Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Tenkte å starte dagen med litt League of Legends. Så får en se hva dagen tilbyr av spillglede etter hvert.
  • 0
Holder på å fullføre en del quest på Fallout 3.
  • 0
Har gått litt i Bloodborne og Senran Kagura i det siste...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har kost meg en del med Batman: Arkham Knight.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal begynne å spille litt Mirror's Edge.
Rainbow Mushroom
  • 0
Etter en drøy måned pause fra The Witcher 3 (skjønner ikke at det har gått an...), så har jeg begynt igjen og kastet meg inn i dette herlige spillet. Så adjø sosialt liv, nok en gang.
  • 0
Går i en fin blanding av The Witcher 3 og League of Legends.
  • 0
Titanfall på Xbox One.
Rainbow Mushroom
  • 0
Donkey Kong 64 og Smash 4.
''eh'' - Link
  • 0
Castlevania: Symphony of the Night. Det har holdt seg veldig bra til å være så gammelt, jeg koser meg, iallefall. Spillet har også trolig verdens kuleste walkcycle-animasjon.

Trophyhunter litt i Sly 4 ved siden av.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Går for det meste i en god del med League of Legends, som fungerer fint som litt nå og da spill. Mens det nå skal games The Witcher 3 for fullt, siden jeg virkelig føler at jeg må snart klare å få gjennomført det.
  • 0
Varierer litt for min del. Skal prøve å bli ferdig med Sly spillene (er i gang med nr. 3 nå) og ellers så tilbringer jeg noen timer her og der i A Realm Reborn, eller spiller på en onlinesave på FM15 med et par kompiser. Noen nye spill før Phantom Pain blir det nok neppe.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Akkurat nå spiller jeg det skremmende grøsserspillet Kholat og her finner du noen klipp fra spillingen min på Youtube-kanalen min -> Gammerns Gamerkanal -> https://www.youtube.com/channel/UCa0C97v0AfF03WUmSRlc9aA
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sleeping Dogs: Definitive Edition på Xbox One. Begynte i dag, og elsker det.
Rainbow Mushroom
Spiller nå MK X og InFamous Second Son
You are being watched_
For tiden går det mye i Middle-earth: Shadow of Mordor. Et herlig spill og hvor jeg legger opp gameplay videoer på Gammerns Gamerkanal
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Akkurat nå spilles Forza Horizon 2 på Pc. Herlig
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tatt en pause fra The Witcher 3, så da blir det MGS: Ground Zero og endelig finne ut om jeg er veldig gira på Phantom Pain eller ikke.
  • 0
Jeg begynner med Child of Light nå straks. Kjøpte det i januar, så er kanskje på tide?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Batman: Arkham Knight for øyeblikket. Dæven så spennende når først historien begynner å ta fart!
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
Gjennomførte nettopp MGS V: Ground Zeroes, så nå skal det gå litt i League of Legends.
  • 0
Spiller to spill faktisk, Dust: An Elysian Tail og Guacamelee! Sistnevnte er jeg snart ferdig med.
  • 0
Faktisk har jeg spilt både Euro Truck Simulator 2 og Far Cry 4 Herlige spill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Rare Replay collection
Hadde mange av spillene fra før, men det er greit å ha de samlet på et sted.
Fantastisk mye underholdning, for en veldig ålreit pris.
  • 0
Kommer nok først og fremst til å fullføre Sly Cooper: Thieves in Time. Etter det får vi se.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!