Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Fekk Ratchet & Clank: Nexus i dag, og har spelt det eit par timar no. Er verkjeleg herleg med eit klassisk Ratchet & Clank-spel.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da skal det gå litt i LoL, som jeg startet opp med over i går etter veldig mye god snakk fra en kompis. Liker det så langt!
  • 0
Siterer projecthammer:
Ico først og nå Okami virkelig spill etter min egen smak! Selv med alle "problemene" med Ico, var det noe helt unikt og vakkert.

Nå har jeg ikke fått spilt så mye på Okami, men det virker lovende..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
FM14!!
*MacGyver Theme*
  • 0
Mass Effect.

Liker det veldig godt til tross for at jeg spilte toeren først.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Nå går det i en blanding av LoL og Fallout New Vegas.
  • 0
Kombinerer knapper med Blazblue: Continuum Shift Extend til PS3. Det blir nok bare frem til fredag, så sant jeg får fatt i en PS4 på den lokale Elkjøp butikken. Men jeg tror det skal gå greit, med tanke på at jeg bor...ganske midt i ingenmannsland.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Slapper av med litt Fallout New Vegas, League of Legends og Pokemon X. Har fortjent det nå med en eksamen fullført.
  • 0
Super Mario 3D World, Final Fantasy IX og Battlefield 4. Lenge siden jeg har kost meg som nå.
''eh'' - Link
  • 0
Går akkurat nå mye i Resogun, Assasin's Creed IV: Black Flag (PS4), Tearaway, Super Mario 3D World og The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
  • 0
Nå skal jeg slappe av etter en lang jobbdag med litt Assassins Creed 4 Black Flag og League of Legends
  • 0
Siterer ElGamer:
League of Legends


Nickname pls?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Nickname pls?


ElGamer was taken so added Epic and ended up With EpicElGamer
  • 0
Til lista over må jeg legge til Prison Architect. Avhengighetsskapende sjarmtroll det der.
''eh'' - Link
  • 0
Starter dagen med litt League of Legends.
  • 0
Siterer ElGamer:
Starter dagen med litt League of Legends.


Ermahgerd ElGamurr. Du spiller jo på EU West...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Ermahgerd ElGamurr. Du spiller jo på EU West...


Yeah! Fordi det er der alle venna mine spiller.

Nå skal det gå litt i Fallout New Vegas.
  • 0
Vurderer å fortsette å spille Ni No Kuni. Har nesten glemt hvor bra det spillet er.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har ikke spilt noe skikkelig siden juni. Jeg har post-game depression. Så det suser.

Spiller GTA V en gang i blant, men aldri mer enn en time om gangen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Begynte på FFVII i går, men når jeg har tid til å fortsette med det, er jeg ikke helt sikker på. Grafikken er forsåvidt det jeg liker minst med spillet. Musikken og kampsystemet, er derimot ikke noe å klage på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Lasta ned Contrast .
Veldig fornøyd så langt. Takk til TK for tipset.
Har også brukt 40 gb på å laste ned det siste Killzone.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Nå skal det gå litt i LoL
  • 0
Trine 2 og Surgeon simulator kos
.
Siterer ElGamer:
Nå skal det gå litt i LoL

Hmm en stund siden jeg spilte det nå burde kanskje komme meg tilbake. Hvilken serv spiller du på?
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer sonic og link:
Begynte på FFVII i går, men når jeg har tid til å fortsette med det, er jeg ikke helt sikker på. Grafikken er forsåvidt det jeg liker minst med spillet. Musikken og kampsystemet, er derimot ikke noe å klage på.


Det tok lang tid for meg å bli vant til den utdaterte grafikken, men ble vant til den etterhvert og sjarmert i senk. Nå er det heller slik at jeg oppsøker spill med liknende grafikk. Kampsystemet er utrolig bra.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Eamic:
Hvilken serv spiller du på?


Spiller på Europa West.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!