Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Verste spillfigur i historien


Siterer JTB:
Hva har dere i mot Super Mario? Han er en karakter med sitt eget særpreg. En Italiensk rørlegger med rød caps på hodet (Kan kjøpes på Ebay ) og som redder prinsessen fra den farlige Koopa. Se på Super Mario Bros spillene til NES. De er jo legendariske, og kjent de er kjente for å være blandt de beste spillene til NES!


Jeg liker spillene, men ikke Mario. Jeg har fått nok av den oppskrytte pølsa.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer oski:
Citerer Matscoolio:Han er jo veldig tøff da. Klarer ikke å forklare hvorfor, men personligheten er virkelig tilstede!

Han er veldig personlig ja. Men drit irriterende! Han går heletiden i veien jo!


Ja. Det er jo sant, har blitt drept mange ganger av ham fordi jeg skulle skutt noen karer, for så å ha skutt ham. Sånn at han har skutt meg
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Miniblins i Wind Waker. Små rotter som komer ned veggene og lager sykt iriterende lyder og stikker deg med "høygafler".
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Marcus Fenix, makan til upersonlig fyr skal man lete lenge etter. Blir stadig overasket over hvor lite dybde dette spillet egentlig har, løp ditt, hjelp han og skytt horder med fiender. Like lineært som en linjal.
Jeg føler meg heldig, dersom noen lurer..
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
De redeads-zombiene i Zelda-spillene og hotelleieren i Monkey Island: The Curse of Monkey Island! Har aldri likt dem...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
AI's som finjusterer hodet sitt foran siktekornet til alle tider...

Lagt til 2008-08-01 02:26:
Master Chief er forresten ikke oppskrytt.

HAN DRAR MED SEG EN BOMBE PÅ TO TONN FOR SÅ Å SEILE DEN GJENNOM ROMMET OG INN I ET FIENDTLIG ROMSKIP
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
  • RDB
  • RDB
MGS4-SPOILERE I DETTE INNLEGG!!!!!!

Siterer Daniel Guanio:
HAN DRAR MED SEG EN BOMBE PÅ TO TONN FOR SÅ Å SEILE DEN GJENNOM ROMMET OG INN I ET FIENDTLIG ROMSKIP

Pøh.
Solid Snake dreper broren sin to ganger, og faren sin tre.
  • 0
Siterer RDB:
Pøh.
Solid Snake dreper broren sin to ganger, og faren sin tre.

Master Chief dreper 7376 Grunts, 988 Elites, 893974 Floods og 892 Brutes for så å redde universet fra en bombe som sprenger alt hvis den blir aktivert, OG han gjør det i run-gun stil!

Beat that mofo!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • RDB
  • RDB
Snake har ødelagt mye, han òg. For å nevne noe så har han ødelagt denne og denne. I tillegg har han ødelagt en slik en. (Den er omtrent på størrelse med en liten by.) Han banket òg opp de her, denne gjengen og disse folka.
I tillegg tok han seg bryet til å sprenge en slik, og Ett parogfemti sånne. Minst. Og så har han skutt godt over tusen leiesoldater (ja, man dreper så mye i MGS). Og ett par hundre sånne, når han for det første var så godt igang. Ja, og så ødela han en superAI som styrte hele jorden. (Inkludert menneskene som bor på den, og deres sanser.)

Dessuten har han reddet verden fra full krig.... 1, 2... 5 ganger, cirka.
Nevnte jeg at den ene gangen han dreper faren sin så bruker han bare en AXE-flaske og en lighter?

Solid Snake er helten, men Master Chief er ikke noe underballe, han heller.
  • 0
Det er en drittboss i Dark Messiah som har pissa meg off og fått meg til å slutte å spille spillet... Arantir. Satans drittsekk som tilkaller en jævla skjelettdrage som dreper deg ganske fort. Klarte ikke å komme meg unna engang pluss at Arantir roper masse piss hele tia som du tror er viktig men som bare er bortkastet tid.

Lyst til å henge dritten opp etter beina med et tau og gi han støt i ballene og senere kastrere han og få han til å spise ballene sine. Har prøvd SÅ mange ganger å ta han, men begynte å klikke etter 100 og ørtende dødsfall.
Verre bosser fins sikkert men har er irriterende og ikke er han kul heller for å være nestsiste boss....

Jeg håper ikke jeg er den eneste som har satt meg fast hos han. Det hadde vært flaut etter denne frustrerte meldingen og alle raserianfallene jeg har hatt er så jævlige.

Lagt til 2008-08-01 10:16:
Siterer RDB:
Snake har ødelagt mye, han òg. For å nevne noe så har han ødelagt denne og denne. I tillegg har han ødelagt en slik en. (Den er omtrent på størrelse med en liten by.) Han banket òg opp de her, denne gjengen og disse folka.
I tillegg tok han seg bryet til å sprenge en slik, og Ett parogfemti sånne. Minst. Og så har han skutt godt over tusen leiesoldater (ja, man dreper så mye i MGS). Og ett par hundre sånne, når han for det første var så godt igang. Ja, og så ødela han en superAI som styrte hele jorden. (Inkludert menneskene som bor på den, og deres sanser.)
Det du nevnte er bare 1% av det den elskbare Snake har gjort. Han er en legende, han slår alle superhelter. Han trenger ikke kryptonitt for å slå supermann engang. Hadde han møtt Masterchief så hadde han kjørt en bowlingball opp i rassen på han og skyti av han hue.

