Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Da skal jeg teste ut, Dragons Dogma Dark Arisen. Den lille tiden før jeg må tilbake på jobb.
  • 0
Fikk ACIV gratis med det nye skjermkortet mitt, så da måtte jeg jo teste det ut.

Mitt førsteinntrykk er litt negativt egentlig. Spillet er stappfullt av bugs, klatresystemet er fortsatt litt clunky, og jeg er fortsatt ikke noe særlig fornøyd med snikelementene. I tillegg virker det som om spillet er totalt blottet for particle effects. Ikke at det er så viktig, men spillet er liksom så pent ellers.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Skal starte opp med litt Assassins Creed IV igjen nå. Gått nesten 2 uker siden sist, så skal bli herlig å leke pirat igjen!
  • 0
Spiller stadig Minecraft på 360.
Ellers har jeg begynt på enda en gjennomspilling av Dark Souls, har ikke telling på hvor mange ganger jeg har rundet det nå.
Og et og annet spill fra samlingen, som jeg ikke har fullført enda.
  • 0
I tillegg til FF IX og 3D World spiller jeg for tiden Red Faction Guerilla.

Hva skjedde her egentlig? Eneren var et mesterverk, og kanskje mitt favorittspill til PS2. Har aldri blitt så skuffet over en oppfølger som med Red Faction 2.
''eh'' - Link
  • 0
Ooog Prison Architect som forøvrig gikk ad undas i dag da hele fengselet gjorde opprør etter en celleinspeksjon. Flere ble skutt, og en greide å stikke av Og jeg som hadde alle de gryna.
''eh'' - Link
  • 0
Red Faction Guerilla. Ble tatt litt på senga av dette spillet nå. Var solgt da jeg hørte stemmen til Capek.
''eh'' - Link
  • 0
Spiller Guacamelee! for tiden(me like). Innimellom går det også i War Thunder(overraskende morro), og Killzone: Shadow Fall(obligatorisk)..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Akkurat nå spiller jeg gjennom Red Dead Redemption! Neste spill på listen er The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
a new begginning
the legend of spyro
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Nettopp kommet hjem, så skal game litt Assassin's Creed IV: Black Flag.
  • 0
Fallout: New Vegas, men droppet det. Faaan så kjedelig!
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Fallout: New Vegas, men droppet det. Faaan så kjedelig!


My jimmies, they have become rustled
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Akres:
Fallout: New Vegas, men droppet det. Faaan så kjedelig!


Wtf
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Akres:
Fallout: New Vegas, men droppet det. Faaan så kjedelig!


wut
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Gjennomførte det 2 ganger på PS3 før eg gikk over til å spille det på Xbox 360. Altså etterhvert ble det bare kjedelig... Fallout er slettes ikke lik The Elder Scrolls (som er mye bedre).
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Gjennomførte det 2 ganger på PS3 før eg gikk over til å spille det på Xbox 360. Altså etterhvert ble det bare kjedelig...


Bitch pls! Gjennomførte det 5 ganger på Xbox 360 med mellom 60-80 per gjennomgang, nå spiller jeg igjennom på nytt med alle tilleggspakkene for å få den siste avslutningen jeg mangler, og det blir aldri kjedelig.

Siterer Akres:
Fallout er slettes ikke lik The Elder Scrolls (som er mye bedre).


Kanskje ikke så rart med tanke på settingen? Fallout = Livet etter atomutslettelsen, Elder Scrolls = Fantasy verdener. Blir så utrolig forskjellige ting, at de ikke kan sammenlignes. Og rent kvalitetsmessig overgår Fallout, The Elder Scrolls ganske lett, med unntak av Oblivion, som er et av de beste spillene laget.

Da skal det gå i litt League of Legends på PC, og litt Dragons Dogma på Xboxen.
  • 0
Siterer Akres:
Fallout er slettes ikke lik The Elder Scrolls (som er mye bedre).


Nå sier jeg meg enig med ElGamer, du kan egentlig ikke sammenligne disse spillene selv om deres sandbox verden er ganske lik i prinsippet. Men det er også en veldig subjektiv mening. Selv mener jeg Fallout serien er sterkere ettersom de spillene har en god historie og mange gode side oppdrag. Skyrim for eksempel har en av de døleste og kjedeligste hovedhistoriene i et spill jeg har spilt. Men det har noen få gull korn i blant alle de andre oppdragene. Jeg har selv ikke spilt ferdig noen av Fallout spillene enda, ettersom det kommer bestandig andre spill som trekker min oppmerksomhet. Men av det inntrykket jeg har fått, så har Fallout en stor ledelse for beste historie.

Akkurat nå varrierer jeg mellom P4 og PS Vita spill.
Persona 4 golden
Killzone Mercenary
Killzone Shadow Falls
Assassins Creed: Black Flags
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Akres:
Gjennomførte det 2 ganger på PS3 før eg gikk over til å spille det på Xbox 360. Altså etterhvert ble det bare kjedelig... Fallout er slettes ikke lik The Elder Scrolls (som er mye bedre).


Skaff det på PC og last ned noen solide mods i harcore mode, you bloody peasant!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Foreløpig er jeg midt i:
Final Fantasy XIII
Dishonored
Deadly Premonition
Crysis 3
Dark Souls DLC
Dead Space 3
Portal 2 co-op

Ganske mange baller i luften på en gang, men jeg liker å ha variasjon. En historie å fortsette på til hver en stemning.
  • 0
Akkurat nå varierer jeg mellom:
Ghosts
Fifa 14
WWE 2k14
The Cave
Gunslinger
Battlefield 4...

... Kanskje black flag. Har spillet, men har bare ikke prøvd det ennå.
The D' is silent.
  • 0
Skal gå litt i League of Legends nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Skal gå litt i League of Legends nå.


Jungle EpicElGamer in the fields tonight?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Jungle EpicElGamer in the fields tonight?


Yeah, that's how I roll!
  • 0
Det skal gå i Final Fantasy IX utover kvelden.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!