Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Verste spillfigur i historien


Supermann
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Siterer Fuglemannen:
Supermann
helt enig
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Raiders i Fallout 3. Holdt med super mutaanter og radscorpions.
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
De derre fienedene i Metal Gear Solid 4 de som du faen med ikke kan gjømme deg fra de som du møter i det huset i begynelsen så viiips kommer alex seg ingen vei
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Du tenker på "Gekko"?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vaktene i Assassin's Creed er irriterende! Også har du jo Norn vaktene i Guild Wars EotN!! Du blir fort lei av: ''Who goes there'' og ''Do not anger a Norn''
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
Han i getaway, for at han ikke klarte å stoppe kidnappingen av sin sønn, han måtte bare stoppe, opp å se på kona som lå bakken, istedenfor å løpe 30 meter, for å ta igjen sønn sin. så hadde alt vært over, før det hadde starta
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
SETH fra Street Fighter
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Vampyrene som gir deg Vampyr sykdomen i Oblivion. Jævla partypoopers...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer kokiri:
Han i getaway, for at han ikke klarte å stoppe kidnappingen av sin sønn, han måtte bare stoppe, opp å se på kona som lå bakken, istedenfor å løpe 30 meter, for å ta igjen sønn sin. så hadde alt vært over, før det hadde starta


Åhhh, jeg er så enig! Husker jeg irriterte meg grønn over den tullingen
Knurr...
  • 0
De løpende, hylende og små Halflingene i Halo spillene. Tror dette er en topp 3 blunder i historien til TV-spill. Det gir ikke en god følelse å skyte de heller, så det legger bare på enda mer ergelse og fortvilelse.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Han dødskjedelige hovedpersonen i inFamous er en god kandidat til denne tittelen, med sitt utrykksløse ansikt, utrolig kjedelige utseende og uinspirerte stemmeskuespill.

Likevel må vel gullmedaljen gå til ugla i Ocarina of Time. Den treige, irriterende gamle soppen kan irritere på seg en gråstein. Du kan ikke hoppe over det han sier, han prater alltid i en evighet, han kommer alltid når det passer dårligst og hvis du ikke følger med kommer du til å be han om å gjenta det han sa en million ganger >< Hater han...
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
På dragonquest, de jæ**a blå klumpene! sykt irriterende!!!!
Yes
  • 0
Vel, jeg må si harpies eller pilog buer skyttere i God of war, ellers er de jævla trubadurene i Assassin's Creed, altså de som spiller på gitar!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer wowmaster2:
Raiders i Fallout 3. Holdt med super mutaanter og radscorpions.


Nei det er jo logisk at det er der, og de skaper variasjon og atmosfære...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
En jeg ikke tåler trynet på er hu kjerringa fra Perfect Dark og Halo figuren. Støgge begge to.
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Trubadurene i Assassin's Creed 2 som bare venter på å plage deg når du kommer forbi.
  • 0
Siterer Anonymkis:
Trubadurene i Assassin's Creed 2 som bare venter på å plage deg når du kommer forbi.


Bruker alltid å kaste dem i brønner, eller i kanalen når jeg er i Venezia, funker fett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Anonymkis:Trubadurene i Assassin's Creed 2 som bare venter på å plage deg når du kommer forbi.

Bruker alltid å kaste dem i brønner, eller i kanalen når jeg er i Venezia, funker fett.

Jeg pleier å stjele fra dem, da mister de luten og løper vekk.
  • 0
Hope i Final Fantasy Xiii
  • 0
Siterer Anonymkis:
Trubadurene i Assassin's Creed 2 som bare venter på å plage deg når du kommer forbi.

Kjærringene i Assassin's Creed I var mye værre. Trubadurene kaster i alle fall ikke stein etter oss når vi stikker av på taket.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Anna Grimsdottir er av og til ganske irriterende i Splinter Cell Conviction. Du sniker deg nærmere og nærmere en fyr, du er rett bak ham...
SAAAAAM! LISTEN! GO THERE! PRESS THE BUTTON NAO!!!!!
Skulle ønske jeg kunne spille igjennom spillet uten at hu avbryter meg hele tiden. Men hu er ikke akkurat den værste, men en av de mest irriterende. Kan også nevne Lambert (samt Anna i noen tilfeller) i Chaos Theory.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Vanille fra FFXIII. Fy faen, ingen er sånn på ordentlig. Håper jeg. Ellers er Alex Mercer en passe god kandidat han også.
Riddle me this
  • 0
Den uglen i Super Mario 64(ds), hater å måtte lese den greien hele tiden... Anoying fan fra oblivion...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
BAYONETTA! UGH!

Forbannet dårlig karakterdesign. Jeg ble direkte kvalm og flau av å spille demoen.

Måten hun står og beveger seg på er utrolig urealistisk og teit. Holdningen hennes er også usmakelig. Jeg er sikker på at den transe-heksa har et solid stykke manneutstyr gjemt i latexbuksene sine.
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!