Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


SSBB, Pokemon rumble og Warcraft 3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Battlefield 3 Alpha Trial.
  • 0
Fikk Silent Hill 2 i posten idag, så jeg har spilt et par timer.
Spilte det når jeg var yngre, så jeg forventer ikke å bli skremt akkurat, men det er et helsikes ålreit spill.
  • 0
Battlefield 3 Alpha Trial
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
dude, "alpha" er egentlig "beta", de kaller det bare alpha slik at folk skal tro grafikken vil bli ekstremt mye bedre i fullversjonen. no way de hadde latt offentligheten få spilt alpha bygget av spillet.
  • 0
crash bandicoot <33
First time I heard Five finger death punch in my friends car stereo, I shot that piece of shit like Harvey Keitel in Bad Lieutnant. Cuz Im one tough champion of survivalism and no pussy. bro
  • 0
Playing With Fire 2 <3
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Spiller Donkey Kong Country 2, Chrono Trigger og Golden Eye 007: Wii. Har et par DS-spill jeg også er sånn halveis gjennom, men touchskjermen har takket for seg så jeg får ikke spilt dem ferdig.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Ocarina of Time 3D.
  • 0
BF 3 Alpha Trial.
Safety first!
  • 0
Vært på tilbud salg

Spiller:

Dead Rising 2
The Saboteur
Prototype

Var faktisk suprised av the saboteur. Det var faktisk ganske artig, men holdbarheten derimot..
Go ahead, make my day
  • 0
Skal straks begynne å spille The legend of Zelda.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer fantomena:
Battlefield 3 Alpha Trial.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg har ikke blitt ferdig med Mass Effect 2 enda. Litt lineært, så jeg har mistet litt interessen, men det er ikke derfor jeg ikke har fullført det. Har bare vært ganske opptatt i det siste. Nå har jeg litt tid, og skal ta opp gamingen igjen.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
The legend of Zelda viste seg å være for vanskelig, så da går jeg tilbake til BF:BC2, Warcraft 3, Halo reach og SSBB.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
World of Warcraft

*Sukk*
  • 0
Snart Resistance 3 Beta!
  • 0
Låner Portal 2 av en venn, så koser meg med det, atm.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Zook
  • Zook
GTA IV: The Ballad of Gay Tony, Fallout: New Vegas, Portal 2 (co-op) og L.A. Noire!
You're sleeping over, right?
  • 0
Har spilt 37 timer GTA IV, blir aldri lei.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Medal of Honor
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Har spilt 37 timer GTA IV, blir aldri lei.


Her er det nok nærmere 370

Neida, aner ikke spilletiden, lagrer aldri spillet med mindre jeg spiller campaign. Men gjennomførte campaign på 40 timer første gang, 20 timer andre gang, og så har jeg kjørt rundt og køddet i byen i mange, mange timer.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Neida, aner ikke spilletiden, lagrer aldri spillet med mindre jeg spiller campaign. Men gjennomførte campaign på 40 timer første gang, 20 timer andre gang, og så har jeg kjørt rundt og køddet i byen i mange, mange timer.


Kommer nok til å gjennomføre det flere ganger jeg også, er enda ikke ferdig med historien første gang enda.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!