Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Prøvde Payday2 i går. Var ikke så verst.
Rainbow Mushroom
  • 0
Holder på med å gjennomføre Call of Duty: Ghosts på veteran
Rainbow Mushroom
  • 0
Rayman legends på ps4 mens jeg venter på unity. Fantastisk bra laget. Moderne men samtidig ett snev av det klassiske rayman.

I tillegg er jeg innom walking dead season 1 . Kjøpt begge sesongene på ps4.
  • 0
Spiller litt Amnesia med samboeren. Går litt i Torchlight 2 og Battlefield 3/4 i tillegg.

Det eneste jeg virkelig har å utsette på Torchlight er at historien og oppdragene er så utrolig uinteressante. Og da mener jeg utrolig! og da mener jeg uinteressant!
''eh'' - Link
  • 0
Har spilt en del The Binding of Isaac: Rebirth de siste dagene. Veldig, veldig bra spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har funnet frem Oblivion igjen. Bare en kort pause for å se Nytt på nytt, så vender jeg tilbake igjen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Spiller Far Cry 3 igjen, og det er faen steike meg et av de mest givende spillene jeg har spilt. Alle kreative valg er nøye gjennomtenkt og fungerer utmerket. Spillet fortjener - etter min mening - absolutt toppkarakter.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Går i AC: Unity. Forsåvidt gøy, men usikker på hvor mye jeg bryr meg om Co-op delen i det hele tatt. Nå har jeg ikke fått prøvd noe særlig av den enda, men tror neppe den vil bli tatt mye i bruk. Liker ikke at man bare kan låse opp noen ting ved å spille co-op. Synes man burde hatt alternativ om en singleplayer metode også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Veksler mellom Warlords of Draenor og AC: Unity. Wow serverne er fremdeles ganske på tur, så jeg går mye frem og tilbake
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gjennførte prologen i Far Cry 4 (som forøvrig er mye svakere enn 3'erns) og Ubisoft kaster en installasjons-skjerm på meg.. Wtf? Aldri opplevd noe lignende i hele mitt liv over de 100+ spilla jeg har spilt på Sonys konsoller.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Spilte Far Cry 4 i 2 timer. Digger det så langt! Kyrat er vakkert.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Er 15+ timer i Far Cry 4 og jeg lurer på hvor i helvete Pagan Min er! Det har kanskje vært to-tre scener med han til nå + noen radiomeldinger jeg føler bare er filler fra utviklerens side.. Synd, fordi han er så jævlig bra når han er på skjermen. Ellers er det alarmerende likt 3'ern som er jo positivt fordi det er gøy men det er jo samma gamle. Å ri på elefanter, dog, er så utrolig morsomt. Koste meg skikkelig et oppdrag jeg bare ramma en haug soldater med elefanten mens jeg satt på toppen med en granatkaster.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Er 15+ timer i Far Cry 4 og jeg lurer på hvor i helvete Pagan Min er! Det har kanskje vært to-tre scener med han til nå + noen radiomeldinger jeg føler bare er filler fra utviklerens side.. Synd, fordi han er så jævlig bra når han er på skjermen. Ellers er det alarmerende likt 3'ern som er jo positivt fordi det er gøy men det er jo samma gamle. Å ri på elefanter, dog, er så utrolig morsomt. Koste meg skikkelig et oppdrag jeg bare ramma en haug soldater med elefanten mens jeg satt på toppen med en granatkaster.


What? Jeg har gjort det meste i spillet man kan gjøre + alle missions på 12t.
The D' is silent.
  • 0
Multiplayer på Call of Duty: Advanced Warfare.
Rainbow Mushroom
  • 0
Det går kun i Dragon Age 3 Inquisition nå,har tilbragt altfor mange timer med dette spillet nå,absolutt verdt pengene!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Har nerda Pokemon: Alpha Sapphire i dag. Kjenner at nostalgien og barndomsminnene bare strømmer på.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Snart ferdig med Bioshock Infinite. Bedre sent enn aldri. Det har vært en veldig spennende reise så langt, men jeg frykter at slutten ikke tilfredsstiller. Uansett er det et snasent spill.

Siterer Grallen:
Har nerda Pokemon: Alpha Sapphire i dag. Kjenner at nostalgien og barndomsminnene bare strømmer på.

Du har fått det noen dager for tidlig ja heldiggrisen. Jeg kommer til skaffe med Omega Ruby på fredag sammen med Smash Wii U. Det blir en god dag.
  • 0
Siterer Jurginator:
Snart ferdig med Bioshock Infinite. Bedre sent enn aldri. Det har vært en veldig spennende reise så langt, men jeg frykter at slutten ikke tilfredsstiller.


Slutten er et like bra, om ikke bedre mesterverk enn Bioshock 1. Ikke noe å frykte her
The D' is silent.
  • 0
Spiller enormt mye Skyrim for tiden, trodde jeg hadde gjort alt som kunne gjøres for tre år siden, men jeg finner stadig noe nytt.
Prøvde meg også på 360 utgaven av Dragon Age Inquisition, men det har så mye bugs og absurde loadingtider at det sjelden frister å fortsette.
Blir nok ikke fullført før jeg har en Xbox One i hus og kan spille en mer gjennomført versjon av spillet.
  • 0
The Walking Dead, første sesong. Episode 1 var gratis på PS Store, og jeg var så grepet da det stod "To be continued" på skjermen at jeg kjøpte season pass umiddelbart. Fire episoder igjen, jeg er utrolig spent.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
GTA V på ps4. Setter pris på min dårlige hukommelse. Husker bare bruddstykker fra forrige gjennomspilling for et drøyt år siden.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Predator:
The Walking Dead, første sesong. Episode 1 var gratis på PS Store, og jeg var så grepet da det stod "To be continued" på skjermen at jeg kjøpte season pass umiddelbart. Fire episoder igjen, jeg er utrolig spent.


A little late to the party? Kjøpte sesong 1 på PS4 idag siden det var for snaue 80 spenn. Gleder meg til å spille den igjen, er jo noen år siden jeg fullførte første gang gråtende. Pluss at jeg gleder meg til å slippe framerate-droppet.

Kjøpte og The Evil Within for halv pris under Black Friday-salget. Kjenner at det ikke er min type spill siden jeg aldri har hatt et rent horror-spill før. Satt med hjertet i halsen etter ti minutter haha
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Spiller mest far cry 4
You are being watched_
  • 0
Spiller Starhawk i fraværet av smash bros. Kjempegøy og fortsatt med en del som spiller online.
  • 0
Siterer Cherno:
A little late to the party?


Most def. Var skeptisk til gameplayet på forkant, så holdt meg unna et kjøp. Men gratis episode 1 var katalysten til at jeg kom meg til festen likevel - noe sent.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!