Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


The Phantom Pain, selvfølgelig.. Er det noe annet en skal spille?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Begynte på Metal Gear Solid 1 fordi det er på tide å prøve denne serien. Har likt de første 6 timene godt, selv om den lange trappa med alle fiendene var jævlig frustrerende. Skjønner hvorfor folk digger dette spillet.
MGS1 er ferdig, så nå har jeg begynt på MGS2 HD. Gøy å se alle forbedringer som er gjort fra enern. Jeg nyter spillet, men jeg må innrømme at jeg er latterlig dårlig. Generelt lite erfaring fra stealth-spill og vaktene finner meg hele tida. Noe jeg virkelig setter pris på i disse spillene er at du har full frihet til å velge hvordan du skal komme deg til destinasjonen.

Ellers går det mye i Rocket League og Super Mario Maker.
Dead space 3 hardcore mode. Dritt å starte helt på nytt pga en liten tabbe.
  • 0
Begynner å nærme meg slutten på Metal Gear Solid 4. Storyen er litt her og der. Noen ganger føles det litt ut som fan fiction fordi nesten alle karakterene fra tidligere spill dukker opp på et eller annet tidspunkt. Det blir litt vel mye informasjon som blir dyttet opp i trynet ditt og hvis jeg ikke hadde spilt de tidligere MGS-spillene hadde jeg ikke hatt peiling på hva som skjer. Når det er sagt er jeg spent på hva som kommer til å skje videre og gameplayet har bare blitt bedre.
Siterer Jurginator:
slutten på Metal Gear Solid 4


Slutten og epilogen er rent gull i videospillform. Gled deg
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Slutten og epilogen er rent gull i videospillform

Det må jeg si meg enig i. Episke greier. Spoiler:Men er det noen som faktisk forblir døde i denne serien? Jesus christ man må tydeligsvis drepe noen hundrevis av ganger før de endelig slutter å dukke opp "surprise du drepte ikke meg, men klonen/tvillingen/dobbeltgjengeren min

Jeg allerede noen timer inn i Metal Gear Solid: Peace Walker. Jeg liker denne tidsperioden bedre. Ingen fan av oppdragstrukturen, men det var et håndholdt spill så jeg skjønner godt hvorfor de gjorde det sånn. Base-greiene er ganske kult.
  • 0
Spiller for øyeblikket Persona 4 og Just Dance 5
  • 0
Spiller for tiden GTA V på Xbox One.
Rainbow Mushroom
  • 0
Fått startet opp igjen med MGSV:TPP igjen etter en lengere pause. Noe som trengs for føler virkelig at jeg må gire opp for å bli ferdig.
  • 0
Veksler mellom Tales of Zestiria og Assassin's Creed Syndicate her. Positivt inntrykk av begge så langt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Går i all hovedsak i Assassin's Creed Syndicate. Liker det godt så langt, bedre enn Unity allerede. Selv om det strengt tatt ikke skulle så mye til for å oppnå det. Historien i nåtiden er helt på trynet, though.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Holder på med Assassin's Creed: Syndicate og Guitar Hero Live, neste uke blir det og fortsette med Halo Master Chief Collection igjen
  • 0
Spiller Mass Effect trilogien, er på Mass Effect 2 nu. Deilig spill!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Destiny: The taken king og GTA V Online.
... Prøver bare å få tiden til å gå, fallout 4 er så nærme! <3
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
... Prøver bare å få tiden til å gå, fallout 4 er så nærme! <3


Sjæææææl..
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Nå som jeg er helt ferdig med MGSV: The Phantom Pain, har jeg trukket frem The Witcher 3 igjen.

Spiller også litt MGS4 og Assassin's Creed: Rogue.
Let the voice of love take you higher
  • 0
I påvente av Fallout 4, så går det i modding og gaming av Fallout New Vegas. Alt for å få litt Fallout feel i kroppen før det braker løs.
Witcher 3. Har et urealistisk mål om å fullføre Før Fallout 4 kommer...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Går i The Old Republic og Assassin's Creed Syndicate for tiden. Syndicate er et av de beste spillene siden Ezio-trilogien etter min mening. Jeg likte Unity, men syns Syndicate er et mer engasjerende spill. Likte også Assassin's Creed III, men syns Connor var litt kjedelig. En indiansk assassin hadde mulighet til å bli veldig kult, men sluttresultatet ble som sagt litt kjedelig.

Spilte Costume Quest 2 i går (klarte faktisk å vente helt til Halloween før jeg begynte på det. =) Elsket det første spillet og liker toeren veldig godt så langt. Like mye som det første. Husker ikke hvordan det var i det første, men skulle ønske at det gikk an å navngi karakteren din.) og fikk Project Zero 5 i posten på fredag, så regner med å få spilt det også snart.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
  • 0
Fikk det siste Metal Gear spillet i helgen av en bekjent. Etter og ha lagt ca 12 timer ned i spillet så har jeg funnet ut at de 12 timene var bortkastet. Forferdelig kamera og kontrol løsning samt en mildt sagt kjedelig historie gjør at jeg ikke kommer til å bruke noe mer tid på det.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Går i en blanding av Fallout New Vegas, League of Legends og Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Alt i påvente av Fallout 4.
  • 0
League og Legends, Fallout: New Vegas og Dragon Age: Inquisition.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
The legend of Zelda twilight princess
You are being watched_
  • 0
Går, ikke overraskende, i Fallout 4 nå. At jeg i det hele tatt har tatt meg tid til å skrive dette, skjønner jeg ikke selv.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!