Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Har pakket opp X-Box'en fra Spillexpo og begynt så smått på Tales of Vesperia. Allerede overbevist om at jeg kommer til å elske det spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Don't Starve på PS4. Er kult å bare bli kastet ut i en verden, og finne ut hvordan man gjør ting sjæl.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Går i noen skikkelig heftige runder med League of Legends nå. Har virkelig funnet en god rytme og startet en god win-streak. Noe som føles aldeles herlig!
  • 0
Assassin's Creed: Revelations
Rainbow Mushroom
  • 0
Eg spelar Fire Emblem
  • 0
Skal begynne på Skyrim på Xbox 360.
Rainbow Mushroom
  • 0
Pokemon Y på 3DS
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Call of Juarez: Gunslinger
Rainbow Mushroom
  • 0
Går i Pokemon X her nå.
  • 0
skal spille igjennom del nummer to av resident evil 2 i kveld. Ellers så spiller jeg litt super mario sunshine når jeg ikke har noe annet å gjøre.
  • 0
Spiller litt Rage nå på PlayStation 3!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nå skal det gå i litt League of Legends med en kompis. Skal bli heftig.
  • 0
Koser meg med Xenoblade Chronicles! Utrolig bra spill!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Koser meg med Xenoblade Chronicles! Utrolig bra spill!


Vctr <3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Xenoblade Chronicles

Først må jeg innrømme at jeg ikke forstod helt hva som skjedde selv om handlingen er nok så simpel egentlig. Litt overveldene, sånn er det alltid når man begynner på en JRPG! Vanskelig å lære seg navn og sånn i begynnelsen, men jeg kunne to av dem. Hovedpersonen og en venn av ham ved navn Dunban (som er kul som fy). Jeg har begynte å forstå mer nå, og kan ikke se annet en at dette spillet er kommer til å skyte til tops på listen min over beste spill jeg har spilt. Jeg skal ikke si noe sikkert, men det er faktisk ganske så sant. Gleder meg til å få spilt mer, og koser meg hvert sekund av reisen!!!! Har ikke spilt så mye ca. 4 timer, men alikavel føler jeg meg som en del av gjengen i spillet!! Love it!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Flott å se flere som setter pris på Xenoblade. Alltid flott når et ukjent spill får den oppmerksomhet det fortjener.

Selv holder jeg på med Bravely Default, som er det siste spillet fra 2013 som jeg har planer om å fullføre. Er en grunn til at jeg ikke har skrevet noen GOTY blogg enda.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Flott å se flere som setter pris på Xenoblade. Alltid flott når et ukjent spill får den oppmerksomhet det fortjener.


<3 <3

Siterer sonic og link:
Er en grunn til at jeg ikke har skrevet noen GOTY blogg enda.


Looking forward to that!

-----------------------------------------------------------------------------

Jeg for min del satte igjen alle konsollene hjemme, så jeg har knapt noen verdens ting å spille på. #Misery.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Her går det i den fine blandingen av Pokemon X og League Of Legends.
  • 0
Jeg spiller spillet som er omtalt som det beste av alle JRPGS! Nemlig Xenoblade Chronicles. Har nok 60-70 timer med underholdning. En veldig gripende historie om en vennegjeng som er ute etter hevn! (kort fortalt)

Musikken er fantastisk btw! Merk dere det!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Spiller Dragon Age II for øyeblikket. Får se hvor lenge det varer...
  • 0
Her går det i League of Legends. Blir en runde til før jeg tar kvelden.
  • 0
Fallout: New Vegas og Path of Exile. Sistnevnte anbefales på det varmeste, helt gratis!
  • 0
Dynasty warriors 8, pokemon Y og litt små rester fra gears of war judgement.

Det blir vell litt andre ting så snart jeg er ferdig med dem.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
League of legends og Battlefield 4 =)
Hæ?
  • 0
Payday 2, Minecraft og GTA 5.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!