Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Call of Juarez: The Cartel

Føles ikke som Call of Juarez-serien. Alt går på skyting og kjøring, så det blir veldig repeterende. Men ellers er det ganske bra
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Le Tour de France 2011

Ganske artig egentlig.
  • 0
Spiller for øyeblikket Singularity (mest oversette spillet ever) og S.T.L.K.E.R: Clear Sky med Complete 2009 mod. Men på Clear Sky er det en bug eller noe som forhindrer meg i å komme videre, og det er på første oppdrag (lover godt videre), så jeg vurderer egentlig bare å vente med det og hoppe rett til Call of Pripyat.

Begynte også akkurat å spille Prince of Perisa: The Forgotten sands som jeg fikk med da jeg kjøpte skjermkortet.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Spiller for øyeblikket Singularity (mest oversette spillet ever) og S.T.L.K.E.R: Clear Sky med Complete 2009 mod. Men på Clear Sky er det en bug eller noe som forhindrer meg i å komme videre, og det er på første oppdrag (lover godt videre), så jeg vurderer egentlig bare å vente med det og hoppe rett til Call of Pripyat.

Begynte også akkurat å spille Prince of Perisa: The Forgotten sands som jeg fikk med da jeg kjøpte skjermkortet.


Singularity har jeg aldri prøvd. Anbefales det?

STALKER spillene er ihvertfall helt geniale, jeg elsket ihvertfall den første.

Nå for tiden spiller jeg ikke så mye, men tar jo noen runder i SC2 noen ganger.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Tyranus:
Spiller for øyeblikket Singularity (mest oversette spillet ever) og S.T.L.K.E.R: Clear Sky med Complete 2009 mod. Men på Clear Sky er det en bug eller noe som forhindrer meg i å komme videre, og det er på første oppdrag (lover godt videre), så jeg vurderer egentlig bare å vente med det og hoppe rett til Call of Pripyat.

Begynte også akkurat å spille Prince of Perisa: The Forgotten sands som jeg fikk med da jeg kjøpte skjermkortet.


Singularity har jeg aldri prøvd. Anbefales det?

STALKER spillene er ihvertfall helt geniale, jeg elsket ihvertfall den første.

Nå for tiden spiller jeg ikke så mye, men tar jo noen runder i SC2 noen ganger.


Singularity anbefales ja, jeg syntes ihvertfall at det har en meget interessant story, og tidsmanipulasjons-tingen som du har på armen gjør også gameplayet ganske artig.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Medal of Honor
  • 0
Pokemon Black og Dragon Age II Legacy.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Akkurat nå Black ops snart Zelda Wind waker
  • 0
Mass Effect 2 på PC
  • 0
Fallout New Vegas Når jeg først fikk det etter å ha forhondsbestilt det, var det etter at jeg først hadde gjordt ALT man kunne tenke seg å gjøre i Fallout 3 på PC (MYE mer en det som trengtes for Platinum) , så kjøpte jeg Fallout 3 GOTY til PS3, og fikk 100% trophy der, og så kom Fallout New Vegas. Da var jeg faktisk dessverre litt lei.. Alt vir liksom likt som i Fallout 3 bare at stemingen var bedre i Fallout 3. det som også skuffet meg var liksom at alle itemene var liksom bare tatt fra Fallout 3 og puttet inn i nytt landskap (alt fra skoffer til skap, til bord og våpen)

Men nå har jeg beggynt på nytt etter en lang pause med Bioshock platinum, og InFamous platinum på god vei, og Dead Space 2, og Just Caude 2 og mange flere spill.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Metro 2033
  • 0
Fant ifram PS2 igjen i går, så spiller Resident Evil 4, som jeg kjøpte for en stund siden, og Ratchet & Clank som jeg kjøpte igjen for litt siden. Har planer om å spille igjen hele Ratchet & Clank-serien!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dreamfall Skal kjøpe meg portal 2 neste lønning!
  • 0
Fyrer opp PS2-en og spiller GTA: San Andreas fram til jeg har en PS3 igjen
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Mest Pc Spilling Men Fokuserer På Den Lengste Reisen Og Mass Effect.
De andre er bare hvis jeg blir litt lei av de to og skal slappe av med noe annet
Garrys Mod
Skal Prøve og endelig bli ferdig Med Super Smash Bros Brawl
Mass E
Den Lengste Reisen
Minecraft
LoL innimellom
Siterer Darling:
Dreamfall Skal kjøpe meg portal 2 neste lønning!

Har så lyst på det men må bli ferdig med Den Lengste Reisen først
"Doh!"
  • 0
Passert 40 timer GTA IV, og skal nok spille litt Oblivion later.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Driver for øyeblikket med Digimon World til Playstation 1. Siden jeg aldri har runnet spillet så skal jeg prøve å runne det nå.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spiller Mirror's Edge nå. Er på det siste kapitlet, så blir ferdig i dag. Etter det blir det Enslaved: Odyssey to the West eller Singularity. Vet ikke hvem jeg tar først.
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Citerer Darling reamfall Skal kjøpe meg portal 2 neste lønning!
Har så lyst på det men må bli ferdig med Den Lengste Reisen først


Lengste reisen er bedre enn portal Imo, selv om jeg er ganske ny gamer og måtte bruke litt walkthrough, må jeg på drømmefall også. Er stuck på slutten, utrolig frustrerende!
  • 0
Singularity på PC. Et av 2010s mest undervurderte spill.
  • 0
For tiden så gjør jeg bare randomness på Saint's Row 2, har for tiden ikke hatt noen lyst til å få noe progresjon på spill.

Siterer fantomena:
Singularity på PC. Et av 2010s mest undervurderte spill.


Skrev det selv på forrige side, fortsatt ganske sant.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har spilt split-screen på Total Miner: Forge, med lillebror ca 12-15 timer hver dag den siste halve uken.

Kanskje ikke like mye innhold som i Minecraft (enda),
men en blir ikke noe mindre avhengig av den grunn.
Beste 20 kronene jeg har brukt på lenge med andre ord.
  • 0
Prøver å få spilt så mye Team Fortress 2 som mulig

Liker best Sniper,Heavy og Pyro.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Call of Duty: Black Ops (PS3) Spiller en del MP, så hvis det er noen som vil gira er det bare å joine
  • 0
StarCraft 2

Lånt hos en kamerat.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!