Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid 4 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Zyrocz:
Men man får ikke se eller høre så mye om Solidus, han er den ''onde'' i MGS2 og vi får ikke sett han skikkelig før det nermer seg slutten heller.

Så han aldri som "ond". Målet hans var jo egentlig ganske godt. Hadde ikke noe serlog lyst til å drepe han jeg.

Siterer Truls-Petter:
Skaffa nettopp Corps camo og Assassin rank =D Så nå nyter jeg altair camoen!=)

Nice
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Noen som spillte det med Dualshock 3? Hvordan var det etter at dere hadde bekjempet Mantis da?


Han sier "Vibration is back!!!" eller noe i den duren..
It's 4.30 in the morning, it's always 4.30 in the morning.
  • 0
JTB: vel jeg gjennomførte spillet først med 42 continus..,Men det funka ikke :s Så gjennomførte jeg det med 50+ continus,og da fikk jeg corps camo
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Siterer JTB:
Hvordan var det man skulle få altair camoen fra Assassins creed igjen?

Var det ikke 50 CQC holds, 50 knive kills og under 25 alerts da? Tror det var det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvordan finner dere ut alle disse tingene?
  • 0
Jeg finner ut alt på www.gamefaqs.com =D Fikk nettopp Desert eagle long barrel (Den som meryl bruker)
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
heftig. jeg er på the boss ekstrem. ferdig på act 1 på 49 minutter. jeg fikk 3 alerts.

( jeg fikk de fordi jeg brukte sove sniperen mens de så i min retning. da rekker de akkurat og se deg før de sovner. fuck ass. men jeg fullfører endå, må bare passe på det vær gang jeg bruker den!)

men jeg kan fortsatt få alle de vanskligste emblemene utenom big boss hvis jeg fortsetter slik. det kan gå

jeg har ingen våpen fra før btw. jeg begynnte på en helt ny fil. jeg har nosin nagant og socom. tho. men det er fordi jeg skrev in en sånn kode tidligere. så jeg begynner spillet med dem uansett!

Lagt til 2008-07-03 00:49:
btw. noen som har klart og få takk i 1911? jeg finner den ikkke. vet bare at den er på spillet. men ikke hvor/hvordan man får den.
  • 0
fikk D.E long barrel, ved og bruke kode i d extra området xD slipper og måtte få foxhound rank da
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Må se til å spille litt mer nå, har bare klart det på det enkleste -.-. Var utrolig enkelt though
  • 0
Siterer Zyrocz:
Må se til å spille litt mer nå, har bare klart det på det enkleste -.-. Var utrolig enkelt though

På enkleste ja! Må gå litt høyere
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal prøve litt vanskligere
  • 0
Er det noen som vet om en side som har all informasjon pent og pyntelig, slik som alt du kan få på act 1 og act 2 og act 3 og act 4 og act 5 på rekke e.l.?

Synest egentelig det er litt unødvendig å tilbringe så mange timer bare på å få noen våpen og drakter, men kan være litt kjekt og vite.
Bryr meg egentelig om historien i spillet så forstår ikke hvorfor man skal bruke så mange timer på å få nye drakter, men er litt kult
  • 0
Fordi jeg fatter historien og fordi jeg vil ha mest mulig ting og skryte av xD
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
hehe, forstår jo litt det og da, skal prøve å samle noen ranks, men jeg er litt lite motivert fordi sidene som gir informasjon ikke gir det i et veldig ''ryddig'' system. Men kan være glad at de i det hele tatt gjør det da.
  • 0
noen som vet om du kan bruke "muna" når du prøver og gå for en høy ranking?

eller tells det som en ration/nudel/regain?
  • 0
jepp, det tells nok som det, Rampage Jackson hvilken side bruker du nå igjen?
  • 0
muna er visst lov. jeg brukte det. og det kom ikke opp på item recovery greia på re-cap gameplayet på slutten.

(takk gud)

men kan man bruke syring? noen som vet det?

Siterer Zyrocz:
jepp, det tells nok som det, Rampage Jackson hvilken side bruker du nå igjen?


står på siden bak her. så hvis du trykker på 10 tallet helt nederst så kommer det opp.

men siden jeg er så snill.
http://www.wikicheats.com/index.php/Metal_Gear_Solid_4:_Guns_
of_the_Patriots_-_PS3/Secrets


jeg synes det er den beste siden.
  • 0
Takk.

Har nettopp brukt 45 min på å få 150 headshot med en sniper for å få den ene ranken, har også klart å få bee og ant rank
  • 0
hehe.. keep it up!

*note* du kan lett få til 150 headshots/eagel med og gå klikk med m4 og laser sikte. mye raskere!

(jeg fikk faktisk den på min første playthrough på normal når jeg tenker meg om.) den har rank nr 14. det er den vanskligste jeg har fått tak i til nå faktisk. men jeg jobber med saken

Siterer Rampage Jackson:
men kan man bruke syring? noen som vet det?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer Rampage Jackson:

men kan man bruke syring? noen som vet det?


Tror kanskje det siden den bare gir Pshyche og ikke Health

En film hvor du kan se noen av hemmelighetene i MGS4:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/235995.html
"Objection!"
  • 0
Well...
jeg er igang med mit Big Boss run! ^^
Men jeg tror sgu ikk jeg vil klare den... :/
Er nået til 5 act og har kun 20 minnutter tilbage inden tidsgrænsen
Belial er bad til LoL :DDD specielt i mid :DDDDD
  • 0
Siterer Big-Boss:
Well...
jeg er igang med mit Big Boss run! ^^
Men jeg tror sgu ikk jeg vil klare den... :/
Er nået til 5 act og har kun 20 minnutter tilbage inden tidsgrænsen


ja du spiller på ekstrem da elle?

du får bare fullføre. også håpe du klarer det neste gang. du har sikkert lært noen tid sparende knep nå som kan gi deg bedre tid neste gang.
  • 0
shit, jeg sliter på bike chasen på act 3. jeg klarer ikke og komme igjenom med ikke dødige våpen, jeg rekker ikke og skyte alle før de skyter meg. og da blir det vansklig og ikke dø.

noen tips om effektive taktiker på og ikke miste liv/uskadeliggjøre dem fortere?
  • 0
Tja. Ikke skyte er noe som dukker opp i hodet mitt, men det funker neppe.
Er det bare to våpen som ikke dreper?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!