Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer IranianNosebone:
Jeg må dog si at snike- og spionspill ikke passer meg særlig godt.


Litt mer løp og skyt alt og alle person du eller?

Skal akkurat til å gå i gang med siste oppdrag i AC Syndicate, og kan vel da straks stryke av et spill til fra den lange listen over spill som skal gjennomføres. Også går det en del i League of Legends.
  • 0
Går mye i R6: Siege nå, i det minste når nettet holder seg noenlunde stabilt. Har endelig "knekket koden" og spiller rimelig bra, har begynt å bevege meg tilbake mot 1.0 i k/d
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
@ElGamer: Det spørs veldig på spillet, men nei, generelt sett ikke. Sunset Overdrive så lite spennende ut, for eksempel. Men i Saints Row 3 var det ganske gøy. Skytespill generelt er sjeldent midt i blinken for meg.

Mest liker jeg spill av typen Souls og The Witcher, som jeg nevner altfor ofte, men smaken min er ganske variert. De fleste sportsspill, mange typer sci-fi spill og snikespill er derimot noe av det jeg pleier å få minst glede ut av.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Skytespill generelt er sjeldent midt i blinken for meg.


Har vel sett deg nevne det et eller annet sted her tidligere, og sitter der selv. Visse skytespill er morsomme, men føler jeg er over den perioden da det bare skulle være CoD og BF og sånt. Derimot er jeg stor fan av snikespill, være med skytevåpen eller ei. Også spill som Saints Row og GTA da, men de er noe for seg selv.

Siterer IranianNosebone:
Mest liker jeg spill av typen Souls og The Witcher, som jeg nevner altfor ofte, men smaken min er ganske variert


Samme her, liker de "større" spilla hvor det er mye å gjøre og du kan gjøre hva du vil.

Siterer IranianNosebone:
De fleste sportsspill, mange typer sci-fi spill og snikespill er derimot noe av det jeg pleier å få minst glede ut av.


Sportsspill var morsommere før, går bare i FIFA om det i det hele tatt spilles. Sci-fi er også så som så med, med mindre de er sjangerblanda til noe tøft, som Mass Effect. Snikespill er, som nevnt tidligere noe jeg virkelig liker. Ligger nok mye i det at jeg liker å være "perfeksjonist" i spill som det, utfordringen med å aldri bli oppdaget gjør noe med spillgleden.
  • 0
Blir mye Twilight Princess HD nå, ellers spiller jeg Rainbow Six: Siege, Stardew Valley, Factorio, Super Smash Bros for Wii U, Hearthstone eller Dying Light

EDIT: Jøss, tenkte ikke over hvor forskjellige disse spillene er fra hverandre, like damn
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Det har gått en del i Twilight Princess HD og Broforce de siste dagene, artige spill begge to. Har også så vidt begynt på Valkyria Chronicles.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har startet opp med siste del av Far Cry 4, og satser på å få runnet det i løpet av dagen. Skal virkelig få tatt meg sammen og få gjennomført spill nå. Derfor jeg også ikke får lov til å kjøpe meg nye spill før jeg har gjennomført den lista jeg per nå har. Og da mener jeg historien, historien som må gjennomføres.
  • 0
Plukket opp Bloodborne igjen, kom på at jeg startet en ny karakter for ikke så lenge siden. Trangen etter Dark Souls 3 holder på å gjøre meg sprø, så jeg trenger litt FromSoft-whatever for å gjøre trangen litt mildere.

Fikk inn mitt første visceral attack på ryggen til en annen spiller i dag også. Feel the satisfaction.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Går i Twilight Princess HD hos meg for tiden også. Ellers er det også en vane med en runde eller to med LoL daglig.

Litt usikker på hva jeg skal finne på når jeg blir ferdig med TP. Lurer kanskje litt på å prøve A Realm Reborn litt igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Spiller Teslagrad for øyeblikket. Fornøyelig spill, så langt.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Division, selvfølgelig.

Destiny er bæsj i forhold.
The D' is silent.
  • 0
Går i Dragons Age Inquisition og gjennomføringen av det. Selv om jeg allerede 5 minutter etter å ha startet det opp og satt meg inn for å gå story, så har jeg nå surret 2 timer rundt på alt mulig annet. Ting skal ikke gå fort for meg.
  • 0
Startet nylig med... BROFORCE!
Solidus95
  • 0
Division og Rocket League
The D' is silent.
  • 0
Går fortsatt i Bloodborne, men nå som jeg er ferdig med nesten alt, Old Hunters inkludert, så er det vel kanskje på tide å finne noe annet. Fortsatt en stund til Dark Souls 3...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Går fortsatt i en del Dragons Age Inquisition, men siden det er påske, så må det jo bli litt tid til familie og. Så går også en god del i Terraria sammen med min bror.
  • 0
Jeg er i Final Fantasy-modus for tiden. Spiller gjennom det fantastiske IX igjen akkurat nå. Har også planer om å ta en ny tur gjennom VII, VIII og XII. Godt mulig jeg går til innkjøp av HD-utgaven av X/X-2 også, selv om det er et par ting jeg ikke liker noe særlig med nyversjonen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Etter å ha fullført Dragon Age Inquisition, skal det gå i litt League of Legends, før jeg finner ut hva jeg skal gjennomføre som neste spill.
  • 0
Det går fortsatt i The Witcher 3. Nå er det bare DLC biten igjen, før jeg kan ta tak i de gamle GTA spillene igjen. Har begynt på GTA III og Vice City allerede, og sistnevnte gir mange gode følelser.
  • 0
Enda Division.
The D' is silent.
  • 0
Worms Battlegrounds!
Artige greier med venner!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Kjøpte Salt and Sanctuary for å holde Dark Souls III hypen i sjakk, så spiller igjennom det for tiden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller også Middle Earth: Shadow of Mordor. Vanvittig underholdende spill! Var ganske sen med å spille det av en merkelig grunn...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Spiller Death Rally fra 1996. Liten bragd fra Remedy ( Finsk selskap )
Samme folk som lagde Max Payne til den som lurer. Var et av de første dos spillene jeg prøvde back in the day.. Hadde nesten glemt det
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
På morrakvisten nå går det litt i Agar.io.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!