Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Verste spillfigur i historien


Uglen i TLoZ: OoT. Den snakker og snakker og snakker...Og snakker litt til. Så trykker du feil og må høre alt på nytt
  • 0
åh ja. sinnsykt irriterende
Per aspera ad astra
  • 0
Ugler er generellt irriterende spillfigurer av en eller annen grunn

Husker en i et gammelt Bugs Bunny- spill jeg har. Den begynte å synge en skikkelig irriterende melodi hver gang den var i nærheten. (Men fy torsken som den sangen satt seg på hjernen din!)
Knurr...
  • 0
jeg syntes hope fra final fantasy 13 er en av de verste figur noengang snakk om emo gutt
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
jeg syntes hope fra final fantasy 13 er en av de verste figur noengang snakk om emo gutt


Enig med deg der!
  • 0
Siterer RyoSnake:
Citerer Iceman 33:jeg syntes hope fra final fantasy 13 er en av de verste figur noengang snakk om emo gutt

Enig med deg der!


dere har ikke kommet langt i spillet gjetter jeg.
  • 0
Siterer Iceman 33:
jeg syntes hope fra final fantasy 13 er en av de verste figur noengang snakk om emo gutt


Jeg antar du er tidlig i spillet? Tenkte det samme selv helt i starten.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nå har jeg kommet lenger.
Han er ikke like emo lenger.

Nå er Hunden fra duck hunt(tror det var det det het) på første igjen!
  • 0
Gordon Freeman, han sier ikke en dritt å bare står rett opp å ned når folk snakker til han. Må være utrolig irriterende å snakke til noen som aldri svarer deg eller sier noe i det hele tatt.
  • 0
De dro faktisk en spøk om det i Half-Life 2: Episode One
Første gangen du ser en "zombine" drar Alyx en spøk om at de skal kalles zombine, siden de er en mix av en combine og en zombie.

http://www.youtube.com/watch?v=-HO56Ys86xU
  • 0
Siterer Zyrocz:
Gordon Freeman, han sier ikke en dritt å bare står rett opp å ned når folk snakker til han. Må være utrolig irriterende å snakke til noen som aldri svarer deg eller sier noe i det hele tatt.


Da kan jeg tro at du vil hate stumme folk.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Det var jo ment som en spøk da. Men tror nok du hadde vært ganske irritert om du var i en krig og den personen som kunne føre til seier eller tap ikke sa et eneste ord.
  • 0
Flere spill der de ikke sier shit... Mario f.eks.
Decyfered!
  • 0
Mario lager iallefall noen skikkelige lyder når han hopper, angriper, blir angripet osv,
  • 0
Robotederkoppene med flammekaster på magen i Lost Planet 2! Verre fiendedesign skal man lete lenge etter!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
De drita mennene og dawns folka i AC1!! En gang stengte de veien for meg når hadde ca 50 vakter bak meg, og de fikk meg til å dø! Ved å dytte meg! Så omtrent hver gang noen av problemfolka dytter meg, slenger jeg dem enten inn i en murvegg, slår dem, eller planter en kniv i dem! Åååååh! Det er så tilfredstillende!!
Heldigvis er det ikke sånne folk i AC2, det er fulle folk ja, men de dytter ikke. Og downs folka er mest sannsyligvis blitt drept ved fødselen, siden det ikke er noen av dem i AC2, noe som er helrig ... Det er helt ok at folk har dawns, men ikke hvis de er voldelige!!
  • 0
Hmmm... hva med?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Zyrocz: Så du synes at snakk er unødvendig så lenge en lager rare lyder når en hopper?

Hadde tatt seg ut på HL.
Decyfered!
  • 0
Alle pokemon i lavere lvl enn deg -.- alltid irriterende i huler etc når du alltid møter på dem konstant!
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Siterer Faunvik:
Zyrocz: Så du synes at snakk er unødvendig så lenge en lager rare lyder når en hopper?

Hadde tatt seg ut på HL.


Jeg synes det at karakterene ikke kan snakke i et Wii spill er fullt forståelig. Grunnen til at personene ikke kan snakke i så mange av Nintendo sine titler er fordi Wii er ikke kraftig nok til å kunne gi et stemmeskuespill uten at det høres ut som to katter som sloss i en søppelbøtte.

En PC burde derimot kunne klare å gi en stemme på personen. Jeg har ingenting imot folk som er stum, men om Gordon Freeman lider av dette burde han oppsøke hjelp istedet for å løpe rundt med et brekkhjern og slå på krabber.
  • 0
link med stemme hadde vært awefull
  • 0
Jeg har tre stykker jeg virkelig misliker:

1. Sonic. Beklager, men det første han gjør så fort han får sjansen, er å løpe gjennom en goddamned vegg. Eller løper utfor et stup. Og når noe først virkelig går, så løper han på en fiende. Plusset her er at han kan drepe seg selv på så mange måter... bare ved å løpe.

2. Hope fra FFXIII. Han er bare... Ugh.

3. Hovedpersonen i så og si alle Pokemon-spillene. Han/hun sier jo aldri en dritt! D:
Putting the 'fun' back in 'disfunctional'.
  • 0
Husker når jeg var liten, likte jeg veldig godt de Harry Potter spillene. Men hadde et vondt minne med hu Stønne- Stina! Hun kom fram hele tida og maste hvert jævla sekund, uff...

Likte heller ikke de vaktene og innbyggerne i AC, og hvertfall ikke de truddeluttene på AC2, hendte mange ganger at jeg tok og drepte en, for å få resten unna
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Definitivt de mongolide menneksene i AC 1. Jeg klarte en gang å bli fanga av 3 stykker i et hjørne og hver gang jeg skulle prøve å klatre vekk ble jeg slått ned igjen. Prøvde jeg å ta tak i en av de ble jeg slått tilbake til samme utgangspunkt. Det var frustrerende!!
Carpe Noctem
  • 0
Han tosken i NeverDead som alltid kommer med slibrige kommentarer om at hodet hans faller av og sånt. Han er den teiteste spillkarakteren jeg har vært borti på lenge.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!