avoid RRoD for two years" - 100p"



Hadde kunne joinet den med deg, hadde det ikke vært for et strømbrudd som forårsaket RROD i ca en time eller noe.
Etter en liten pause på to dager har Xboxen funket ypperlig ever since.
  • 0
da var det min tur til å få RROD

skal ta den med på butikken den ble kjøpt på, mens jeg er på vei til jobb etterpå! men skal jeg ta med ALT som fulgte med, altså pakke den ned i pappesken osv, eller skal jeg bare ha med selve konsollen?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg fikk RROD for to og en halv uke siden. Leverte den på Spaceworld og de sa jeg kom til å få den tilbake innen 2-3 uker. Har vært nedom og mast hver eneste dag siden det. Litt synd at jeg fikk skikkelig spillekick samme dag som jeg fikk RROD.
  • 0
de sa at en fyr fra DHL (eller begravelsesbyrået, som jeg kaller det) skulle komme i løpet av 3-4 virkedager, ringte på fredag så da kommer han vel i dag
eller i morra


EDIT: HURRA! han kom i dag og fyren sa at jeg ville ha den igjen om ca ei uke!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Så meg pent nødt til å skaffe meg en 360 selv, da det er kommet noen eksklusive spill til den som jeg bare måtte ha. Det er imidlertid motvillig, for så mye teknisk surr med en konsoll har jeg ikke vært borti før, det virker nesten som om det er flere som har problemer med den enn ikke. Jeg får bare håpe at min oppfører seg pent den lille stunden jeg kommer til å bruke den.
  • 0
Har hatt min i over ett år nå, fortsatt uten noe feil i det heletatt. Den er dog av den nyere generasjonen med nytt chipsett og hdmi, disse skal vist ikke kunne få rrod så fort som de eldre.
MW2 bitchies
  • 0
Det var betryggende å høre. Min er helt ny, kjøpt for to uker siden, med HDMI naturligvis. Da regner jeg med den har det nye chipsettet og.
  • 0
Siterer hack shack:
Faen får sykt noia å eie en 360, virker som alle får det jo
Skaffa 360 her om dagen, sitter nesten bare å venter på at det skal dukke opp 3 ringer

Er det noen som har att 360 siden realease uten noe stress?

Hva er sjangen for å få RROD?



JEg har hatt 360 siden den kom ut, aldri hatt problemer, veldig mange av kompisene mine har også 360, aldri hatt problemer..

En fikk RROD nå på lørdag, hadde nettopp kjøpt seg Gears Of War 2 , jeg lo lenge.... Han er den eneste, han kjøpte 360 dagen den kom ut i norge, så vart en stund..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!