Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Plukket opp Odin Sphere igjen. Merker det var passe koselig å spille nå i adventstiden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Går i en blanding av Assassins Creed IV: Black Flag og League of Legends. Minst av det først nevnte siden en utrolig irriterende bug irriterer livet av meg.
  • 0
Nå har endelig ferien kommet, så da skal jeg game til krampa tar meg. Starter med ACIV: Black Flag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
PS4 kom i hus i dag, så har spilt en del Killzone: Shadow Fall, både online og singelplayer. Testa også ut Resogun og skal snart teste Contrast.

Om noen er hypp på å game litt Shadow Fall, så legg til sindreerpen på PSN.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nettopp fulført Killzone Shadow Fall og Lego Marvel Super Heroes så nå blir det ACIV: Black Flag fremover.

EDIT: Har forøverig skrevet anmeldelse av først nevnte: http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/8604/
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Final Fantast IX og en ny fil i Ninja Gaiden Sigma. Deilig utilgivende vanskelig.
''eh'' - Link
  • 0
Da skal det gå i en blanding av League of Legends og Assassin's Creed IV: Black Flag.
  • 0
Spiller Walking Dead for tiden. Tipper jeg plukker Okami opp igjen, i løpet av kvelden.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Spiller for øyeblikket Dragon's Crown sammen med brodern'. Veldig gøy, dessuten har det sammarbeidsmodus, fra sofaen. Perfekt i romjula.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Rundet av min første time med PS4 istad, kan ikke si annet enn at dette lover godt for fremtiden. Har kun Ghosts foreløpig, skal nok få skaffet meg spill som ACIV og Killzone i nærmeste fremtid.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Rundet av min første time med PS4 istad, kan ikke si annet enn at dette lover godt for fremtiden. Har kun Ghosts foreløpig, skal nok få skaffet meg spill som ACIV og Killzone i nærmeste fremtid.


ACIV! Funker godt på PS4.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spiller kun 1 spill per plattform, så det går i Sonic Lost World på Wii U, Killzone: Shadow Fall på PS4, Amnesia: A Machine for Pigs på PC, Zelda: A Link Between Worlds på 3DS og Tearaway på PS Vita.
  • 0
Spiller fortsatt bare Dragon's Crown. Jeg virkelig digger dette spillet så langt, brukte hele natten på det. Allerede sterk GOTY kandidat, men må vel få prøvd litt The Last Of Us før jeg gir noen mening om det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tok frem 3DSen igjen, bestemte meg for å runde Ocarina of Time 3D. Kom til sistebossen i dag, så runder det nok i natt eller i morgen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller Kirby's Epic Yarn på Wii nå! Utrolig bra
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
The legend of spyro a new beggining og etter det The legend of spyro dawn of the dragon.

har planer om å skaffe meg eternal night til wii noen som vet hvor den kan være?.
Den er el viktig del i min samling av spyro
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Herre gud hvor bra Assassins Creed IV er
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Det går i Fallout 3 på PS3 og Persona 3 på PSP nå i romjula.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Assassin's Creed IV (PS4)

Tilbrunget noen timer nå med Edward Kenway i Karibien, og jeg er positivt overrasket. Definitvt startet bedre og mer underholdende enn den underhvelmende forgjengeren. Jeg gleder meg til å utforske mer. Men jeg synes fremdeles alt som foregår i moderne tid i disse spillene er virkelig helt fantastisk poengløst, og er så kjipt å spille at jeg har lyst til å avslute. Hva i huleste er poenget med det, bortsett fra å fortelle en unødvendig og høyst uinteressant historie om DNA-research og drit? Jeg vil spille som Edward, ikke som en anonym random i førsteperson. Heldigvis vitner dette om et mindre fokus på akkurat disse sekvensene da, som er bra - jeg vil ikke oppleve parkour-hopping med Desmond igjen. Ugh.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Wow, den dårlige pc-en min drar Call of Duty: Modern Warfare 2. Så da blir det å ta en ny runde med Special Ops. Ellers skal jeg bruke litt tid på Gone Home, og bruke mest tid på Ni No Kuni.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Diverse indie games på Xbox, pc og ipad. Dark Souls før ørtende gang.
Også har jeg spilt litt Disney Infinity med lillebror. Norske stemmer
  • 0
Assassin's Creed IV: Black Flag. Er veldig positivt overrasket så langt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Går omsider løs på Ni No Kuni, etter Ps3 har brukt en evighet på å laste ned og innstallere det.
  • 0
Da er The Elder Scrolls V: Skyrim blitt startet opp! Tid for litt skikkelig julegaming!
  • 0
Siterer AndyLonn:
Herre gud hvor bra Assassins Creed IV er
Bra, gleder meg ennda mer nå til å sette meg ned å game black flag!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!