Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Går i Pokemon X nå. Er så herlig å spille det
  • 0
Da ble det Wind Waker HD.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Da ble det Wind Waker HD.


Godt valg.

Holder meg fortsatt til Skyrim.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fyrer opp The Stanley Parable.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Pokemon Y hele veien, baby!
Er 160 timer inn i spillet og 350 pokemon fanget, klarer ikke å legge fra meg spillet
  • 0
Nå skal det gå i Assassin's Creed IV: Black Flag! Gleder meg til å starte det opp nå!
  • 0
Siterer ElGamer:
Assassin's Creed IV: Black Flag


Kjenner misunnelsen er sånn relativt stor. Men skal klare å vente til PS4 kommer ut
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer ElGamer:Assassin's Creed IV: Black Flag

Kjenner misunnelsen er sånn relativt stor. Men skal klare å vente til PS4 kommer ut
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjenner misunnelsen er sånn relativt stor. Men skal klare å vente til PS4 kommer ut


Er det nå jeg skal begynne å snakke veldig varmt om hvor bra dette er, om hvordan de har forbedret de verste tingene fra 3rn og at det muligens kan vise seg å bli det beste spillet i serien?
  • 0
Siterer ElGamer:
Er det nå jeg skal begynne å snakke veldig varmt om hvor bra dette er, om hvordan de har forbedret de verste tingene fra 3rn og at det muligens kan vise seg å bli det beste spillet i serien?


Gjør det. Vil vite mer. Kjøper det i helgen.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer ElGamer:
Er det nå jeg skal begynne å snakke veldig varmt om hvor bra dette er, om hvordan de har forbedret de verste tingene fra 3rn og at det muligens kan vise seg å bli det beste spillet i serien?


Jeg klarer meg, men takk som byr Noe jeg gjerne vil vite, tho. Ser spillet pent ut? Hvordan er det sammenlignet med tidligere spill i serien? Så lenge du ikke røper noe relatert til historien, kan du godt fortelle om alt det andre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ElGamer:
Er det nå jeg skal begynne å snakke veldig varmt om hvor bra dette er, om hvordan de har forbedret de verste tingene fra 3rn og at det muligens kan vise seg å bli det beste spillet i serien?


Ja, det er meningen.

Continue...
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Kan meddele at Strategists fravær skyldes Rome: TW 2. Han har nå spilt det i nærmere 70 timer.
''eh'' - Link
  • 0
Spiller litt Animal Crossing: New Leaf for og få meg Halloween Candy og ellers så går det i Pokemon X.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Condemned: Criminal Origins

Ligger på Steam til 20 kroner nå.
''eh'' - Link
  • 0
For tiden har jeg gått tilbake til Skyrim på x360. Det er lenge siden jeg har spilt dette nå, og det var helt herlig å hoppe inn i denne nydelige verdenen igjen. Tenkte først å starte på nytt med en ny karakter, men jaggu ble jeg ikke opphengt i et par uferdige quests med karakteren min. Før jeg visste ordet av det så hadde jeg plutselig en haug med nye quests å gjøre også. Etter ca 100 timer med gameplay har jeg fortsatt masse å gjøre. Utrolig digg!
  • 0
Battlefield 4, mye bedre enn 3'ern
The D' is silent.
  • 0
Jeg har startet å spille Dark Souls igjen, etter å ha hatt noen uker med GTA V.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Da fortsetter jeg med Assassins Creed IV: Black Flag. Så kommer jeg med en blogg litt senere i dag om første inntrykket. Så vet dere hva jeg mener.
  • 0
I Am Alive. Tviler på at det blir noen stor opplevelse, men skal gi det en sjanse.
''eh'' - Link
  • 0
Silent Hill Downpour

Ganske tamt hittil. Får se om jeg gidder å fullføre det, eller om det bare ender opp i en stadig større bunke med "kunne like gjerne latt vær å kjøpe disse" spill.
  • 0
Assassin's Creed IV [4]: Black Flag!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Spiller GTA V en gang i blant. Liker det godt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Subject 17:
I Am Alive. Tviler på at det blir noen stor opplevelse, men skal gi det en sjanse.


Kult premiss, dårlig utførelse
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Går i en fin blanding av Assassins Creed IV og Plant vs Zombies 2.

Misliker sterkt den følelsen av at alt må kjøpes for penger i det nye PvsZ spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!