Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer ElGamer:
Spiller på Europa West.

Kan adde meg om du vil heter Eamic på League også.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Noen nerds i klassen min tvang meg med på Lol. Faen meg autisme spill på sitt beste.
Rip Zyzz </3
  • 0
FF IX
''eh'' - Link
  • 0
Siterer DoItPhaggit:
Noen nerds i klassen min tvang meg med på Lol. Faen meg autisme spill på sitt beste.


Spillet er det få ting i veien med. Communityet er derimot komplett barnehage.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Eamic:
Kan adde meg om du vil heter Eamic på League også.


Will do!

Nå skal det gå i litt mer Deadpool før jeg tar fatt på litt mer øving til eksamen.
  • 0
Da skal det gå litt i BF4 utover kvelden.
''eh'' - Link
  • 0
Spelar Dust: An Elysian Tail no. Holy shit, musikken er fantastisk.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fant igjen en gammel save på Dark Cloud. Herregud for en legendarisk klassiker. #nostalgia overload
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Fant igjen en gammel save på Dark Cloud. Herregud for en legendarisk klassiker. #nostalgia overload

Spilte aldri Dark Cloud, men har mange minner med oppfølgeren Dark Chronicle. Fikk lyst til å ta det opp igjen nå.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Eamic:
Spilte aldri Dark Cloud, men har mange minner med oppfølgeren Dark Chronicle. Fikk lyst til å ta det opp igjen nå.


Dark Chronicle er nok hakket bedre på de fleste områder. Men originalen er likevel helt fantastisk!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Dark Chronicle er nok hakket bedre på de fleste områder. Men originalen er likevel helt fantastisk!

Kan tenke meg . Jeg møter sjeldent folk som har spilt Dark Cloud spillene noe som er trist. Burde vert spilt mer syns jeg.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Eamic:
Kan tenke meg. Jeg møter sjeldent folk som har spilt Dark Cloud spillene noe som er trist. Burde vert spilt mer syns jeg.


I agree. Klare kandidater på min RPG-favorittliste. Venter fremdeles på Dark Cloud 3...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
I agree. Klare kandidater på min RPG-favorittliste. Venter fremdeles på Dark Cloud 3.

Håper inderlig Dark Cloud 3 kommer ut til ps4 en dag i fremtiden, har ikke hørt mye snakk om det da . Kan bare drømme om hvordan de vil se ut til den tid
You got me on milk and alcohol
  • 0
For øyeblikket går det mest i Pokemon Y med et par timer Starcraft 2 innimellom.

Har i tillegg startet en ny save på Oblivion inspiriert av bloggserien på PCGamer hvor de spilte Skyrim uten å ha lovt til å angripe. Så nå spiller jeg Oblivion som en manipulativ High Elf som gjør det han må for å nå målene sine.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Nå går det litt i både Pokemon X og Fallout New Vegas.
  • 0
Spiller litt BF4 her og der. Venter noe grusomt på neste episode av Wolf Among Us og sesong 2 på Walking Dead... Telltale må være de verste produsentene i historien til å gi ut ting i tide.. Så det med første sesong og
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Da skal det gå i litt League of Legends med en kompis!
  • 0
Gran Turismo 6. Fikk Anniversary Edition i posten i dag, skamfett!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Skal feire at eksamen er over for nå med litt Fallout New Vegas
  • 0
Begynte på Dishonored-DLCen The Knife of Dunwall i dag.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tenkte jeg skulle game Payday 2 men gadd ikke å oppdatere så blir kødding med surgeon simulator istedet.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siden jeg har litt pause fra jobb nå, så skal det gå litt i Viscera Cleanup Detail Shadow Warrior Må teste ut nyervervelsen.
  • 0
Super Mario 3D World, Final Fantasy IX og Gran Turismo 5.
''eh'' - Link
  • 0
Akkurat nå spiller jeg LesMiserable, som den tosken han er. Dette spillet er meget lett å forstå (ekstremt simpelt egentlig).
  • 0
Akkurat nå spiller jeg dette fantastiske spillet kalt Once upon a Jeppzki. Det er helt legendarisk. Noen ganger liker jeg å la Jeppzki tro at han har egne tanker og følelser, før jeg leker gud og sender han ut i fortapelsen. Det er fun, fun, fun. Instabuy. GOTY-materiale.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!