Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer dark samus nemesis:
Det er litt gøy hvordan Skyrim klarer å føles nytt og gøyalt så mange ganger. Gir det ofte en pause på seks måneder før jeg kommer tilbake. Selvfølgelig kan ingenting slå følelsen man får den første gangen, men det er alltid gøy å traske rundt i Skyrim


Siterer albaga:
Vurdere å gjøre akkurat det samme du beskriver. Liker spesielt å spille det om vinteren, passer bare så bra. Får meg til å tenke på denne heftige musikken når jeg går rundt Skyrim:


Skyrim et av spillene jeg skulle ønske jeg bare kunne få slettet fra minnet, for så å gjenoppleve alt på nytt.

Spiller selv Ori and the Blind Forest. Meget flott spill, men ikke helt optimalt med mus og tastatur for min del...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Skyrim et av spillene jeg skulle ønske jeg bare kunne få slettet fra minnet, for så å gjenoppleve alt på nytt.


True. Dessverre er det vanskelig å slette de minnene der.

Her går det i League of Legends. Siden jeg ikke helt klarer å bestemme meg for noe annet å spille...
  • 0
Har startet opp South Park: The Stick of Truth på PC nå. Har hatt lyst til å spille det lenge, men har aldri gjort det. Fant ut at nå var en fin tid å gjøre dette på. Er en veldig stor SP fan.
  • 0
Smash Wii U og Ninja Gaiden 3: Razor's Edge
''eh'' - Link
  • 0
Nå skal det bli et nytt hopp inn i Harran og Dying Light.
  • 0
Startet en online save på FM15 med et par kompiser.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er for tiden ikke hjemme, befinner meg på et relativt gudsforlatt sted hvor det ikke bor så altfor mange mennesker. Og her i huset er det selvsagt ikke internett, måtte faktisk snike meg inn på naboen sitt Wi-Fi. Mistet motivasjonen til å spille noe som helst online ettersom laggen ble intens. Såååå.. Jeg var lur nok til å ta med meg 3DS'n, så nå sitter jeg å koser meg med Bravely Default!
... Til den som lurer, produsert av Square Enix. Samme som lager Final Fantasy.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Skal fullføre South Park: The Stick of Truth
  • 0
Donkey Kong Country: Tropical Freeze!
Det er morsomt fordi det faktisk er vanskelig
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Donkey Kong Country: Tropical Freeze!
Det er morsomt fordi det faktisk er vanskelig

Donkey Kong har alltid hatt et litt høyere intensitetsnivå enn andre plattformere.
Husker da jeg rundet originalen på Snes ( Tror i hvertfall det var originalen ) For ufattelig mange år siden. Du vil ikke tro hvor stolt jeg ble hehe
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Spiller en del Battlefield: Hardline og kan ikke si det er noen høydare.. Var uenig i det at folk sa at det burde mer være en DLC tidligere, men etter å ha spilt det må jeg nesten si meg enig. BF4-pakkene hadde omtrent like mye innhold. Kødder ikke når jeg sier det kanskje er fem-seks baner der to av dem er dritkjedelige. De fleste gamemodene ikke passer ikke i det hele tatt pga banene er for store og lite tilpasset til at pacingen er tilstede. Det er og kanskje fire våpen pr klasse og våpnene skifter når man er på de forskjellige lagene. Det irriterte meg noe jævlig først, men utvikleren skjønte vel at de har lite å by på så de måtte gjøre det så begrenset. Man kan forøvrig få et våpen på begge sider om man når 1250 kills med det (lol). De er tre nye gamemodes som er ganske bra, men Hotwire passer kun noen steder og det er boosting deluxe. Likevel er det gøy. Har det kjempegøy selv om røver og politi-konseptet hadde bedre passet en ny serie enn Battlefield. Serverne kjører fantastisk. På PS4 har jeg ikke opplevd en eneste lagspike eller å bli kasta ut i en haug av glitcher. Godt de utsatte den.

