Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Her går det i Zelda: Twilight Princess og Mass Effect 2.
  • 0
Skal snart starte på Naruto Ultimate Ninja Storm Generations.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Syndicate pc - Det er lidt kedeligt
A proud member of The Camel Toe Appreciation Society - TCTAS
  • 0
Kjøpte Saboteur igjen, så blir nok litt spilling idag.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Spiller det andre Sly-spillet, for øyeblikket. Morro!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Limbo (PC) of Zelda: Twlight Princess. Har kun 4 Wii spill. Så har bestemt emg for å bli ferdige med dem (Epic Mickey, Zelda: Skyward Sword, Zelda: Twiilight Princess og Super Mario Galaxy.
  • 0
Spider-Man Edge Of Time , Minecraft , Garry's Mod andre diverse spill noen gang men det går mest i dette.
"Doh!"
  • 0
Nå spilles det Ridge Racer Unbounded og jeg liker bilspillet godt Andre som spiller Ridge Racer Unbounded?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Nå spilles det Ridge Racer Unbounded og jeg liker bilspillet godt Andre som spiller Ridge Racer Unbounded?

Jeppers.
  • 0
Dark Souls.
Har kommet til Sen's Fortress.
Var uansett godt å bli ferdig med Blighttown, så man kunne få sett litt mer lys igjen.
Hei.
  • 0
Plukket opp Soul Calibur V igjen. Mest fordi det karakteren "Danpierre" fra PSP spillet Broken Destiny er tilgjengelig nå. Jeg trodde jeg skulle hate ham, men det viser seg at han er ganske gøyal å spille som.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
The First Templar

Kjedelig grafikk, klønete kontroller, så og si ingen mulighet til å utforske, story jeg ikke gidder å følge med på, dårlig stemmeskuespill, hundre karakterer som deler samme ansikt, kjedelig kampsystem, osv, osv, osv.

Men det er likevel helt grei underholdning på en sløv onsdagskveld hvor jeg knapt orker å holde øya oppe...
Nesten så det var verdt de 149kr det kostet.
  • 0
Akkurat nå spiller jeg RAGE (PC), Raskulls (X360), WipeOut HD (PS3) og Zelda: Skyward Sword. Har tonnevis med spill jeg må få runnet. Men fokuserer på 1 spill pr. maskin. Ellers driver jeg også med Ocarina of Time på 3DSen og Rayman Origins på Vitaen.
  • 0
Dark Souls.

Har fått litt hjelp så er nå kommet forbi Taurus Demonen
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har lånt meg L.A. Noire så får endelig testet det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Dark Souls
Demon's Souls
Super Street Fighter IV
Street Fighter x Tekken
Uncharted 3
SSX

etc. etc.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Spiller fortsatt Ridge racer Unbounded og liker spillet godt. Har noen av dere andre spilt spillet og hva synes dere?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Her går det i Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations

Veldig mye det samme som UNS2, men jeg elsket jo det så dette er ikke så negativt allikevel.
Just kill him with your awesome
  • 0
Holder da på med FFX... Sliter med siste boss. Utrolig dritt at man ikke kan save rett før den siste bossen sånn at man må gå igjennom endel først. Må også vurdere om jeg skal grinde litt først eller gjøre noen sidequests for å klare siste bossen. Spillet er bra, men merker at jeg er litt lei av random battles hele tiden.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Fortsatt Dark Souls.
Greide endelig å bekjempe Ornstein og Smough.
Hei.
  • 0
Siterer Babalu:
Fortsatt Dark Souls.
Greide endelig å bekjempe Ornstein og Smough.

Åhå, da er vi like langt Hvilken soul level er du i?
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Andrilza:
Åhå, da er vi like langt Hvilken soul level er du i?


Ah : ]
Nå er jeg vel level 71, warrior. Hva med deg selv? Og hva spiller du som? : ]
Hei.
  • 0
9th Company: Roots of Terror.

Et spill som jeg egentlig ikke hadde noen forventing til, men jeg ble meget posetivt overasket over. Bra historie og flott grafikk
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Babalu:
Nå er jeg vel level 71, warrior. Hva med deg selv? Og hva spiller du som? : ]

Pyromancer i level 89. Hvis du har tenkt å gå opp litt mer kan vi jo spille co-op
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Fallout1
Dante's inferno
Sly2
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!