Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Verste spillfigur i historien


Hater Daxter fra Jak and Daxter serien. Han ser helt fortrengt ut. Han har en stemme som gnager seg inn i sjelen min, og hans del av gameplayet er bare irriterende og kjedelig
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Alt som gir deg Curse-status i Dark Souls, og insektene fra Demon's Souls. Har ingenting imot knallhard vanskelighetsgrad fra fiender, så lenge denne vanskelighetsgraden kommer fra rå styrke, fart, drageild etc. - men med en gang pest og debuffs kommer inn i bildet, får jeg lyst til å rive av meg håret.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Alt i Knack som er stort (med mindre du også er stor).
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hater Daxter fra Jak and Daxter serien.


Haha, Daxter er jo awesome!
  • 0
Siterer SirThomas:
Haha, Daxter er jo awesome!


Masete.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
NAVI!! SERIØST!! jeg tror aldri jeg har hatt noen gode minner med Navi. I twilight princess er hun/han veldig iriterende.

Eller så kan man se Fi som en mindre utgave...
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Aiden Pearce er en drittsekk.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Aiden Pearce er en drittsekk.


Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt?
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg må virkelig spille mer Watch_Dogs, tror du at du kan begrunne det uten å spoile spesielt?


Orker ikke. Du trenger ikke å spille noe mer enn noen få minutter før du skjønner at Pearce er en drittsekk.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le.

https://www.youtube.com/watch?v=-5FTJxfV3pc
We managed to avoid drowning!
  • 0
Siterer RepulsiveName:
Tidus fra FFX er forferdelig. Han er veldig sutrete, han har en ekstremt irriterende stemme og han har kanskje tidenes værste outfit i spill-historien. Han er også lit for glad i å le.


Hehe, at han er den verste i historien vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig i at han ikke er den mest spennende hovedpersonen i Final Fantasy serien. Synes egentlig ikke FFX har så fryktelig mange spennende karakterer generelt sett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Nå husker jeg ikke hva han heter en gang, men sjefen for Blade med mørkt hår og dress fra Xenoblade X er en god kandidat her Sovner bare han prater.


Hehe, sekretæren i Blade! Enig, men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hehe, sekretæren i Blade!


Det var det ja! Nagi heter han visst.

Siterer remote:
men det er generelt for mye prating i spillet. Spesielt i starten.


Heldigvis overdøver den litt for høye musikken det meste... Ikke at å lese samtalene er så spennende.
''eh'' - Link
  • 0
Det er visst flere jeg misliker sterkt:

- androidene i Alien: Isolation
- piratene i Anno 1404 (vet at de kan velges bort)
- Rocket League: alle som stjeler mål eller som forlater spillet når man slipper inn mål
  • 0
Kan dessverre ikke gi det navnet på den verste, men den desidert beste er Guybrush Threepwood
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!