Singeplayer er kanskje interessant om du aldri har sett en eneste tv-serie eller film om politi. Singleplayeren tar og heeeeeelt av som gjør politi-scenarioet mer idiotisk enn de syke sekvensene CoD kastet en ut i. Ellers er det klisjèfylt til randen. Og hvem i helvete strukturerer spillet sitt som et tv-program med episoder der man får en recap på starten av hver episode og en "next time on.." på slutten av hver eneste. Wtf? Sist jeg spilte et spill med slik inndeling var Alone in the Dark..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Spiller en del Battlefield: Hardline og kan ikke si det er noen høydare.. Var uenig i det at folk sa at det burde mer være en DLC tidligere, men etter å ha spilt det må jeg nesten si meg enig.

Det ante meg. Jeg fikk aldri lyst på Hardline, fordi jeg fryktet det du bekrefter.
Jeg liker ikke helt retningen BF har tatt med de siste spillene. Spillene ser penere ut, men er langt ifra bedre. På mange måter synes jeg de egentlig bare blir dårligere. De har i hvert fall virkelig klart å få meg til å se vekk i fra serien. En serie jeg tidligere har vært en stor fan av. Meeen, det kan hende jeg bare har blitt litt mett på skytespill.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg liker ikke helt retningen BF har tatt med de siste spillene. Spillene ser penere ut, men er langt ifra bedre. På mange måter synes jeg de egentlig bare blir dårligere. De har i hvert fall virkelig klart å få meg til å se vekk i fra serien. En serie jeg tidligere har vært en stor fan av. Meeen, det kan hende jeg bare har blitt litt mett på skytespill.


Det som er rart her er at grafikken ser nedgradert ut.. Kjører kun 900p på Ps4...? Hva faen feiler det dem? Systemet er mer enn kompitabelt nok til å kjøre full 1080
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Har spilt en del Bloodborne de siste dagene. Lever opp til hypen for min del, iallefall.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller Bloodborne.
Har egentlig vært litt spill-lei i det siste, men nå har jeg kommet i riktig stemning.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Grallen:
Har spilt en del Bloodborne de siste dagene. Lever opp til hypen for min del, iallefall.


Hvor vanskelig er det egentlig? Vurderer litt å kjøpe det selv, men likte ikke hvor vanskelig, eller rettere sagt utilgivelig Demon Souls var, så jeg er fortsatt litt skeptisk. Er det like utigivelig i Bloodborne? Mister man noen type fremgang når man dør?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvor vanskelig er det egentlig?


Etter min mening så er kampene imellom bossene noe lettere enn i Demon's/Dark Souls, men bossene er noe vanskeligere. De er mye mer aggresive.

Siterer dark samus nemesis:
Er det like utigivelig i Bloodborne? Mister man noen type fremgang når man dør?


Nesten. Du mister fortsall all valuta når du dør, og fiendene respawner fortsatt. Men du mister ikke halve HP'en.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Etter min mening så er kampene imellom bossene noe lettere enn i Demon's/Dark Souls, men bossene er noe vanskeligere. De er mye mer aggresive.


Vel, bosser som gir en utfordring er noe jeg liker, så det høres bra ut.

Siterer Grallen:
Nesten. Du mister fortsall all valuta når du dør, og fiendene respawner fortsatt. Men du mister ikke halve HP'en.


Ech. Må vel manne meg opp før eller siden. Har et gavekort på Elkjøp som klør etter å bli brukt
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat nå spiller jeg Portal 2.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Spiller for øyeblikket litt Hearthstone!
  • 0
Går fortiden i League Of Legends. Må utnytte URF moden for alt den er verdt nå når den er her.
  • 0
Spiller for tiden The Sims 4 Get To Work.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Gått veldig mye i FTL: Faster Than Light i dag. Jo mer jeg spiller det, jo mer digger jeg det. Men samtidig så sabla vanskelig!
  • 0
Boxboy og Azure Striker Gunvolt (ventet altfor lenge på at sistenevnte skal komme til Europa...) til 3DS og Shantae and the Pirate's Curse til Wii U.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Plukket opp South Park: Stick of Truth for en hundrings på PSN. Plukket det aldri opp pga jeg aldri har falt for turn-based combat (utenom Pokemon), men gud bedre så gøy det er. Som å være i en sesong av serien.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!