Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Verste spillfigur i historien


Siterer Hartax:
Nei, jeg vet ikke? Sonic, kanskje? Kanskje? Hvis ikke så hater jeg the Flood i Halo spillene.


Sonic?!!! WTF?! JEG ER RYSTET!!!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
De flyvende fiskene i Super Mario Bros er en plage
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer LadyLiberty:
Citerer Hartax:Nei, jeg vet ikke? Sonic, kanskje? Kanskje? Hvis ikke så hater jeg the Flood i Halo spillene.

Sonic?!!! WTF?! JEG ER RYSTET!!!


Shame on you!
Argument takk?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Jeg liker egentlig ikke Marcus Fenix så godt. Han bare løper rundt, skyter Locusts og grynter på veldig "maskulint" vis.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Hoved personen i Mafia (Husker ikke navnet, lenge siden jeg har spilt)
Liker han bare ikke
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Folka fra Army of Two?
So long suckersssssss.........
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Norton Mapes fra F.E.A.R! Dette må være en av grunnene til at folk hat IT support! Makan til irriterende j****** skal man lete lenge etter...
Tungur Knivur
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Alle bossene i Tomb Raider Legend = Pain in the ass.



eeeeh...neh? bare den svære dragen i vannets om er jævlig, de andre bossene er bare kjedelige
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Master Chief er vel den ene tingen som faktisk er en smule bra med Halo? Kan faktisk innrømme at han er litt kul. Bare synd spillet ellers er helt middelmådig

Jeg hater de jævla vaktene i Assassins Creed. Løper man forbi dem (uten at hverken du eller noen andre har så mye som sett stygt på en annen person en gang) så roper de "ASSASSIN!!!!". Hvordan i helvete kan de vite at du er en assassin bare fordi du løper i gata!?! De har en god forklaring på så godt som alt i assassins creed, en av tingene jeg likte veldig godt med spillet, men de mangler forklaring på hvorfor i helvete det er så unaturlig med en fyr som løper i gata!

"What is wrong with that guy!?!" og "what would cause him to run like that?" er settninger man blir rimelig lei a å høre etter en stund.

Vel, ble ikke helt en karakter, men i grunn alle random NPCer i spillet, sykt irriterende jævler alle sammen. For ikke å snakke om tiggerne og de smågale folka som allerede er nevnt...

HAHA, Snake er like ille i MGS4 også, bare med enda verre stemme Så sykt tåpelig noe av scriptet i MGS serien egentlig er, når de gjenntar alt opp igjen. Spessielt når de er helt sjokkert over at det er overvåkningskameraer og lignende, lol.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
De derre jævla kleggene i MGS3 forbanna drittsekker som suger staminaen din uten at du veit det.
xO
  • 0
Du kan høre når iglene biter seg fast i deg. Du kan også forhindre dem en viss periode med bug juice, men litt plagsome kan de jo være dersom du er tom for bug juice og hele tiden må inn i menyen og svi dem av.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer Thincker:
Citerer Veggpryd:- Gloom Wraith i Oblivion

Lich er værre syns jeg..


Lich er ille de også.

De ekle crabheads i Half Life 2 er også irriterende. Det er så jævlig mange av dem!
  • 0
Siterer Veggpryd:
Citerer Thincker:
Citerer Veggpryd:- Gloom Wraith i Oblivion

Lich er værre syns jeg..


Lich er ille de også.

De ekle crabheads i Half Life 2 er også irriterende. Det er så jævlig mange av dem!


*Host*headcrabs*Host*
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Caveman:
eeeeh...neh? bare den svære dragen i vannets om er jævlig, de andre bossene er bare kjedelige


WORD! Den slangen suger!
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Wayne Rooney fra Fifa! Neida Klarer ikke trynet på han "fan'en" du får på Oblivion! Mer plagsom spillfigur er det vanskelig å finne!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Wayne Rooney fra Fifa! Neida Klarer ikke trynet på han "fan'en" du får på Oblivion! Mer plagsom spillfigur er det vanskelig å finne!


Du mener "Adoring Fan" han er annoying. Syntes alle vaktene i Assassins creed er fæle, kansje derfor jeg klikket på alle jeg så
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Lucas fra Mother 3. Han fyren i brawl. HATER han!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Har aldri likt Marcus Fenix, hvem synes helt ærlig at han er kul?
The cake is a lie!
  • 0
Spøker du? Han er jo dritkul!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Siterer nightrider:
, hvem synes helt ærlig at han er kul?


jeg syntes det! men liker ikke skjelettene fra zelda.
The Simpsons!
  • 0
krabber, rotter og ulver er ofte irriterende i Oblivion. De er overalt og hindrer meg i å komme meg fort til en plass, ettersom man ikke kan skippe når de er i nærheten. Også bare er de utrolig irriterende.

Også har vi alle tiggerfolk og de fulle idiotene i Assassins Creed ja.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Kom på en character jeg virkelig hater:
TINGLE!!!
Hva faen har den lille tingen der å gjøre i ett epic adventurespill? Han har jo vært med i hver eneste Zelda-spill siden windwaker! Og for å gjøre det værre har han sitt eget DS-spill.
Har ikke fått rundet av Twilight Princess enda. Men pwease si at han ikke er med i det spillet?

Siterer verbatim:
HAHA, Snake er like ille i MGS4 også, bare med enda verre stemme Så sykt tåpelig noe av scriptet i MGS serien egentlig er, når de gjenntar alt opp igjen. Spessielt når de er helt sjokkert over at det er overvåkningskameraer og lignende, lol.

Det er jo en del av sjarmen, da.
I MGS1 er scriptet hans cirka alt det noen andre allerede har sagt, med ett spørsmålstegn bakpå. Og reaksjonen hans første gang han ser ett overvåkningskamera i MGS1 er jo epic:

"A surveillance camera?!"

Latterlig dårlig. Men jeg hadde blitt skuffet, hadde det ikke vært iallefall èn eller to sånne wtf???-kommentarer fra ham i MGS4.
  • 0
Syns Tingle er småkul jeg da...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Siterer dr peace:
Spøker du? Han er jo dritkul!


Hva er det som er så kult med han?
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer RDB:
Kom på en character jeg virkelig hater:
TINGLE!!!
Hva faen har den lille tingen der å gjøre i ett epic adventurespill? Han har jo vært med i hver eneste Zelda-spill siden windwaker! Og for å gjøre det værre har han sitt eget DS-spill.
Har ikke fått rundet av Twilight Princess enda. Men pwease si at han ikke er med i det spillet?


Tingle er desvere med helt fra Majoras Mask, og jeg kan med et gledelig smil si at han ikke er med i Twilight Princess.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!