Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Super Pokemon Rumble, Disgaea 4 og BF3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Killzone 3. Mye bedre enn forgjengeren.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Killzone 3. Mye bedre enn forgjengeren.


Forgjengeren klarte ihvertfall å inneholde mer enn 4 timer gameplay xD
  • 0
Tror jeg ikke er klar for spillåret 2012 enda (heldigvis er de tikke annonsert så mange interessante titler til nå). Har sykt mange spill jeg må få kommet meg igjennom.

Bare i desember har jeg kjøpt og fått 19 spill:

- The Legend of Zela: Skyward Sword (julegave).
- Super Mario 3D Land (julegave).
- Fallout: New Vegas (Steam salg).
- Fallout 3: GotY (Steam salg).
- Half-Life (Steam salg). *
- Half-Life 2 (Steam salg). *
- Half-Life 2: Episode 1 (Steam salg). *
- Half-Life 2: Episode 2 (Steam salg). *
- Prototype (Steam salg). *
- Renegade Ops (Steam salg). *
- Hard Reset (Steam salg). *
- Homefront (Steam salg).
- Limbo (Steam salg). *
- Nimbus (Steam salg).
- Batman: GotY (Steam salg).
- Rayman Origins (PSN salg). *
- The Sly Collection (regner det som en pakke med 3 spill, PSN salg). *

Ingen er runnet, de som har * er ikke en gang rørt.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Forgjengeren klarte ihvertfall å inneholde mer enn 4 timer gameplay xD


Heller fire herlige timer enn et par ekstra kjedelige. Killzone 2 ble litt for grått og trist og en smule kjedelig i lengden. Synes dessuten Killzone 3 har en ok lengde.

fantomena, alle vet at du kommer til å kjøre på med en gang 2012 starter, du klarer jo ikke å fullføre et spill før du kjøper tre nye. Sorry ass, men du har et problem. It't the truth.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Batman: Arkham City og har planer om å spille Dead Space også etterhvert Spiller også så klart Fifa 12 .
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Zyrocz:
Spillet leverer definitivt det beste OST i år. Musikken er bare pure gold.


Yeah! Det er en ekstra god grunn til å kjøpe CE.

Tar en pause fra den fabelaktige plattformmoroa, og fortsetter nå på min survivorgjennomspilling av Bioshock!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bytter mellom Battlefield 3, Sniper: Ghost Warrior og Midnight Club: Los Angeles på PS3.
  • 0
Spiller Skyrim akkurat nå. Men skal på Lan i morgen, så da blir det nok noen gode runder med Age of Empires II og andre Lan klassikere
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller Assassin's Creed: Revelations akkurat nå. Er på minne synkronisering 5.
  • 0
Deus ex: Human revolution. Fantastisk spill

Siterer dark samus nemesis:
Spiller Skyrim akkurat nå. Men skal på Lan i morgen, så da blir det nok noen gode runder med Age of Empires II og andre Lan klassikere

Age of empire er alltid en klassiker
Per aspera ad astra
  • 0
Spiller mest Star Wars: The Old Republic for tiden. Kommer vel til å vare en stund. Bortsett fra det har jeg begynt å spille gjennom Uncharted spillene igjen. Gud, jeg elsker OG hater disse spillene. Det er en rar følelse...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Bortsett fra det har jeg begynt å spille gjennom Uncharted spillene igjen. Gud, jeg elsker OG hater disse spillene. Det er en rar følelse...


Hva er det å hate med Uncharted?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller Half Life 2
  • 0
Skyrim og Limbo!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Predator:
Hva er det å hate med Uncharted?


Elsker: Gameplayet, kontrollen, actionen, alt utspiller seg perfekt og det gjør spillene til et av de mest gjennomførte spillene denne generasjonen. Jeg har det utrolig gøy når jeg spiller disse spillene fordi det er en neste prikkfritt design!

Hater: Nathan Drake er en sosiopatisk morder, historien er full av plotthull og de litt for mange tilfeldighetene.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
En stund så kommer jeg til å spille Fallout 3, Battlefield 3, og Gran Turismo 5.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Dead Space 2.

Jeg er lettskremt
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har startet på en ny gjennomgang av Killzone serien, kun de 2 nyeste spillene. Håper at Sony og Guerrilla Games kommer med en remake av det første spillet.
  • 0
Det har blitt litt Skyrim i dag og litt senere i kveld blir det selvsagt Battlefield 3 sammen med resten av gjengen i Trønderbataljonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Bernt Erik:
Det har blitt litt Skyrim i dag og litt senere i kveld blir det selvsagt Battlefield 3 sammen med resten av gjengen i Trønderbataljonen


Bare lurer, men vet du om TeamKillerHunters spiller battlefield 3 på PC? Altså klanen TKH. De er ganske gode på BF2 i hvertfall. Og norske
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Akkurat nå går det i disse spillene:

Super Mario 3D Land
God of War 3
Rayman Origins (PS3)
Batman: Arkham City (X360)
Batman: Arkham Asylum- GotY (PC)
Fallout 3- GotY (PC)
  • 0
Går i Gran Turismo 5 og Red Dead Redemption for tiden.
Utrolig bra spill
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Battlefield 3, Deus ex: HR og metro 2033
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!