Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Går fortsatt i Dark Souls. Føler jeg nermer meg slutten nå da. Får se om jeg plukker opp Fallout 4 igjen når jeg er ferdig. Burde vel kanskje gjøre meg ferdig med historien, i det minste...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
@Subject17: Outlast er ingenting spennende gameplay-messig. Det handler om detaljene i omgivelsene. Hvis slike omgivelser ikke gir deg stort, er kanskje ikke spillet for deg. Ikke alle ser like mye dybde som andre i slikt.

Jeg hadde aldri satt det på noen "årets spill" liste, men jeg må si at jeg satt stor pris på det spillet.
  • 0
Monkey Island.. Vurderer å fyre i gang streaming, men så er jeg litt shy behind ze camera
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Witcher 3!!!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
@Subject17: Outlast er ingenting spennende gameplay-messig. Det handler om detaljene i omgivelsene. Hvis slike omgivelser ikke gir deg stort, er kanskje ikke spillet for deg. Ikke alle ser like mye dybde som andre i slikt.

Jeg hadde aldri satt det på noen "årets spill" liste, men jeg må si at jeg satt stor pris på det spillet.


Jeg likte følelsen av å være fanget i et slags sinnsykehus, men så fort spillet gikk inn dette mønsteret mistet jeg fullstendig lysten ja. Det virker som at enkelte utviklere tror at man må ha med fiender for å gjøre et spill spennende. Jumpscares og atmosfære er normalt sett mer enn nok for meg.

Lagt til 2016-01-12 19:11:
Ooog jeg og samboeren har startet på Life is Strange

Skikkelig jentespill
''eh'' - Link
  • 0
@Subject 17: Hehehe, jeg skal prøve Life is Strange selv en dag, gjerne når det kommer på tilbud. Men det hørtes ikke lovende ut, for min del.
Handling - konsekvens i Life is Strange er overraskende bra gjennomført. Har ikke vært borti noe liknende før, liker det godt så langt. Episode 2 var skikkelig bra.
''eh'' - Link
  • 0
Det hørtes bedre ut. Jeg ser frem til å prøve det.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Det hørtes bedre ut. Jeg ser frem til å prøve det.


Skifter mening fort! Hehe...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spiller Heroes of the Storm, Destiny og dør veldig mye i min gjennomgang av Dark Souls 2.

Har en svær backlog å spille gjennom på PS4 og Steam. (Impulskjøp vettu )
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
@Taktikkeren: Jeg har da alltid sagt at jeg skal prøve det, og ettersom det har fått så mye oppmerksomhet, har jeg vært nysjerrig på hva som kan være så bra med det.

Hvilken mening er det jeg har skiftet?
  • 0
Har begynt på Skyrim (igjen) i et fåfengt forsøk på endelig å gjennomføre et main quest i et ES spill. Brukte vel en halv dag på å velge ut og installere diverse mods og koser meg gløgg ihjel. (Har dog ikke kommet noe nærmere å bli ferdig med main quest )
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Black ops III
Dark Souls II
Rise of the tomb raider
The D' is silent.
  • 0
Snart ferdig med Dishonored: Definitive Edition. Ble aldri helt ferdig med det på Xbox 360, så det passet bra å skaffe det i januarsalget. Nå får jeg prøvd DLCen også.
  • 0
Dark Chronicle nå. Får nesten nostalgianfall av å spille det igjen, men platinum-trofeet kan se ut til å bli en prøvelse...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Bloodborne: The Old Hunters

Veldig kjekt å være tilbake i Bloodborne igjen.
  • 0
World of tanks!!!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
har spilt en del R6: Siege i det siste, har hatt det ganske gøy men blir litt monotont i lengden og mye avhenger av å få et decent lag (noe som ikke alltid er lett når man spiller med randoms).
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Nå skal jeg tilbake til Dark Souls II igjen, men det er mulig at jeg også hopper innom The Witcher 3.
  • 0
Medieval 2: Total War
Mario Kart 8
Super Smash 4
Red Orchestra 2
Battlefield: Bad Company 2

Det går i partall
''eh'' - Link
  • 0
Metal Gear Solid 5: Phantom Pain (PC) Herlig spill, selv om jeg merker at det blir litt repetitivt etter 20 timer.
  • 0
Jeg må si at The Talos Principle var veldig gøy. En godt gjennomtenkt tankenøtt med filosofiske preg.

Slike spill passer best å ta med én bit om gangen, så jeg kommer nok til å kose meg med dette lenge.

Med den tanken i hodet, er gjerne The Witness noe av det slaget som er verd å sjekke ut etter hvert...
  • 0
Går i Assassins Creed Syndicate, som virkelig er en stor forbedring fra Unity, Men tror det er på tide å speede opp og bli ferdig. Den virkelige innsatsen for å fullføre ting får tas når jeg er ferdig med de mengdene med andre spill som burde gjennomføres.
  • 0
Spiller Digimon Story: Cyber Sleuth for tida. Har vært totalt uinteressert i Digimon siden barndommen, men det er faktisk et ganske bra spill. Vil beskrive det som en slags hybrid mellom Pokemon og SMT. Hvis du er keen på et Pokemon-lignende spill på PS4 eller Vita kan det anbefales.
  • 0
Tenkte egentlig å spille hele Metal Gear Solid serien før jeg tok tak i 5en, men siden jeg har fått låne det av en kamerat og historien henger så pass løst fra de forrige, har jeg begynt på det først (etter at jeg fullførte Ground Zeroes).

Jeg må dog si at snike- og spionspill ikke passer meg særlig godt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!