Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


New Super Mario Bros. U
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har spilt det originale Deus Ex en times tid nå. Virker absolutt lovende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Måtte legge fra meg spillinga. Litt. Har nå faktisk begynt å se på The Lost, helt fra starten. Vil ha med meg dette eventyret av en serie!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Grallen:
Har spilt det originale Deus Ex en times tid nå. Virker absolutt lovende.


Forferdelig utdatert gameplay desverre.

Har gått mye i DOTA 2 i det siste.
  • 0
Spiller IPhone spill. Jeg trenger bedre ting å gjøre på kvelden.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Darksiders II

Har ikke kommet så veldig langt, men liker det jeg har fått servert hittil.
Hei.
  • 0
Blir litt Pokemon Pearl før jobb.
  • 0
Siterer Archana:
Ja, jeg begynte på dette spillet for en tid tilbake, men synes det var litt knotete. Og veeeldig kjedelig...


Jeg ser den, jeg ga opp, så for øyeblikket går det i det som jeg vil kalle er et av tidenes beste spill uansett mening: Persona 4 Golden. For deg som ikke har prøvd det, har du ingen anelse om hva du går glipp av!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Jeg ser den, jeg ga opp, så for øyeblikket går det i det som jeg vil kalle er et av tidenes beste spill uansett mening: Persona 4 Golden. For deg som ikke har prøvd det, har du ingen anelse om hva du går glipp av!


Har Persona 4 stående i hyllen, men har ikke spilt det enda...

Er igang med Persona 3 FES, men tok en pause etter en skikkelig økning i vanskelighetsgraden.

Spiller også FF13, MGS: Peace Walker HD, Silent Hill 3 og en rekke andre spill. Jeg er ikke så veldig flink til å spille ett spill om gangen...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
spillte Borderlands 2 for ca 1min siden.
med en kompis mens vi masset på Teamspeak.
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Går i Pokemon Pearl! Klart å hente inn de 3 timene jeg miste på lørdagsnatta. Noe som betyr at jeg endelig kan gjør fremskritt!
  • 0
Black Ops 2 Zombies med en kompis. Kjedelig, men i godt selskap er det ok.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
The Mighty Quest For Epic Loot time! Satan til avhengighetsdannende spill.
  • 0
Spiller Velocipede, et gratis sykkelspill. Overraskende moro. Eier i tillegg, litt så.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
Spiller Killing Floor alltids gøy å spille på Suicidal Eller Hell on Earth Difficulty og løpe solo når hele laget mitt dør. må være litt show off da
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Går mye i SSBB for tiden, flott å ha når man ikke kan spille online.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Darksiders 2
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Darksiders 2


Noe bra? Anbefaler du det?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
spiller litt Rainbow Six Vegas 2

mange gode minder fra Rainbow six serien ~
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Noe bra? Anbefaler du det?


Vet ikke helt, Har litt mixa følelser på det. Føler det er en blanding av Zelda og God of War. Kan si deg hva jeg syns når jeg er ferdig, men det er veldig bra så langt. Hvis jeg virkelig skal anbefale noe så må det bli Tomb Raider hvis du ikke har spilt det. Tomb Raider er helt amazing.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nå skal det gå i XCOM Enemy Unknown. Utrolig heftig turn based strategi. Elsker det så langt!
  • 0
Spiller Tomb Raider atm.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det går fortsatt i SimCity og Battlefield 3 for tiden selv om det har blitt Animal Crossing: New Leaf samt Mario Kart sammen med familien
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer Victorfinne arksiders 2

Noe bra? Anbefaler du det?


Subjektiv mening så er det mitt på treet, min mening har jeg postet hher:

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=12572&page
=91


(helt nederst på siden)

Laster ned Bioshock Infinte fra Steam igjen, fikk lyst å prøve mesterverket igjen...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Skal til å nyte XCOM Enemy Unkown. Har virkelig blitt hekta!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!