Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Elektro Banana:
Men selve storyen er knallbra da!


Ehm, nei.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Spiller Dark Souls på NG+. De spøkelsene i New Londo er slitsomme på NG+.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Hvordan er Human Revolution, Zook? Ser interessant ut, men aldri vært mer enn "det-ser-kult-ut" til det.


Jeg liker det. Action/Stealth med RPG-elementer. Bra gameplay og ganske bra AI på fiendene, noe som selvsagt er viktig i stealthspill. Syns også historien er interessant så langt, men som sagt har jeg ikke fullført det. Anbefaler det absolutt hittil, i hvert fall.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Jeg liker det. Action/Stealth med RPG-elementer. Bra gameplay og ganske bra AI på fiendene, noe som selvsagt er viktig i stealthspill. Syns også historien er interessant så langt, men som sagt har jeg ikke fullført det. Anbefaler det absolutt hittil, i hvert fall.


Kult. Flere spill jeg prioriterer fremfor dette, men blir nok et kjøp en eller annen gang.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
The Legend of Zelda; Skyward Sword på Hero Mode

The Darkness Xbox 360
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Chillern med litt Gears of War 3.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skyrim og Batman: Arkham City.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Plukket opp Assassin's Creed: Revelations etter å endelig ha klart å legge fra meg Skyrim. Har definitivt undervurdert dette spillet. Elsker det så langt, og soundtracket tør jeg påstå er det beste siden Assassin's Creed II.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dead Space. Skal få runnet det nå. Et virkelig spennende spill, men historien er ikke like bra som jeg trodde.
  • 0
I følge bloggen min alt for mange spill, men tidligere i dag spilte jeg Cities XL 2012 som jeg digger stort Herlig "Sim City-clone" hvor du selv kan bygge den byen du ønsker
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skyrim, runder snart av 50 spilte timer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fikk endelig innstalert Rayman 3: Hoodlum Havoc, og fikk fiksa det slik at det funker i Windows 7, siden jeg fant igjen den siste disken for noen dager siden. Så da går det i det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Predator:
Skyrim, runder snart av 50 spilte timer.


Nå føler jeg meg ekstremt nørd med mine 150 timer...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Skyrim
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Predator kyrim, runder snart av 50 spilte timer.



Nå føler jeg meg ekstremt nørd med mine 150 timer...


Jeg vet Skyrim er stort, men at det var så stort visste jeg ikke. Hva er det du fyller tiden med? Jakt?

Har rundt 50 timer selv og alikevell mange misc oppdrag igjen.

Edit: Spiller BF3, Saints Row The Third og Skyrim for tiden selv. Veksler ettersom hva humør jeg er i.
Jeg skrev denne signaturen.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nå føler jeg meg ekstremt nørd med mine 150 timer..


HOLY MOTHER OF GOD! Hvordan får du tid til alt det?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nå føler jeg meg ekstremt nørd med mine 150 timer...




Kan ha noe med at jeg kun spiller i helga
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har planer om å spille gjennom crysis warhead også, siden jeg ikke rakk å bli ferdig før jeg begynte på battlefield 3
  • 0
Beste spillet som er laget i år og det er Saints Row 3
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Gjennomførte Might & Magic: Heroes VI forleden og elsket spillet Da har jeg satt meg som mål å spille en del Cities XL 2012 som er et godt spill til jul
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spiller DC Universe online nå for tiden.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Mortal Kombat. Det er så gøy å spille med søstra mi . Skal gi online et forsøk i kveld.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skyrim, Skyward Sword og tar meg alltid litt tid til League of Legends.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
League of legends, Skyrim, Terraria, SR:3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!