Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Ti timer inni Xenoblade nå!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
91 timer inni Dark souls nå!
The D' is silent.
  • 0
Går i Pokemon X og de nå 115 timene jeg har spilt det. Går da i hovedsak i spesial breeding, trening og Shiny hunting. Har så langt i dag hatt veldig gode resultater!
  • 0
Har kommet 7 timer ut i The Last of Us.
  • 0
Snake Eater, helt klart det beste i serien.
We managed to avoid drowning!
  • 0
Tomb Raider til PS4. Første gangen jeg spiller det, er mektig imponert så langt!
  • 0
Spiller for tiden slutten på SM3DW, samt en god del indie spill. Nå kommer jo Donkey Kong snart, men før da håper jeg på å få lånt meg Metroid Prime Trilogien og runde den!
  • 0
Går i League of Legends og Kingdom of Amalur: Reckoning for øyeblikket.
  • 0
Fikk Metro: Last Light gratis via PS +. Utrolig appellerende og flott, kom endelig tilbake i spill-humør. Det jeg liker utrolig godt med det er at man er mye med andre karakterer i mange seksjoner, elsker det.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Metal Gear Rising: Revengance. Det er godt å se at Platinum Games ikke har spart på kruttet. Også spiller jeg Pokemon Y da, selvsagt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skifter mellom Tomb Raider på PS4 og Forza 5 på Xbone.
Imponert over begge spillene, både ser bra ut og moro å spille.
  • 0
Fikk endelig startet på Assassin's Creed IV: Black Flag på fredag. Har holdt meg siden spillet kom ut mot slutten av Oktober i fjor, siden jeg skulle ha det til PS4. Nå som jeg har begge deler, kan jeg strengt tatt si at å utsette å kåre noe GOTY, ikke var dumt. Har fortsatt til gode å prøve The Last of Us, men sannelig skal det noe til for å slå dette for min del.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fullførte akkurat A Link Between Worlds på Hero mode. Tidenes best spill på nintendo 3DS etter min mening.
Skal Spille igjennom Resident Evil 3 på onsdag, og i mellomtiden så blir det vel litt Diablo 3.
  • 0
Jeg har begynt å spille Vampire The Maquerade - Redemption idag. Skikkelig fancy!
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Etter en nokså lang dag, skal det bli godt med noen timer i Tales of Vesperia ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Blir litt Pokemon X gaming før jeg må øve til prøve. Men trenger et par minutter til med frihet.
  • 0
Prøvde ut Outlast til PS4 istad. Dette var sinnsykt skummelt... kom ikke langt heller før jeg måtte legge fra meg kontrolleren. Er det noen andre som har spilt eller spiller det nå?
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Prøvde ut Outlast til PS4 istad. Dette var sinnsykt skummelt... kom ikke langt heller før jeg måtte legge fra meg kontrolleren. Er det noen andre som har spilt eller spiller det nå?


Vurderer å laste det ned. Tar det mye plass?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer Arctic_Oni røvde ut Outlast til PS4 istad. Dette var sinnsykt skummelt... kom ikke langt heller før jeg måtte legge fra meg kontrolleren. Er det noen andre som har spilt eller spiller det nå?

Vurderer å laste det ned. Tar det mye plass?


Tar rundt 4-5 GB. Verdt å prøve!
  • 0
Outlast er et bra skrekkspill, verdt å spille igjennom
Jeg brukte 5 timer, så er verdt all tiden!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Tar rundt 4-5 GB. Verdt å prøve!
Siterer Finalfantasyfrelst:
Outlast er et bra skrekkspill, verdt å spille igjennom
Jeg brukte 5 timer, så er verdt all tiden!


Nice. Kan alltids laste det ned, og slette det når jeg er ferdig eller noe.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Begynt å spille Skyrim på Xbox 360. Gjennomførte det 2 ganger (viss eg ikke tar feil) på PS3. Fantastisk spill uten like.
Rainbow Mushroom
  • 0
Battlefield 4 (pc)
  • 0
Flappy Bird (Android)... Spillet kan reise til heeeel.....
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Outlast på PS4. Sykt skummelt. Kommer ikke til å sove godt i natt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!