Ingen slår Snake, NO MATTER WHAT!!! Han er den mest überkule karakteren noensinne laget og han har den feteste stemmen i historien. Alle er sjanseløse mot han og da mener jeg ALLE!!!!
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Cortana fra halo campainen! Hva er vitsen master chief slåss seg gjennom tykt og tynt for å redde en datamaskin!
Og når du går så blir plutselig alt blått og begynner å gå i slowmotion mens hun sier noe man ikke klare å oppfatte.
Herregud jeg hater henne!
Playtime is over, bitch!
  • 0
Master Chief har ødelagt 5 sånne, 20 slike, en av disse, 5+ av sånne, han har sprengt 3 av disse (Diameteren er omtrent like stor som jordens), han har også drept en sånn en.
Dette er i tillegg til alle brutes, elites, drones, jackals, grunts, sentinels, enforcers, og alle de forskjellige typene flood.

Master Chief har også forøvrig reddet galaxen fra å bli sprengt i filler 2 ganger og stoppet et fly som er 2 km langt og infisert med flood fra å invadere jorden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Haha, epic battle!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
De jævla løpende zombiene fra HL2! Faen til irritasjonsmomenter når de skremme vettet ut av deg!
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Siterer SirBunnyBoy:
De jævla løpende zombiene fra HL2! Faen til irritasjonsmomenter når de skremme vettet ut av deg!


De er da ikke skumle, bare litt kule
Ingen slår Regenators i å være skumle, basta...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Los
  • Los
Liker ikke Master Chief... Føler ikke noe sjel, eller spenning av ham. Og hadde de gjort spillene uten å gi han en stemme hadde det blitt bedre, for da hadde han vært litt mystisk. Irriterer meg å spille 3ern når du kommer til den basen, alle stopper opp og sier "Look! It him. We'er safe" og slikt, det blir for dumt synte jeg. Vet det er mange spill som er sånn, men liker ikke at det er slik... Han gjør ikke alt alene da! Overvurdert er han...

Lagt til 2008-08-01 15:37:
Siterer The Heretic:
Master Chief har ødelagt 5 sånne, 20 slike, en av disse, 5+ av sånne, han har sprengt 3 av disse (Diameteren er omtrent like stor som jordens), han har også drept en sånn en.
Dette er i tillegg til alle brutes, elites, drones, jackals, grunts, sentinels, enforcers, og alle de forskjellige typene flood.

Master Chief har også forøvrig reddet galaxen fra å bli sprengt i filler 2 ganger og stoppet et fly som er 2 km langt og infisert med flood fra å invadere jorden.


Nettopp, det virker så dumt.... Ja han gjorde alt dette med en hand på ryggen og begge bena knyttet sammen!! "Min pappa er sterkere enn din pappa, og har motorsag" det blir litt teit....
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Doshin the Giant!!! altså, hvor drita må mann være for å komme opp med en så elendig ide? en stor, stygg, gul, elendig animert figur som går rundt og gjør meningsløse ting?

se denne: http://www.youtube.com/watch?v=QbYJJQ4enng
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer SirBunnyBoy:
De jævla løpende zombiene fra HL2! Faen til irritasjonsmomenter når de skremme vettet ut av deg!


De er da ikke skumle, bare litt kule
Ingen slår Regenators i å være skumle, basta...


regenerators er skulme og drittvanskelige spesielt vis du ikke får tak i det sniper scopet som ser gjennom kroppen dems
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer RDB:
Solid Snake dreper broren sin to ganger, og faren sin tre.


Whoa whoa whoa. Okey da. Snake vinner.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Citerer RDB olid Snake dreper broren sin to ganger, og faren sin tre.

Whoa whoa whoa. Okey da. Snake vinner.

Master Chief har mellomrom mellom fortenna! Haba haba haba.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det har Idi Amin også.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Hallo i Gears 2 har jo Marcus Fenix en god del personlighet.

Master Chief er tøff, men han minner mer om en robot enn et menneske.
  • 0
Her var det jammen mange fulle av hat. Utrolig mange teite argumenter, da. Jeg skulle ramset dem opp og argumentert sterkt imot alle hvis det ikke hadde betydd å synke ned til samme nivå.

Jeg hater Yuffie fra Final Fantasy VII. Nå har jeg jo bare sett filmen Advent Children, så jeg veit ikke åssen hun er i spillet, da. Eller, hater er et sterkt ord. Misliker passer bedre.
  • 0
Adoring Fan i Oblivion, eller Carlos i SR2. Jeg smile ondt for meg selv når jeg drepte dem.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Adoring Fan i Oblivion, eller Carlos i SR2. Jeg smile ondt for meg selv når jeg drepte dem.


Hvorfor hater du Carlos?

Jeg hater Rico fra Killzone 2. Makan til drittsekk.
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!